Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
W&M <3 skriver: Ja det er da rigtig træls. Jamen ved det ikke helt. Den står vel barew og bliver ikke brugt. Tror jeg.
Ja det er da rigtig træls. Jamen ved det ikke helt. Den står vel barew og bliver ikke brugt. Tror jeg.
Ja må man da håbe Men bare ærgeligt når man har så mange billeder andre har tagget en på som man jo ikke har gemt andre steder..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Ihhh jeg har tilmeldt min mobil som sikkerhedsindstilling.. så lukker jeg min computer ned, også skal jeg åbenbart taste sikkerhedskode som skal komme til min mobil.. men der er ikke kommet nogle overhovedet.. har prøvet flere gange og det er et døgn siden.. nogle der har prøvet det samme??Jeg har skrevet til dem..men intet svar..
Ihhh jeg har tilmeldt min mobil som sikkerhedsindstilling.. så lukker jeg min computer ned, også skal jeg åbenbart taste sikkerhedskode som skal komme til min mobil.. men der er ikke kommet nogle overhovedet.. har prøvet flere gange og det er et døgn siden.. nogle der har prøvet det samme??Jeg har skrevet til dem..men intet svar..
det samme problem har jeg og har prøvet uden held i en uge nu.. Sig endelig til når du har en løsning
Den lykkelige skriver: Ja må man da håbe Men bare ærgeligt når man har så mange billeder andre har tagget en på som man jo ikke har gemt andre steder..
Ja det kan jeg godt forstå, det er træls. Men de kan vel tagge dig igen
W&M <3 skriver: Ja det kan jeg godt forstå, det er træls. Men de kan vel tagge dig igen
Ja det rigtig nok.. men har også mange gamle søde mails osv liggende jeg har gemt.. Man vil jo gerne have den åbnet.. håber de svare..
MaleneS2011baby<3 skriver: det samme problem har jeg og har prøvet uden held i en uge nu.. Sig endelig til når du har en løsning
Ja det vildt irriterende.. Jeg skal nok skrive..
Jubiiii har endelig fået åbnet min.. Skrev 5 gange til dem og de skrev så en mail på engelsk om at jeg skulle sende nogle billeder af sygesikring, dankort osv.. Så det gjorde jeg igår aftes og nu er den genåbnet.. som et gensyn med en gammel ven hi hi lidt afhængig..
Den lykkelige skriver: Jubiiii har endelig fået åbnet min.. Skrev 5 gange til dem og de skrev så en mail på engelsk om at jeg skulle sende nogle billeder af sygesikring, dankort osv.. Så det gjorde jeg igår aftes og nu er den genåbnet.. som et gensyn med en gammel ven hi hi lidt afhængig..
super tusind tak, det må jeg lige prøve..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128