170 dele billigt pige tøj str 92-98 ca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.358 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

lounika

så vit jeg lige kunne tælle mig frem til er der 170 dele blandet pige tøj mest str  92 + 98 men få dele et nr minder og et nr str men det er ikke meget..

der er noget af det der er kun brugt en gang andet fler..

3 kr pr del er da super billigt tøj må man sige.. 500 kr for det hele ..

skal afhentes.

bor i farre ved hammel.. nær  støre byer silkeborg. århus eller randers..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

lounika

skriv her ellers sms 25567270..

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

så vit jeg lige kunne tælle mig frem til er der 170 dele blandet pige tøj mest str  92 + 98 men få dele et nr minder og et nr str men det er ikke meget..

der er noget af det der er kun brugt en gang andet fler..

3 kr pr del er da super billigt tøj må man sige.. 500 kr for det hele ..

skal afhentes.

bor i farre ved hammel.. nær  støre byer silkeborg. århus eller randers..

jeg er meget interesseret men har dog først råd til det efter den 20 okt. er det rimelig blandet med bukser og trøjer eller er det mest trøjer? jeg mangler nemlig tøj til den store tøs men det skal både være bukser og trøjer osv synes nemlig tit de pakker jeg ser er overvægt af trøjer og så kun et par enkle bukser

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

jeg er meget interesseret men har dog først råd til det efter den 20 okt. er det rimelig blandet med bukser og trøjer eller er det mest trøjer? jeg mangler nemlig tøj til den store tøs men det skal både være bukser og trøjer osv synes nemlig tit de pakker jeg ser er overvægt af trøjer og så kun et par enkle bukser

hej.. jeg kan lige gå op og se ca hvor mange bukser der er i det. når lille manden er færdi med at spise..  der er også kjoler og nederdele og lange og korte ærmer trøjer i det.   så der en kasket helt ny med kitty på og to helt nye bælter..   der er ingen undertøj eller strømer i det ..

så er der et par jakker der også...

hvad str er din datter..

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

hej.. jeg kan lige gå op og se ca hvor mange bukser der er i det. når lille manden er færdi med at spise..  der er også kjoler og nederdele og lange og korte ærmer trøjer i det.   så der en kasket helt ny med kitty på og to helt nye bælter..   der er ingen undertøj eller strømer i det ..

så er der et par jakker der også...

hvad str er din datter..

hun er i str 92 nu hun bliver 2 den 28 dec. men jeg har så en datter mere på snart 8 mdr så der kommer jo en mere til at overtage. Men bare der ikke er alt for mange kort ærmet t shirts i for dem har jeg aldrig brugt en masse af, men fint med kjoler og nederdele.

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

kan da godt se jeg kun lige har fået taget bilder af trøjer og kjoler ...  he he det var lige det der lå øverst he he..    men jeg ved der er bukser i det men lige hvor meget skal jeg lige op og se først..

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

kan da godt se jeg kun lige har fået taget bilder af trøjer og kjoler ...  he he det var lige det der lå øverst he he..   men jeg ved der er bukser i det men lige hvor meget skal jeg lige op og se først..

mange tak det ville være dejligt jeg er meget interesseret i tøjet.

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

kitra skriver:

hun er i str 92 nu hun bliver 2 den 28 dec. men jeg har så en datter mere på snart 8 mdr så der kommer jo en mere til at overtage. Men bare der ikke er alt for mange kort ærmet t shirts i for dem har jeg aldrig brugt en masse af, men fint med kjoler og nederdele.

så det jo super for der er få dele der minder end 92 nemmelig... ikke meget men lidt..

og hvis du lige tjæker her inde i løbet af en halv time igen så har jeg været oppe og tælle hvad der er af vært...  men sider lige og ammer lige nu 

Anmeld

17. oktober 2011

kitra

lounika skriver:

så det jo super for der er få dele der minder end 92 nemmelig... ikke meget men lidt..

og hvis du lige tjæker her inde i løbet af en halv time igen så har jeg været oppe og tælle hvad der er af vært...  men sider lige og ammer lige nu 

helt iorden jeg har ikke travlt for som sagt jeg kan først købe det efter den 20 hvis det er iorden med dig.

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

lounika skriver:

ja du er den første der har skrevet så når jeg lige får talt er du den der har første rat selv om ander ringer eller skriver. så hvis du er tilfres med det jeg får talt frem til så det dit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.