Hvilken ble..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

FogL

Er der ikke nogle der har erfaringer med dem fra SuperBest? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi bruger Huggies da det Kvickly vi handler I og det er deres billig mærke...

vi er ret tilfredse indtil videre... så længe mor her husker at stramme siderne nok så kan han have dem på i op til 6 timer uden problemer med de bliver overfyldt...

Anmeld

16. oktober 2011

annec

Amandas-mor skriver:

Vi bruger dem fra Løvbjerg (Bamboo hedder de vist). De er svanemærkede, super billige med 50 kr pr pakke, og god sugeevne og pasform.

Dem har jeg faktisk aldrig hørt om, det var da ellers billigt

Anmeld

16. oktober 2011

Henriette Aaby

Maja tåler ikke pampers, og af bleerne fra Aldi, Fakta osv passer ikke hendes form. Derfor bruger vi kun Libero.

Anmeld

19. oktober 2011

Pige2009

annec skriver:

Ja det er det
Hvor plejer i så at handle i Tyskland?

Som oftest i Fleggaard

Anmeld

24. oktober 2011

marius' mor

Bondefruen skriver:

Her bruges der Pampers, syntes de virker som det bedste - både pasformen og materialet.

Og egentlig er de jo ikke ret dyre, når de kører tilbud med 2 for 150 kr. så der køber jeg riiiigtig mange

Har brugt Libero da den yngste var helt lille, men det var grundet det skulle være Præmaturmodellen.

Hmm, hvor køber du 2 pakker til 150?? Bilka er 2 pakker for 175 og føtes er 99 kr pr pakke på tilbud?
 Pampers er også det bedste til vores søn, men når han bruger en størrelse 5 koster det os 2 kr pr ble (Når de er på tilbud) og det syntes jeg simpelthen er for dyrt..

Anmeld

24. oktober 2011

Levi&LilysMor

vi har brugt libero, men idag hentede vi baby pakken fra rema og der var deres bleer i så må vi se om de er gode

Anmeld

24. oktober 2011

Hvem?

marius' mor skriver:

Hmm, hvor køber du 2 pakker til 150?? Bilka er 2 pakker for 175 og føtes er 99 kr pr pakke på tilbud?
 Pampers er også det bedste til vores søn, men når han bruger en størrelse 5 koster det os 2 kr pr ble (Når de er på tilbud) og det syntes jeg simpelthen er for dyrt..

Bilka har det seneste stykke tid kørt med dem til 2 for 150,- kr. Begge mine bruger nemli også str. 5 - så der blir købt mange, dog var sidste uge 2 for 170 ,- kr.

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg er stadig igang med afprøvning af forskellige mærker, da han jo vokser og bleerne bliver anderledes når de kommer op i større str. Er mest til Libero, Änglamark (staves) eller dem fra fakta.

Anmeld

24. oktober 2011

raca

mest stof bleer..dernest dem fra lidl eller angelmark fra brugsen.

libero bliver hun rød af og pambers kunne hun ikke tåle da hun var lille..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.