170 dele billigt pige tøj str 92-98 ca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

helt iorden jeg har ikke travlt for som sagt jeg kan først købe det efter den 20 hvis det er iorden med dig.

ja det er helt oki det kender jeg godt  :0)

der jo noget af det der er mere brugt end andet men til 3 kr så kan det da altid bruges i børnehaven eller ude hvis der noget du ikke syntes om.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

lounika

lounika skriver:

der jo noget af det der er mere brugt end andet men til 3 kr så kan det da altid bruges i børnehaven eller ude hvis der noget du ikke syntes om.. 

jeg har også næsten helt nyt drenge tøj fra str 50-62 hvis du har sådan en str

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

så længe der ikke er en masse pletter og huller så er jeg ikke så sart, det meste af ungernes tøj er brugt, de vokser jo så hurtigt ud af det så er lidt for nærig til at betale i dyre domme. men det er jeg nu også til mig selv

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

jeg har også næsten helt nyt drenge tøj fra str 50-62 hvis du har sådan en str

har ingen drenge desværre kun de 2 tøser

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

har ingen drenge desværre kun de 2 tøser

så fik jeg talt så godt jeg lige kunne med bette manden på armen så det kan være der smuttete et par stykker..

2 korte bukser.

5 lægins

24 kjoler

20 bukser

21 toppe/ korteærmer( dem har vi også brugt de fine af dem med flæse ærmer oven på en tynd langeærmet)

17 tykker trøjer

48 alm langeærmet

4 jakker

1 regn jakke

3 væste ( varme til ude)

3 bolover til over toppne og kjoler

1 kanin dragt

1 boddy.

tror ca det var det

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

så længe der ikke er en masse pletter og huller så er jeg ikke så sart, det meste af ungernes tøj er brugt, de vokser jo så hurtigt ud af det så er lidt for nærig til at betale i dyre domme. men det er jeg nu også til mig selv

nej der er ingen huller i noget af det der er måske en plet eller to på et par stykker af de hvide trøjer men så har jeg brugt den under kjoler så kan man ikke se det da det er på maven he he men det meget lidt..

ja det er alt for dyrt hvis man skal kun have nyt.. bruger også selv gerne brugt tøj...

hvad med sko??  har en del der er gåete meget meget lidt i... og støvler der brugt måske en mdr.. kan tage bilde af dem hvis det er noget og hvis str er der jo ..

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

lounika skriver:

nej der er ingen huller i noget af det der er måske en plet eller to på et par stykker af de hvide trøjer men så har jeg brugt den under kjoler så kan man ikke se det da det er på maven he he men det meget lidt..

ja det er alt for dyrt hvis man skal kun have nyt.. bruger også selv gerne brugt tøj...

hvad med sko??  har en del der er gåete meget meget lidt i... og støvler der brugt måske en mdr.. kan tage bilde af dem hvis det er noget og hvis str er der jo ..

hvad str er du selv måske har jeg noget til dig også..

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

så fik jeg talt så godt jeg lige kunne med bette manden på armen så det kan være der smuttete et par stykker..

2 korte bukser.

5 lægins

24 kjoler

20 bukser

21 toppe/ korteærmer( dem har vi også brugt de fine af dem med flæse ærmer oven på en tynd langeærmet)

17 tykker trøjer

48 alm langeærmet

4 jakker

1 regn jakke

3 væste ( varme til ude)

3 bolover til over toppne og kjoler

1 kanin dragt

1 boddy.

tror ca det var det

jamen det lyder super der er noget af det hele. er prisen fast?fast?

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

jamen det lyder super der er noget af det hele. er prisen fast?fast?

ja der lidt af alt syntes jeg... ja syntes 3 kr pr del ca er billigt tøj..

var sko noget? og til dig selv også tøj og helt nye sko

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

nej tak til sko. jeg er ikke så tosset med brugte sko til børnene. de kloge hovede siger jo at man ikke må genbruge sko. og i forhold til tøj til mig så tvivler jeg på vi kan passe tøj sammen jeg er pæn stor i størrelsen.størrelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.