Bimmeren, Richard i massiv billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Dansker I Holland

HOLD DA KÆFT hvor er han dog bare DEJLIG smiler... Længe siden du har skrevet herinde fniz... er han blevet et år endnu eller er jeg helt gal på den? Hvornår blev han født? hmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Becks

DK skriver:

Uhh jeg er blevet helt opslugt i min mødregruppe herinde på baby.dk og det bliver sjældnere og sjældnere at jeg begiver mig herud i det åbne baby.dk... Men jeg følger med i jeres gøren og laden! Og i skal bestemt ikke snydes for billedspam herfra også!

Richard er nu 8,5 mdr gammel, 76 cm og 10,7 kg. (eller det var han for 14 dage siden &nbsp. Han rejser sig op af alt, går med gåvognen, spiser snart kun alm. mad og er en glad og tilfreds vuggestue-dreng.

Og mor her synes jo at han bliver sødere og kønnere hver dag der går. Suk... hvor er jeg glad for at han blev en dreng, selv om jeg ikke anede hvad jeg skulle stille op dengang jeg fik beskeden! Mors lille dreng

Hvis jeg nu liiiige bliver 27 år yngre - Tror du så ikke jeg kan blive din nye svigerdatter  Ej det gas

Men for satan Ditte, hvor er han über lækker altså!

Anmeld

20. oktober 2011

Lisbeth1985

Hvor er han skøn:-)

Anmeld

22. oktober 2011

DK

Mette&Alexander skriver:

Jeg syntes jeg kan genkende dig, tror vi har været til et homeparty pump de lux, for ca. 6 md siden ved Kirsten i lundum? Kan det ikke passe, du havde lige fået Richard dengang  Jeg var gravid dengang og jeg var med min svigermor som er kirstens nabo...

Men sød dreng du har.... 

Jo jo, Richard var en lille bitte baby der var med i lift!

Jamen, hej hej!

Anmeld

22. oktober 2011

LinLin

Skøn dreng

Han er lige så stor som min Adam på 13 mdr

Anmeld

22. oktober 2011

DK

DAs mor skriver:

Skøn dreng

Han er lige så stor som min Adam på 13 mdr

Ja han er en KÆMPE! Jeg er med på Mikkel og jeg er høje men ALLIGEVEL! Hvor er min baby?

Anmeld

22. oktober 2011

DK

Dansker I Holland skriver:

HOLD DA KÆFT hvor er han dog bare DEJLIG smiler... Længe siden du har skrevet herinde fniz... er han blevet et år endnu eller er jeg helt gal på den? Hvornår blev han født? hmm...

Nej han bliver "kun" 9 mdr lige om lidt. Han er bare en god lille basse

Uhh jeg ved godt jeg forsømmer forumet lidt, men jeg er ikke helt væk, blot inde under mødregrupperne. Når tiden er knap med hænderne fulde af pligter og kravle/destroyer-baby så når jeg ofte kun lige deromkring desværre. Men jeg tænker at når nu jeg skal til at fordybe mig i specialet så får jeg maaaasser af tid

Anmeld

22. oktober 2011

DK

Tutter skriver:

Hvis jeg nu liiiige bliver 27 år yngre - Tror du så ikke jeg kan blive din nye svigerdatter  Ej det gas

Men for satan Ditte, hvor er han über lækker altså!

Hvis man kunne det var du SÅ velkommen.

Desværre har Richard allerede en kæreste. Emilie fra mødregruppen. Han har været vild med hende fra første gang vi mødtes og det er kun hende han leger med og vil kigge på og holder i hånden. SÅ underligt at sådan en lille dreng kan have sådanne præferencer

Anmeld

22. oktober 2011

bagger26

Tiden går bare strækt, kan stadig huske dine mave-billeder og det virker ikke som om det er så længe siden. Han er godt nok blevet stor ham bimmeren, Sofia er 18 mdr, måler 77 cm og vejer 9,2 hehe, ej hun er også en bitte fis..

Anmeld

22. oktober 2011

DK

bagger26 skriver:

Tiden går bare strækt, kan stadig huske dine mave-billeder og det virker ikke som om det er så længe siden. Han er godt nok blevet stor ham bimmeren, Sofia er 18 mdr, måler 77 cm og vejer 9,2 hehe, ej hun er også en bitte fis..

He he he, jaa jeg savner tit at lave maveoplæg faktisk. Man burde kunne lave sådan en følg en baby-tråd, med ugentlige updates og billeder! Så kunne man lige skrive stort og småt deri, ting som der som sådan ikke fortjener en hel tråd herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.