Update på rema1000 babypakke! vigtigt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Mira0911

AndreasMor2011 skriver:

Jeg fik denne mail fra rema:

Vi har haft stor succes med bestilling af Rema babypakken. Desværre har der været it-problemer der bevirker, at flere har modtaget en tom mail.

For at du kan modtage babypakken, vil din mail blive nulstillet. Inden for 14 dage vil du modtage en mail der fortæller, at du skal oprette dig igen på vores hjemmeside. Dvs. du kan ikke gøre det nu.

Vi beklager fejlen og takker for din tålmodighed.

Jeg har slet ikke modtaget sådan en mail efter jeg bestilte det i fredags og fik en tom mail... Jeg må ind og se om jeg kan bestille sådan en pakke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Mira0911

Nitz - 26+ skriver:

Der står ihvertfald en kode.. og hvilken butik jeg kan hente pakken i osv..

Så er den jo helt i orden hos dig... 

Anmeld

17. oktober 2011

AndreasMor84

Mira0911 skriver:

Jeg har slet ikke modtaget sådan en mail efter jeg bestilte det i fredags og fik en tom mail... Jeg må ind og se om jeg kan bestille sådan en pakke... 

jeg har kontaktet rema..derfor

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

AndreasMor2011 skriver:

jeg har kontaktet rema..derfor

Ah... Derfor... 

Anmeld

20. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg har idag hentet pakken.. Den var super fin.. Og mange gode ting der i.. Jeg syns ihvertfald den er bedre end nogle af de andre pakker jeg har fået..

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Jeg har idag hentet pakken.. Den var super fin.. Og mange gode ting der i.. Jeg syns ihvertfald den er bedre end nogle af de andre pakker jeg har fået..

Tør du løfte sløret for hvad der er i den 

Anmeld

20. oktober 2011

Nitz - <3 David

Tør du løfte sløret for hvad der er i den 

Ja selvf.. Der var:

1 stor pakke vådservietter
1 stor pakke bleer
2 bamser
1 MAM sut
1 malebog/historie
1 pakke engangs klude (skumvaskeklude)

Tror det er en "fejl" at der var to bamser i.. Men der var en pige og en drenge bamse.. På pakken står der at der er 1 stk "plysdyr"

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Ja selvf.. Der var:

1 stor pakke vådservietter
1 stor pakke bleer
2 bamser
1 MAM sut
1 malebog/historie
1 pakke engangs klude (skumvaskeklude)

Tror det er en "fejl" at der var to bamser i.. Men der var en pige og en drenge bamse.. På pakken står der at der er 1 stk "plysdyr"

Okay tak - og det var da en fornem pakke Så ved jeg hvad jeg skal (noget af) imorgen 

Anmeld

20. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Okay tak - og det var da en fornem pakke Så ved jeg hvad jeg skal (noget af) imorgen 

Det kan du roligt gøre De andre pakker jeg har fået er der kun små prøver i.. fx, den fra matas.. der var vist 5 bleer i.. og en lille ting pakke vådservietter.. Den fra Rema er der 26 bleer i.. og en kampe tyk pakke vådservietter.. Men nu kender jeg jo heller ik kvaliteten af deres bleer endnu.. Men det er da værd at prøve dem..

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Det kan du roligt gøre De andre pakker jeg har fået er der kun små prøver i.. fx, den fra matas.. der var vist 5 bleer i.. og en lille ting pakke vådservietter.. Den fra Rema er der 26 bleer i.. og en kampe tyk pakke vådservietter.. Men nu kender jeg jo heller ik kvaliteten af deres bleer endnu.. Men det er da værd at prøve dem..

Ej hvor fedt Så kan man rent faktisk prøve-prøve dem Skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.