Nye bekendtskaber/veninder max 1 time fra Fredericia :-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

babymus77

Mor til Frederic skriver:

så må i mere igang....

Har en lillebror der er 12½ år yngre end mig, så kender til det med en efternøgler...

Her når frederic at blive næsten 3 år og 8 mdr når den næste kommer... Og han glæder sig også bare vildt... Han sidder og kan kigge på scannings billederne og vise hvor den's mave - hoved - hage - næse mm er... Han er så overbevist om at han skal have en lillesøster og har allerede gjort en del klar, suk...

Hehe bruger nu alle de der ægløsningstest men intet sker:-))). Ihh hvor sødt, det kan da sagtens være han får en lillesøster, det er ikke til at vide:-)) er graviditeten anderledes denne gang???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

babymus77

- skriver:

Jo tak...

Man ved jo aldrig hvad man møder....

Nej det er rigtigt:-) Verden er lille når alt kommer til alt !!! Tænk at ku skrive herinde og såSidder folk fra nær og fjern:-))

Anmeld

16. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

babymus77 skriver:

Hehe bruger nu alle de der ægløsningstest men intet sker:-))). Ihh hvor sødt, det kan da sagtens være han får en lillesøster, det er ikke til at vide:-)) er graviditeten anderledes denne gang???

hm... kan være du har fået et parti def. test's...

Han har også sagt at det ikke gør noget hvis det er en lillebror han får... Selv hans gulv i træhulen har han malet lyserødt; så kan min lillesøster nemlig også være med mig heroppe og lege...

Ja, hvis ikke det med frederic var fordi jeg fik mave - så gik vi lige igennem det hele... Men det var også midt under deres strejke, så der var ingen goder - blot lidt folder - trykken på maven - vudere vægt og ud igen.. Men havde ingen gener overhovedet og blev sendt hjem på barsel 4 dage før de 4 uger vi kan gå af ude hos os.. Havde da både nattevagt - udkald - skæve arbejds tider - skæve løft/vrid osv. Men der var intet...

Nu her er en helt anden historie og er jo også blevet det ældre (host)... Mangler kun vand i krop, så har jeg stort set kryds i alt for ssf. Ulidelig træt, lav blod% osv. Så helt klart den sidste her...

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

hm... kan være du har fået et parti def. test's...

Han har også sagt at det ikke gør noget hvis det er en lillebror han får... Selv hans gulv i træhulen har han malet lyserødt; så kan min lillesøster nemlig også være med mig heroppe og lege...

Ja, hvis ikke det med frederic var fordi jeg fik mave - så gik vi lige igennem det hele... Men det var også midt under deres strejke, så der var ingen goder - blot lidt folder - trykken på maven - vudere vægt og ud igen.. Men havde ingen gener overhovedet og blev sendt hjem på barsel 4 dage før de 4 uger vi kan gå af ude hos os.. Havde da både nattevagt - udkald - skæve arbejds tider - skæve løft/vrid osv. Men der var intet...

Nu her er en helt anden historie og er jo også blevet det ældre (host)... Mangler kun vand i krop, så har jeg stort set kryds i alt for ssf. Ulidelig træt, lav blod% osv. Så helt klart den sidste her...

Argg;-) Når først lige der går lidt tid såEr du klar igen hehe:-)) Kan joSelf være det er en lille pige som gemmer sig:-) Bare den er sund og rask så er det det hele værd;-)) Kan også være jeg bare ikke kan mere:-) Mærker tydeligt når jeg har ægløsning :-)).

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

- skriver:

Ja...

Og så er der alligevel en stor del fra fredericia og omegn herinde.

Det er vildt nok at så stort et forum ogsåDækker mange folk fra lille Fredericia:-))

Anmeld

16. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

babymus77 skriver:

Argg;-) Når først lige der går lidt tid såEr du klar igen hehe:-)) Kan joSelf være det er en lille pige som gemmer sig:-) Bare den er sund og rask så er det det hele værd;-)) Kan også være jeg bare ikke kan mere:-) Mærker tydeligt når jeg har ægløsning :-)).

uha nej...

skulle overtales de første 6 år inden vi fik frederic og efter vi fik ham har jeg sagt; hus først, så kan vi tagde den derfra...

Har det fint med, hvis vi kun havde frederic...

Ja det bliver nok lidt sværer jo ældre man bliver?

Vi må vente til start dec og se hvad det bliver...

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

uha nej...

skulle overtales de første 6 år inden vi fik frederic og efter vi fik ham har jeg sagt; hus først, så kan vi tagde den derfra...

Har det fint med, hvis vi kun havde frederic...

Ja det bliver nok lidt sværer jo ældre man bliver?

Vi må vente til start dec og se hvad det bliver...

Er det ikke uge 14 man kanKønsscanne??? Uhh bliver spændende:-))

Anmeld

16. oktober 2011

anmaj

Hej.. Jeg bor i Fredericia. Har dog ikke bil, men har lette muligheder for at låne hvis jeg skal kunne komme rundt.

Jeg er 25 og har Tobias på 2 år og 3 mdr og Oliver fra maj altså ca 5 mdr. Jeg har kun veninde fra ødregruppe med børn i min vennekreds, og ville da gerne lære andre mødre at kende..

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

anmaj skriver:

Hej.. Jeg bor i Fredericia. Har dog ikke bil, men har lette muligheder for at låne hvis jeg skal kunne komme rundt.

Jeg er 25 og har Tobias på 2 år og 3 mdr og Oliver fra maj altså ca 5 mdr. Jeg har kun veninde fra ødregruppe med børn i min vennekreds, og ville da gerne lære andre mødre at kende..

Hejsa:-)) ja præcis jeg syns nemlig også det kunne være rart at lære flere med børn at kende:-)) Ville være super:-))

Anmeld

27. april 2012

MortilElias2010

Jeg melder mig også rigtig meget på banen, har jo allerede haft den udsøgte fornøjelse at møde dig og Fredericia er ikke en time væk herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.