babymus77 skriver:
Hehe bruger nu alle de der ægløsningstest men intet sker:-))). Ihh hvor sødt, det kan da sagtens være han får en lillesøster, det er ikke til at vide:-)) er graviditeten anderledes denne gang???
hm... kan være du har fået et parti def. test's...
Han har også sagt at det ikke gør noget hvis det er en lillebror han får... Selv hans gulv i træhulen har han malet lyserødt; så kan min lillesøster nemlig også være med mig heroppe og lege...
Ja, hvis ikke det med frederic var fordi jeg fik mave - så gik vi lige igennem det hele... Men det var også midt under deres strejke, så der var ingen goder - blot lidt folder - trykken på maven - vudere vægt og ud igen.. Men havde ingen gener overhovedet og blev sendt hjem på barsel 4 dage før de 4 uger vi kan gå af ude hos os.. Havde da både nattevagt - udkald - skæve arbejds tider - skæve løft/vrid osv. Men der var intet...
Nu her er en helt anden historie og er jo også blevet det ældre (host)... Mangler kun vand i krop, så har jeg stort set kryds i alt for ssf. Ulidelig træt, lav blod% osv. Så helt klart den sidste her...
Anmeld