Nye bekendtskaber/veninder max 1 time fra Fredericia :-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.395 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

babymus77

Er der nogle herinde med bolig max 1 time fra Fredericia ?? Som kunne tænke sig at stable en bekendtkreds/ veninde halløj påSigt op??? Lidt om mig..: er 34 år... Har to efterhånden store børn snart 10 og 14:-)) Prøver og prøver at se om en efternøgler kunne melde sig!!! Men ikke haft held endnu!!!! Har et arb jeg er super glad for... Bor med min kæreste i hus:-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Emily2012<3

Velkommen til. 

Jeg bor selv i Fredericia.

Anmeld

16. oktober 2011

Koen.

babymus77 skriver:

Er der nogle herinde med bolig max 1 time fra Fredericia ?? Som kunne tænke sig at stable en bekendtkreds/ veninde halløj påSigt op??? Lidt om mig..: er 34 år... Har to efterhånden store børn snart 10 og 14:-)) Prøver og prøver at se om en efternøgler kunne melde sig!!! Men ikke haft held endnu!!!! Har et arb jeg er super glad for... Bor med min kæreste i hus:-)))

Halløj jamen Esbjerg ligger vist kun lige knap en time fra fredericia
Så hvis unge venskaber os kan bruges er jeg da et bud

Hedder Tanja, bor med manden min i midt Esbjerg, er 21, har en datter på 1 1/2 år og venter nr 2 til maj 2012

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

BJNGJ. skriver:

Velkommen til. 

Jeg bor selv i Fredericia.

Mange tak:-)) har ikke lige billed på min profil da mine kollegaer og familie ikke lige behøver at vide, jeg ønsker nr 3:-))

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

tanja. skriver:

Halløj jamen Esbjerg ligger vist kun lige knap en time fra fredericia
Så hvis unge venskaber os kan bruges er jeg da et bud

Hedder Tanja, bor med manden min i midt Esbjerg, er 21, har en datter på 1 1/2 år og venter nr 2 til maj 2012

Alder har ingen betydning:-)) ku bare være rart at opstarte en god solid vennekreds:-)) Ihh lyder spændende med en lille ny til maj:-)) så bliver den lille storesøster:-) hvor dejligt... Stort tillykke med det:-) hilsner Anne

Anmeld

16. oktober 2011

piap

babymus77 skriver:

Hej

Er fra Taulov  er 30 år bor med min kæreste og datter på 2 i hus. planlægger nr 2 engang til foråret

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

piap skriver:

Hej

Er fra Taulov  er 30 år bor med min kæreste og datter på 2 i hus. planlægger nr 2 engang til foråret

Ihh hvor hyggeligt, det er jo super tæt på mig:-)) Wee hvor spændende med jeres nummer to:-)) er du så gravid eller planlægger at blive det til foråret???

Anmeld

16. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

babymus77 skriver:

Melder mig da også fanen her...

Vi bor ude i bredstrup/pjedsted og deler post nr med Fredericia...

Er selv 31 år går stærkt mod de 32 år, bor i hus herude sammen med min dejlige mand ruben og vi har sammen charmøren Frederic på 3 år. Han skal være storebror til april 2012.

Kører selv for dansk autohjælp her i 3 kants området + middelfart, så hvis du støder på en af de gule - kan det være mig...

Anmeld

16. oktober 2011

piap

babymus77 skriver:

Ihh hvor hyggeligt, det er jo super tæt på mig:-)) Wee hvor spændende med jeres nummer to:-)) er du så gravid eller planlægger at blive det til foråret???

Er ikke gravid... vi vil gerne vente til maj/juni/juli så det sataser vi på sker  bor du også i taulov?

Anmeld

16. oktober 2011

babymus77

Mor til Frederic skriver:

Melder mig da også fanen her...

Vi bor ude i bredstrup/pjedsted og deler post nr med Fredericia...

Er selv 31 år går stærkt mod de 32 år, bor i hus herude sammen med min dejlige mand ruben og vi har sammen charmøren Frederic på 3 år. Han skal være storebror til april 2012.

Kører selv for dansk autohjælp her i 3 kants området + middelfart, så hvis du støder på en af de gule - kan det være mig...

Wee hvor dejligt med en mere tæt på mig:-)) Jeg har også en frederik næsten det samme, bare påSnart 10:-))) Kunne være super med nye bekendt venninder :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.