Facebook, sikkerhedskode og ingen sms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.763 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Den lykkelige

Ihhh jeg har tilmeldt min mobil som sikkerhedsindstilling.. så lukker jeg min computer ned, også skal jeg åbenbart taste sikkerhedskode som skal komme til min mobil.. men der er ikke kommet nogle overhovedet.. har prøvet flere gange og det er et døgn siden.. nogle der har prøvet det samme??
Jeg har skrevet til dem..men intet svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

wamse

Her har jeg samme problem, dog med facebook app på min mobil. Den sender ikke en sms til mig, så kan ikke logge på 

Anmeld

14. oktober 2011

Den lykkelige

wamse skriver:

Her har jeg samme problem, dog med facebook app på min mobil. Den sender ikke en sms til mig, så kan ikke logge på 

Ja det vildt irriterende.. plejer logge ind hver dag så er snart irriteret over ikke at have været på så længe  Men måske de har problemer i deres udsendelse af sms koder..

Anmeld

14. oktober 2011

wamse

Den lykkelige skriver:

Ja det vildt irriterende.. plejer logge ind hver dag så er snart irriteret over ikke at have været på så længe  Men måske de har problemer i deres udsendelse af sms koder..

Har prøvet alt hvad jeg lige kunne komme i tanke om, så måske det lige pludselig vælter ind med sms

Anmeld

14. oktober 2011

Den lykkelige

wamse skriver:

Har prøvet alt hvad jeg lige kunne komme i tanke om, så måske det lige pludselig vælter ind med sms

Ha ha ja har jeg også..  og ændret koden 100 gange.. men kommer ingen sms'er  ihhh..

Anmeld

14. oktober 2011

Den lykkelige

wamse skriver:

Har du fået nogen kode?? Jeg har intet modtaget endnu

Anmeld

14. oktober 2011

Den lykkelige

Andre der har prøvet det her?? Ser jo ikke ud til man kan kontakte nogen på facebook overhovedet for at få hjælp???   de har kun sådan en ofte stillede spørgsmål..

Anmeld

15. oktober 2011

wamse

Den lykkelige skriver:

Ha ha ja har jeg også..  og ændret koden 100 gange.. men kommer ingen sms'er  ihhh..

Nej har intet modtaget 

Anmeld

16. oktober 2011

Den lykkelige

wamse skriver:

Nej har intet modtaget 

Har jeg heller ikke..  Og skal bare på idag  Men der er jo ikke nogen man kan kontakte så vidt jeg kan se?? Jeg har prøvet sende en besked til dem.. men intet svar.. og der er jo ingen email, telefon nr. eller noget..

Anmeld

16. oktober 2011

wamse

Den lykkelige skriver:

Har jeg heller ikke..  Og skal bare på idag  Men der er jo ikke nogen man kan kontakte så vidt jeg kan se?? Jeg har prøvet sende en besked til dem.. men intet svar.. og der er jo ingen email, telefon nr. eller noget..

Det virker heller ikke her endnu på min mobil Men jeg kan jo heldigvis komme på via min pc

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.