170 dele billigt pige tøj str 92-98 ca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

nej tak til sko. jeg er ikke så tosset med brugte sko til børnene. de kloge hovede siger jo at man ikke må genbruge sko. og i forhold til tøj til mig så tvivler jeg på vi kan passe tøj sammen jeg er pæn stor i størrelsen.størrelsen.

ja det har jeg hørt også også derfor jeg skrev der noget af dem der kun er meget meget lidt brugt så har de jo ikke nået at forme sig i nu tror jeg men det er heltt oki...

nej oki jeg er str 40..  men jeg har nye sko  de slet ikk gået i til dig hvis du bruger 41-42 i sko så  :0)  he he du kan godt høre vi er ved at ryde meget op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

nej tak til sko. jeg er ikke så tosset med brugte sko til børnene. de kloge hovede siger jo at man ikke må genbruge sko. og i forhold til tøj til mig så tvivler jeg på vi kan passe tøj sammen jeg er pæn stor i størrelsen.størrelsen.

vil du købe tøjet for 500 kr for det hele så.. for så vil jeg tage anonsen af dba.. 

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

ja det har jeg hørt også også derfor jeg skrev der noget af dem der kun er meget meget lidt brugt så har de jo ikke nået at forme sig i nu tror jeg men det er heltt oki...

nej oki jeg er str 40..  men jeg har nye sko  de slet ikk gået i til dig hvis du bruger 41-42 i sko så  :0)  he he du kan godt høre vi er ved at ryde meget op..

har du evt nogle billeder af dine sko? bruger selv str 41 så det kunne da godt være der var noget der var interresant. nu bruger den bette ikke sko endnu men den store har en meget speciel fod hun har en meget høj vrist (staves) så det er sjældent hun sådan lige passer en sko uden den har kostet en formue desværre. prisen er helt fint det er også billigt men man er vel jyde så skulle jo lige høre . ja tag du den bare af igen tøjet er mit

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

har du evt nogle billeder af dine sko? bruger selv str 41 så det kunne da godt være der var noget der var interresant. nu bruger den bette ikke sko endnu men den store har en meget speciel fod hun har en meget høj vrist (staves) så det er sjældent hun sådan lige passer en sko uden den har kostet en formue desværre. prisen er helt fint det er også billigt men man er vel jyde så skulle jo lige høre . ja tag du den bare af igen tøjet er mit

finder lige de sko og tager bilde af dem..  41-42 er de .. 

ja det vi jyder jo gode til hehe... så er tøjet dit der komme bilde af sko lige om få min..

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

super tak

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

så der mor sko...

de fles er kun prøvet en halv time hjemme få af dem haft på på job en max to dage ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

nej tak jeg tror jeg holder mig til tøjet men tak for kigget. men jeg sender lige en sms så jeg kan få din adresse så kan vi lige aftale dag og tidspunkt.

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

nej tak jeg tror jeg holder mig til tøjet men tak for kigget. men jeg sender lige en sms så jeg kan få din adresse så kan vi lige aftale dag og tidspunkt.

det bare iorden.. super så lukker jeg anonsen her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.