Bimmeren, Richard i massiv billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

DK

Uhh jeg er blevet helt opslugt i min mødregruppe herinde på baby.dk og det bliver sjældnere og sjældnere at jeg begiver mig herud i det åbne baby.dk... Men jeg følger med i jeres gøren og laden! Og i skal bestemt ikke snydes for billedspam herfra også!

Richard er nu 8,5 mdr gammel, 76 cm og 10,7 kg. (eller det var han for 14 dage siden &nbsp. Han rejser sig op af alt, går med gåvognen, spiser snart kun alm. mad og er en glad og tilfreds vuggestue-dreng.

Og mor her synes jo at han bliver sødere og kønnere hver dag der går. Suk... hvor er jeg glad for at han blev en dreng, selv om jeg ikke anede hvad jeg skulle stille op dengang jeg fik beskeden! Mors lille dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Sofia

Mors store dreng

Anmeld

16. oktober 2011

TbCp

Nøøøøj hvor er han lækker!!!! Og sikke da nogle øjne!!!

Anmeld

16. oktober 2011

K&S

Han er jo SÅÅÅÅÅÅÅ cute...!  

Anmeld

16. oktober 2011

Mettemus

Iihhh! Hvor er det som altid nogle dejlige billeder af den også altid dejlige Richard. Store dreng

Anmeld

16. oktober 2011

DK

Taaaaak

Anmeld

19. oktober 2011

Jibbe

Nirj han er dæleme blevet stor - og lækker

Anmeld

19. oktober 2011

Frøken J.

Hvor er han bare CUTE!

Anmeld

20. oktober 2011

2babygirls

DK skriver:

Uhh jeg er blevet helt opslugt i min mødregruppe herinde på baby.dk og det bliver sjældnere og sjældnere at jeg begiver mig herud i det åbne baby.dk... Men jeg følger med i jeres gøren og laden! Og i skal bestemt ikke snydes for billedspam herfra også!

Richard er nu 8,5 mdr gammel, 76 cm og 10,7 kg. (eller det var han for 14 dage siden &nbsp. Han rejser sig op af alt, går med gåvognen, spiser snart kun alm. mad og er en glad og tilfreds vuggestue-dreng.

Og mor her synes jo at han bliver sødere og kønnere hver dag der går. Suk... hvor er jeg glad for at han blev en dreng, selv om jeg ikke anede hvad jeg skulle stille op dengang jeg fik beskeden! Mors lille dreng

Han er altså også monster lækker, og er helt vild med kramme-fars-hovede billede

Anmeld

20. oktober 2011

Alexander&Lærke

Jeg syntes jeg kan genkende dig, tror vi har været til et homeparty pump de lux, for ca. 6 md siden ved Kirsten i lundum? Kan det ikke passe, du havde lige fået Richard dengang  Jeg var gravid dengang og jeg var med min svigermor som er kirstens nabo...

Men sød dreng du har.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.