Facebook, sikkerhedskode og ingen sms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Den lykkelige

wamse skriver:

Det virker heller ikke her endnu på min mobil Men jeg kan jo heldigvis komme på via min pc

Ja men de skriver pludselig at min computer ikke er godkendt enhed..  det er derfor jeg skal taste den sikkerhedskode.. Men jeg har aldrig logget på fra andre computere end min egen og har sat den til at være godkendt enhed.. så meget mærkeligt og vildt irriterende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Viggi

Oplever det samme desværre... det er frustrerende! Jeg har ikke modtaget koden siden torsdag og er ret irriteret over at man ikke kan kontakte dem direkte. Har lissom jer forsøgt på alle tænkelige måder og anmeldt diverse fejl... ingen respons... jeg kan hverken komme ind på min computer eller min telefon, som er de to den burde genkende... men hvis man bare kan komme ind kan man jo slå den sikkerheds sms fra så man kan komme ind fra alle pc'er og telefoner... det er rigtig æv og jeg bliver mere og mere arrig.... ih

Anmeld

17. oktober 2011

Den lykkelige

Viggi skriver:

Oplever det samme desværre... det er frustrerende! Jeg har ikke modtaget koden siden torsdag og er ret irriteret over at man ikke kan kontakte dem direkte. Har lissom jer forsøgt på alle tænkelige måder og anmeldt diverse fejl... ingen respons... jeg kan hverken komme ind på min computer eller min telefon, som er de to den burde genkende... men hvis man bare kan komme ind kan man jo slå den sikkerheds sms fra så man kan komme ind fra alle pc'er og telefoner... det er rigtig æv og jeg bliver mere og mere arrig.... ih

Ej hvor underligt  Det er præcis det samme som mig.. tror også det var onsdag eller torsdag det kom og jeg høre bare intet fra dem.. skrev der under kontakt os.. Står der også sådan ved dit telefon nummer: +1 45x.xxx.xxxx, ?? Altså x'erne er dit nummer.. For det gør der på mit men undre mig lidt over måden det står på..

Anmeld

17. oktober 2011

Viggi

Sådan står det også hos mig med nummeret... jeg undrede mig meget over 1-tallet... for normalt er det jo bare +45 her står der +145... weird.... men når vi er flere må det jo helt klart være en fejl de har... håber at de snart for fixet det

Anmeld

18. oktober 2011

W&M <3

Jeg går i klasse med en som har oplevet det samme. Hun har lavet en ny profil fordi hun ikke kan komme ind på den gamle.

Anmeld

18. oktober 2011

wamse

Jeg har via min pc logget på min fb profil, og har nu slettet at der skal en sikkerhedskode til, og nu kan jeg komme på via min mobil igen

Anmeld

19. oktober 2011

Den lykkelige

Viggi skriver:

Sådan står det også hos mig med nummeret... jeg undrede mig meget over 1-tallet... for normalt er det jo bare +45 her står der +145... weird.... men når vi er flere må det jo helt klart være en fejl de har... håber at de snart for fixet det

Ja det håber jeg virkelig også.. kan du heller ikke komme ind endnu??

Anmeld

19. oktober 2011

Den lykkelige

wamse skriver:

Jeg har via min pc logget på min fb profil, og har nu slettet at der skal en sikkerhedskode til, og nu kan jeg komme på via min mobil igen

Ja gid jeg kunne det..

Anmeld

19. oktober 2011

Den lykkelige

W&M <3 skriver:

Jeg går i klasse med en som har oplevet det samme. Hun har lavet en ny profil fordi hun ikke kan komme ind på den gamle.

Nå ok.. Ej hvor irriterende.. kan bare ikke være rigtig.. og tænker så også hvad med den gamle?? Alle de billeder osv..

Anmeld

19. oktober 2011

W&M <3

Den lykkelige skriver:

Nå ok.. Ej hvor irriterende.. kan bare ikke være rigtig.. og tænker så også hvad med den gamle?? Alle de billeder osv..

Ja det er da rigtig træls. Jamen ved det ikke helt. Den står vel barew og bliver ikke brugt. Tror jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.