Update på rema1000 babypakke! vigtigt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Hvor mange bleer er der i? For det er sq da viiildt billigt  Så er de i hvert fald klart værd at prøve af 

Jeg går lige ind og tjekker det på pusleværelset... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Hvor mange bleer er der i? For det er sq da viiildt billigt  Så er de i hvert fald klart værd at prøve af 

Newborn 28 stk 

Julie bruger str. 5 og der 44 stk i... Mener faktisk også der er det i alle de andre str. også... 

Anmeld

15. oktober 2011

Mira0911

op.. Så alle lige ser det som har bestilt en pakke derfra... 

Anmeld

15. oktober 2011

Camulla

Jeg har altid brugt Libero, den eneste ble min dreng ikke tissede igennem. Skulle have bleer den anden dag og handler i Rema og de havde ikke flere Libero i hans størrelse, så jeg prøvede en pakke fra Rema. Dem har jeg tænkt mig at skifte fast til nu! Hold op alle de penge man kan spare. Venter nr. 2 til januar og håber bare at en nyfødt heller ikke tisser dem igennem... Og forresten: str. 6 indeholder 30 bleer Men stadig billigt!

Anmeld

15. oktober 2011

Mira0911

Camulla skriver:

Jeg har altid brugt Libero, den eneste ble min dreng ikke tissede igennem. Skulle have bleer den anden dag og handler i Rema og de havde ikke flere Libero i hans størrelse, så jeg prøvede en pakke fra Rema. Dem har jeg tænkt mig at skifte fast til nu! Hold op alle de penge man kan spare. Venter nr. 2 til januar og håber bare at en nyfødt heller ikke tisser dem igennem... Og forresten: str. 6 indeholder 30 bleer Men stadig billigt!

Okey.. kunne heller ikke lige huske om det var alle str. der indeholdt 44 stk... 

Min tøs på knap en måned har ikke tisset igennem Newborn fra rema.. 

Anmeld

15. oktober 2011

Ayasmor

mener at der er 50 stk. i str 4

Anmeld

15. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg har også lige bestilt den.. Men min mail var ikke tom?
Tror du man skal gå ind og bestille igen i næste uge så?

Anmeld

16. oktober 2011

Mira0911

Nitz - 26+ skriver:

Jeg har også lige bestilt den.. Men min mail var ikke tom?
Tror du man skal gå ind og bestille igen i næste uge så?

Står der oplysninger i den mail du har fået? Hvis dine oplysninger står der, vil jeg tro det ikke er nødvendigt at du skal ind og registrere dig igen... du er bare en af de heldige der kunne melde dig til pakken før os andre... 

Anmeld

17. oktober 2011

Nitz - <3 David

Mira0911 skriver:

Står der oplysninger i den mail du har fået? Hvis dine oplysninger står der, vil jeg tro det ikke er nødvendigt at du skal ind og registrere dig igen... du er bare en af de heldige der kunne melde dig til pakken før os andre... 

Der står ihvertfald en kode.. og hvilken butik jeg kan hente pakken i osv..

Anmeld

17. oktober 2011

AndreasMor84

Mira0911 skriver:

Jep.. Som I tidligere så idag, kom der tråde om Rema1000 babystartpakke.. 

Jeg bestilte sådan en pakke og fik printet en tom mail ud, hvor man kunne se det var fra Rema1000 og at det drejede sig om babystartpakke... Jeg skrev mine oplysninger på og sendte det med kæresten da han skulle ud og handle... 

Han kommer til Rema1000... 

Får fat i chefen og giver ham så denne seddel jeg havde sendt med ham... 

Chefen fortæller så... 

Den reklame med babypakken er sendt ud ALT for tidligt.. Det er fejl... 

De første 80 kunder havde været og spørge efter denne pakke... 

Så lige en vigtig meddelse til ALLE!! 

Babypakken kan først hentes fra i næste uge af... 

Og man skal ind og registre sig igen og så skulle det også være i orden med mailen når man har bestilt og at man ikke modtager en tom mail - men en mail med oplysninger! 

Bare lige info... Så der ikke er flere som går forgæves i Rema1000!!

Jeg fik denne mail fra rema:

Vi har haft stor succes med bestilling af Rema babypakken. Desværre har der været it-problemer der bevirker, at flere har modtaget en tom mail.

For at du kan modtage babypakken, vil din mail blive nulstillet. Inden for 14 dage vil du modtage en mail der fortæller, at du skal oprette dig igen på vores hjemmeside. Dvs. du kan ikke gøre det nu.

Vi beklager fejlen og takker for din tålmodighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.