Hvilken ble..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

annec

Fam. Madsen skriver:

Vi bruger dem fra aldi der hedder vibell

Ja okay, syntes også der er mange der bruger dem, så de må vel være gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

annec

Valle81 skriver:

Vi køber altid fra Rema1000, de koster 50 kroner for en pakke med ca 50 bleer i, super pasform , tynde osv

Hvad er det de hedder?

Anmeld

16. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Vi brugte rema1000 da han var spæd , så skiftet jeg til aldi da han blev større ..
Og den ene dag prøvede jeg igen dem fra rema1000 og det bruger vi så nu .. Og jeg synes virkelig de er gode ..

Anmeld

16. oktober 2011

Tona

Vi bruger dem fra Løvbjerg (Bamboo hedder de vist). De er svanemærkede, super billige med 50 kr pr pakke, og god sugeevne og pasform.

Anmeld

16. oktober 2011

Fam. Madsen

annec skriver:

de er rigtig gode der er ikke nogen af mine børn, der har tisset eller lavet igennem dem.. jeg synes de er lige så gode som permpers

Anmeld

16. oktober 2011

Fam. Madsen

annec skriver:

de er rigtig gode der er ikke nogen af mine børn, der har tisset eller lavet igennem dem.. jeg synes de er lige så gode som permpers

Anmeld

16. oktober 2011

Clisolka

Herhjemme bruger Isabella Libero. Vi har prøvet nogle forskellige, men Libero sidder bedst på hende 

Anmeld

16. oktober 2011

Mor-til-asta-09

annec skriver:

Hvilken ble bruger jeres barn/børn? Og hvorfor?

Vi havde hele tiden brugt Libero, men da vi skulle købe bleer i søndags og det kun lige var Fakta der havde åben, købte vi de bleer de havde, som hedder Pusletid. Og syntes faktisk ikke at jeg kan se eller mærke nogen forskel?

Så vil gerne høre hvad i bruger og hvorfor

vi bruger dem fra fakta eller budget bleerne fra føtex/bilka. vi har kun brugt libero dengang asta var helt baby, altså de første bleer...

Anmeld

16. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
annec skriver:

Vi havde hele tiden brugt Libero, men da vi skulle købe bleer i søndags og det kun lige var Fakta der havde åben, købte vi de bleer de havde, som hedder Pusletid. Og syntes faktisk ikke at jeg kan se eller mærke nogen forskel?

Pampers baby dry, de er bare tynde og virker meget behagelige for den bette at have på, og så virker det som om han har større bevagelsesfrihed i dem.

Men vi bruger også de billege fra spar til 50,- og anglamark. Men baby dry er favoriten.

Anmeld

16. oktober 2011

Mette.

annec skriver:

Vi bruges Huggies.

Vi brugte Libero indtil Emilie var lidt over 1 år, der ændrede i design, så deres bleer blev tyndere, og efter det kan Emiilie ikke tåle dem længere, hun slog helt ud af dem, desværre. De passede ellers aller bedst til hende.

Huggies har lavet nogle nye Up and go, dem er vi heldigvis blevet rigtig glade for nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.