Vask af babypiges underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

MelikkazMoar

Dk Lady skriver:

ehm... hm..? Det har jeg godt nok aldrig fået at vide..  

jeg fik heller ikke noget afvide om det .. men da jeg spurgte jm på sygehuser hva der der 'hvide' var.. sagde hun det var fosterfedt og jeg skulle 'tørre' det ud, som det ikke ville genere hende.. ?

det lyder ikke som om det er det de andre har fået afvide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Isabella_mor

jeg kunne forestille mig at det måske er pga hvad der kommer ind for neden på børn kan kroppen ikke få ud som ved os.. da små babyer bla ikke har udflåd.. det er hvertfald min tanke.. der kommer jo ikke rigtig noget ud af børns vagina.. så det er sikkert derfor.. men man kan jo meget forsigtigt hvis der kommer snavs eller afføring vaske det væk med en engangsvaskeklud eller hvad man nu bruger til de nedre regioner... 

ellers spørger du så simpelt bare din sundhedsplejerske.. 

når ammebørn skider er det som regel remuladekonsistens, og jeg kan forestille mig at det på en pige sætter sig over alt og i alle revner og kanter sov... så på den måde tror jeg da godt i kan vaske hende der... det sker der ikke noget ved.. der kan jo blive en slem infektion pga bakterierne i afføringen, tarmbakterier omkring urinrøret f.eks kan give urinvejsinfektion. og det skal man da også undgå... 

Anmeld

13. oktober 2011

Frøken J.

Sørme mange forskellige meldinger! Prøver lige at ringe ind til sundhedsplejersken og spørge i morgen, så jeg ikke gør noget, der er skidt for hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.