Hvilken ble..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.725 visninger
43 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

annec

Hvilken ble bruger jeres barn/børn? Og hvorfor?

Vi havde hele tiden brugt Libero, men da vi skulle købe bleer i søndags og det kun lige var Fakta der havde åben, købte vi de bleer de havde, som hedder Pusletid. Og syntes faktisk ikke at jeg kan se eller mærke nogen forskel?

Så vil gerne høre hvad i bruger og hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Mikkel's mor <3

annec skriver:

Vi havde hele tiden brugt Libero, men da vi skulle købe bleer i søndags og det kun lige var Fakta der havde åben, købte vi de bleer de havde, som hedder Pusletid. Og syntes faktisk ikke at jeg kan se eller mærke nogen forskel?

Vi bruger dem fra aldi..

Anmeld

16. oktober 2011

Hvem?

annec skriver:

Her bruges der Pampers, syntes de virker som det bedste - både pasformen og materialet.

Og egentlig er de jo ikke ret dyre, når de kører tilbud med 2 for 150 kr. så der køber jeg riiiigtig mange

Har brugt Libero da den yngste var helt lille, men det var grundet det skulle være Præmaturmodellen.

Anmeld

16. oktober 2011

annec

Mikkel's mor <3 skriver:

Vi bruger dem fra aldi..

Ja okay Hvad er det de hedder?

Anmeld

16. oktober 2011

annec

Bondefruen skriver:

Her bruges der Pampers, syntes de virker som det bedste - både pasformen og materialet.

Og egentlig er de jo ikke ret dyre, når de kører tilbud med 2 for 150 kr. så der køber jeg riiiigtig mange

Har brugt Libero da den yngste var helt lille, men det var grundet det skulle være Præmaturmodellen.

Nej det var da ikke fordi det var så dyrt.

Anmeld

16. oktober 2011

Pige2009

annec skriver:

Vi bruger Libero og køber i Tyskland Libero er bare bedst til Laura og det er det vigtigste for mig. Vi prøvede lidt forskelligt og konklusionen var, at Liberos var bedst

Anmeld

16. oktober 2011

Mikkel's mor <3

annec skriver:

Ja okay Hvad er det de hedder?

vibelle..  

Anmeld

16. oktober 2011

oerbaek

vi bruger viabelle fra aldi, det er en god ble med en god pasform, og så er de meget billige købte en pakke i går der er 80 bleer i til 90 kr  

Anmeld

16. oktober 2011

annec

Baagøe skriver:

Vi bruger Libero og køber i Tyskland Libero er bare bedst til Laura og det er det vigtigste for mig. Vi prøvede lidt forskelligt og konklusionen var, at Liberos var bedst

Ja okay Er de billigere i Tyskland da?

Anmeld

16. oktober 2011

annec

Mikkel's mor <3 skriver:

vibelle..  

Okay, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.