Update på rema1000 babypakke! vigtigt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Ej hvor fedt Så kan man rent faktisk prøve-prøve dem Skønt!

Nemlig.. Jeg tror det er svært at vurdere om bleer er gode ud fra 3-5 gange.. Når der er så mange i pakken så har man da en bedre ide om hvor godt de holder osv.. Men tror faktis at der var lige så mange i pakken fra Libero..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Nemlig.. Jeg tror det er svært at vurdere om bleer er gode ud fra 3-5 gange.. Når der er så mange i pakken så har man da en bedre ide om hvor godt de holder osv.. Men tror faktis at der var lige så mange i pakken fra Libero..

Ja, jeg ahr tænkt det samme, og som nybagte førstegangsforældre må det jo være lidt sværer bare sådan at sige "det er en god ble" 

Anmeld

20. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Ja, jeg ahr tænkt det samme, og som nybagte førstegangsforældre må det jo være lidt sværer bare sådan at sige "det er en god ble" 

Ja og så vidt jeg har forstået/læst mig til så er det MEGET forskelligt hvilke bleer der passer bedst.. Men jeg har hørt at Aldi´s bleer er super.. Og billige Eller.. Libero til helt new born. Og så Aldi´s lidt senere..
Man må jo bare prøve sig frem.. Da jeg var baby brugte min mor stofbleer/blebukser

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Ja og så vidt jeg har forstået/læst mig til så er det MEGET forskelligt hvilke bleer der passer bedst.. Men jeg har hørt at Aldi´s bleer er super.. Og billige Eller.. Libero til helt new born. Og så Aldi´s lidt senere..
Man må jo bare prøve sig frem.. Da jeg var baby brugte min mor stofbleer/blebukser

Tja din mor har vist fundet din rigtige størrelse så

Ja, jeg har også hørt meget godt om Aldi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.