Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dk Lady skriver: Mange tak for dit svar. Jeg har kommet meget meget lidt salt i farsen, for som en anden også skrev, kan jeg heller ikke se nogen grund til at komme det i, og slet ikke når hun ikke er ældre. Men nu kom jeg lidt i alligevel..
Mange tak for dit svar. Jeg har kommet meget meget lidt salt i farsen, for som en anden også skrev, kan jeg heller ikke se nogen grund til at komme det i, og slet ikke når hun ikke er ældre. Men nu kom jeg lidt i alligevel..
små børn har slet ikke behov for salt. men det fremhæver smagen i kødet. så længe det ikke er for meget så går det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: små børn har slet ikke behov for salt. men det fremhæver smagen i kødet. så længe det ikke er for meget så går det..
Det var minimalt, så slet ingen betydning.. lader også helt være med at komme salt i næste gang..
Dk Lady skriver: Det var minimalt, så slet ingen betydning.. lader også helt være med at komme salt i næste gang..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128