Bimmeren, Richard i massiv billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

bagger26

DK skriver:

He he he, jaa jeg savner tit at lave maveoplæg faktisk. Man burde kunne lave sådan en følg en baby-tråd, med ugentlige updates og billeder! Så kunne man lige skrive stort og småt deri, ting som der som sådan ikke fortjener en hel tråd herinde.

Det er altså også rigtig hyggeligt, kan også huske jeg syntes det var så sørgmodigt at smide det sidste mavebillede ind.. Men det var ellers en god ide, det kunne være rigtig sjovt hvis man kunne gøre det faktisk. Du skulle foreslå det til staff..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

DK

bagger26 skriver:

Det er altså også rigtig hyggeligt, kan også huske jeg syntes det var så sørgmodigt at smide det sidste mavebillede ind.. Men det var ellers en god ide, det kunne være rigtig sjovt hvis man kunne gøre det faktisk. Du skulle foreslå det til staff..

Jeg mener der er en "blog" funktion herinde, mon ikke man skal/kan bruge den?

Hmm... Men det kunne stadig være fedt nok. Så kunne man kigge på barnets alder og sammenligne vægt, længde, hvad de kan/ikke kan, umuligheder osv med ens egen unge. Det er rart at blive bekræftiget i at alt er normalt. Plus at man måske kunne få konkrete tips til hvad andre gjorde med deres unge når de var så gamle? Hmmm

Anmeld

22. oktober 2011

Becks

DK skriver:

Hvis man kunne det var du SÅ velkommen.

Desværre har Richard allerede en kæreste. Emilie fra mødregruppen. Han har været vild med hende fra første gang vi mødtes og det er kun hende han leger med og vil kigge på og holder i hånden. SÅ underligt at sådan en lille dreng kan have sådanne præferencer

Tark

Arhmen altså! Hihi han er da skøn.. Han skal nok blive en hjerteknuser - Eller det er han jo allerede kan jeg læse hihi..

Anmeld

22. oktober 2011

bagger26

DK skriver:

Jeg mener der er en "blog" funktion herinde, mon ikke man skal/kan bruge den?

Hmm... Men det kunne stadig være fedt nok. Så kunne man kigge på barnets alder og sammenligne vægt, længde, hvad de kan/ikke kan, umuligheder osv med ens egen unge. Det er rart at blive bekræftiget i at alt er normalt. Plus at man måske kunne få konkrete tips til hvad andre gjorde med deres unge når de var så gamle? Hmmm

Ja det kan da være der er.. Men det kunne måske være smart hvis man kunne lave en gruppe herinde, lidt ala mavebilled gruppen, hvor man kan vælge at gå ind under forskellige faner. Så kunne man lave forskellige faner med fx. 1 måned, 2 mdr, 3 - 4 - 5 osv, og så en der hedder følg et barn, hvor man så kunne se alt om barnet lige fra mave og scanningsbilleder, til hvor barnet nu er i deres liv, det kunne da være lidt fedt, så kunne det var folk også ville bruge funktionen lidt mere.  

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Hvor er han bare en skøn lille gut

Anmeld

23. oktober 2011

Sofia

DK skriver:

Nej han bliver "kun" 9 mdr lige om lidt. Han er bare en god lille basse

Uhh jeg ved godt jeg forsømmer forumet lidt, men jeg er ikke helt væk, blot inde under mødregrupperne. Når tiden er knap med hænderne fulde af pligter og kravle/destroyer-baby så når jeg ofte kun lige deromkring desværre. Men jeg tænker at når nu jeg skal til at fordybe mig i specialet så får jeg maaaasser af tid

Hmmmm neeeej Eller jo indtil feb har du maser af tid. Men i feb og marts skal vi sidde bænket på en læsesal og skrive speciale dagen lang, der går jeg nemlig igang og så kan vi holde hinanden i ørerne

Anmeld

23. oktober 2011

Saram

Hvor er han bare en smuk dreng. Virkelig kønne øjne, rigtig lækker unge altså. Ih !

Btw, hvordan udtaler du hans navn ? På dansk eller engelsk?

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

25. oktober 2011

Dansker I Holland

DK skriver:

Nej han bliver "kun" 9 mdr lige om lidt. Han er bare en god lille basse

Uhh jeg ved godt jeg forsømmer forumet lidt, men jeg er ikke helt væk, blot inde under mødregrupperne. Når tiden er knap med hænderne fulde af pligter og kravle/destroyer-baby så når jeg ofte kun lige deromkring desværre. Men jeg tænker at når nu jeg skal til at fordybe mig i specialet så får jeg maaaasser af tid

Hehe ja der skal osse være plads til det "rigtige" liv smiler.. Det er fuld forståeligt... Jeg bruger kun lidt tid herinde når hun sover eller noget andet hehe... Hvornår bliver han 1 år? Vores Nikita bliver 1 år i næste månede :O

Anmeld

25. oktober 2011

sarahb

Ej hvor er han bare ovenud dejlig... Så skøn en dreng.

Og det billede hvor han krammer farmands skallede hoved, det er da bare så DEJLIGT!!!

Smelter helt

Anmeld

25. oktober 2011

DK

Tak for alle de søde svar!!

Og ja Sofia... men tror du vi kan holde mund og rent faktisk arbejde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.