Nye bekendtskaber/veninder max 1 time fra Fredericia :-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

babymus77

piap skriver:

Er ikke gravid... vi vil gerne vente til maj/juni/juli så det sataser vi på sker  bor du også i taulov?

Okay:-) ja jeg plejer ogsåAt blive hurtig gravid, men denne gang lader det vente!!!! Nej jeg bor uden for Fredericia ude ved Snoghøj:-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

babymus77 skriver:

Wee hvor dejligt med en mere tæt på mig:-)) Jeg har også en frederik næsten det samme, bare påSnart 10:-))) Kunne være super med nye bekendt venninder :-))

Ja der er ikke langt til taulov herfra, alt efter hvor i taulov det er... Manden arbejder ude i taulov og vi har selv boet i skærbæk i en del år, inden vi fandt hus herude... (langt væk fra svigermor, da de også bor i skærbæk) Så vi valgte lige den anden ende af kommunen.

Frederic/k er nu et dejligt navn...

Vi har været en del ude i den nye dagli brugs da de en overgang havde slik til 6 kr pr. 100 gr... Ups..

Anmeld

16. oktober 2011

piap

babymus77 skriver:

Okay:-) ja jeg plejer ogsåAt blive hurtig gravid, men denne gang lader det vente!!!! Nej jeg bor uden for Fredericia ude ved Snoghøj:-))

jamen det er jo dejlig tæt på mig  kunne være skønt med nogle nye bekendtskaber/veninder.

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

Mor til Frederic skriver:

Ja der er ikke langt til taulov herfra, alt efter hvor i taulov det er... Manden arbejder ude i taulov og vi har selv boet i skærbæk i en del år, inden vi fandt hus herude... (langt væk fra svigermor, da de også bor i skærbæk) Så vi valgte lige den anden ende af kommunen.

Frederic/k er nu et dejligt navn...

Vi har været en del ude i den nye dagli brugs da de en overgang havde slik til 6 kr pr. 100 gr... Ups..

Hehe det var ellers billigt:-) lige før jeg gerne kørte til taulov for at hente billig slik!!! :-)) jeg bor ved snoghøj:-)) så ikke så langt fra fredericia og taulov:-)

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77 skriver:

Hehe det var ellers billigt:-) lige før jeg gerne kørte til taulov for at hente billig slik!!! :-)) jeg bor ved snoghøj:-)) så ikke så langt fra fredericia og taulov:-)

på den side ved trinity? eller...

Uanset er det ikke længere at fortsætte over rundkørsel ved hejse og ude ved 'storkereden' til venstre mod den gamle bro.

Ja, manden fik også et chok da han sidste weekend kørte efter slik og det så var steget.. Men vi har jo ingen forretninger herude, alt andet næsten...

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

på den side ved trinity? eller...

Uanset er det ikke længere at fortsætte over rundkørsel ved hejse og ude ved 'storkereden' til venstre mod den gamle bro.

Ja, manden fik også et chok da han sidste weekend kørte efter slik og det så var steget.. Men vi har jo ingen forretninger herude, alt andet næsten...

Ja lige præcis på den side:-)) så det er næsten lige så langt ude som bredstrup:-)) dejligt sted:-))

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

- skriver:

Hej.

Er 27 år og bor i fredericia med min lille familie bestående af kæresten og vores 3 børn på 5(snart 6 år), 4½ år og 1 (snart 2).

Vi bor i vestbyen.

Hej Hej:-) og velkommen til mød nye mennesker gruppen:-)) dejligt du kigger forbi:-) det er nu så hyggeligt:-))

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77 skriver:

Ja lige præcis på den side:-)) så det er næsten lige så langt ude som bredstrup:-)) dejligt sted:-))

har været en del derude på den side, via arbejdet - så sent som sidste uge på trinity...

Dog har vi ingen ældre børn end frederic, vi kom lidt sent igang...

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

har været en del derude på den side, via arbejdet - så sent som sidste uge på trinity...

Dog har vi ingen ældre børn end frederic, vi kom lidt sent igang...

Næhh men så har du en skøn lille dreng nu:-)) mine er store og vil gerne have en til.... Det ligesom det bare ikke lige sker:-))

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77 skriver:

Næhh men så har du en skøn lille dreng nu:-)) mine er store og vil gerne have en til.... Det ligesom det bare ikke lige sker:-))

så må i mere igang....

Har en lillebror der er 12½ år yngre end mig, så kender til det med en efternøgler...

Her når frederic at blive næsten 3 år og 8 mdr når den næste kommer... Og han glæder sig også bare vildt... Han sidder og kan kigge på scannings billederne og vise hvor den's mave - hoved - hage - næse mm er... Han er så overbevist om at han skal have en lillesøster og har allerede gjort en del klar, suk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.