Min kæreste er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg ved godt det er fuldstændig åndssvagt at jeg skriver her, for jeg kender jo godt jeres svar.

Men jeg har længe undret mig over, at min kæreste overhovedet ikke gider sex eller bare kys. men så med det samme vi er på ferie og er væk i over en uge så er det som om han ikke kan undvære noget af det, og han bliver så åhh så kærlig.

Nå, men jeg havde nogle fridage fra arbejde sidst i august hvor jeg tænkte at jeg ville kigge på hans computer, for jeg havde lagt mærke til, at han var hurtig til at lukke ned når jeg kom over mod ham. Ganske rigtigt. der ligger intet mindre en 4000 filer hvor hver enkelt er en pige - dvs msn beskedlog for hver enkelt han har skrevet med, hvor man kan se dato og tid for hvornår hvem har skrevet hvad. jeg bliver selvfølgelig meget oprevet mens jeg læser nogle af dem (valgte kun de nyeste - hvilket ikke var et problem når der i gennemsnit nok lå 20 for hver eneste dag!!!). Jeg lukker computeren igen og går i tænkeboks.

Jeg elsker min kæreste og vi har været sammen i 2½ år. Jeg tænker så at det er en syg afhængighed han har. Han kan simpelthen ikke lade være. og jeg fortæller ham det.

Han nægter pure i starten og begynder også at snakke om hvor dårligt han har det når jeg har fri - for så ved han ikke hvad jeg laver og sådan.. lige indtil jeg siger at jeg synes han skal tænde hans computer - gå ind i modtagne filer, og læse bare nogle af de 4000 filer der ligger der.  - der bryder han sammen. han tror det er slut og jeg siger så at jeg godt vil give ham en chance mere, for jeg elsker ham overalt på jorden og jeg tror ikke han tænker over hvad det er han har gjort - fordi omfanget er så enormt.

det blev bedre med sex og kys og sådan i nogle uger efter, men forsvandt så igen. Nu valgte jeg så at tjekke computeren igen. og ganske rigtigt. så sent som igår - mens jeg så lidt tv 3 meter fra ham, har han siddet og chattet igen. og det er beskeder som "hvad laver du fredag" "der synes jeg du skal se min p.." det er virkelig hårdt at læse.

Og nu er jeg på bar bund, vi har bil sammen, hus sammen min familie elsker ham, jeg elsker ham og jeg elsker hans familie. men hvad f...... skal jeg gøre..

Der er sikkert ikke engang nogen der har prøvet noget lignende fordi det er så ekstremt det han har gang i.

Har valgt at være anonym - håber det er ok.

Er virkelig ked af det på dine vejne men 2. gang var jeg smuttet, om der så var hus, villa, vovse osv. i det mindste så han vidste at jeg mente det.... så skulle han bruge en masse tid på at overbevise mig om at han ville ændre det og få hjælp. og der... ville jeg overveje om jeg stadigvæk ville ham

sæt stolen for døren, ellers tror de sku bare alt er ok, hvis vi siger "åhhh skat jeg tilgiver dig", vis ham at du mener det og ikke behøver ham! ellers forstår han ikke alvoren i det, men tænker "når ja men hun er her jo endnu, hun finder sig i det".

Jeg siger ikke du skal smide ham ud eller gøre det til ende, men vis at du mener det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Hvis han er mig utro fordi han ikke har nok i mig og fordi han ikke elsker mig, så kan jeg ikke acceptere det.

Han er verdens bedste til at undskylde og efter jeg sagde at jeg fik en følelse af at han gjorde det fordi han ikke kan lade være, sagde han efter noget tid at det må være fordi han keder sig. Men jeg ved ikke om det kan være min skyld at han keder sig. jeg synes virkelig vi laver meget. Men han vælger altid at sætte sig ved computeren når jeg fx vil se tv eller noget andet.

Han endte med at græde mere end mig da jeg sagde det hele til ham. og så går mit hjerte helt i opløsning, for sådan vil jeg slet ikke se ham.

Jeg tror ikke han har set nogen af pigerne, for det virker som om de ikke har lyst fordi han er for direkte. men jeg ved ikke om han ville gøre det hvis han pludselig skrev med en der var helt frisk.. så tror jeg faktisk han ville møde op.

det er virkelig ikke nemt. jeg ved slet ikke hvordan man kan sige det igen - for igen bliver han bare så ked af det.

DET ER ALDRIG EN UNDSKYLDNING!!! det er bipbip hans job ikke at kede sig!!!! ikke dit, han skal sku tage ansvar for sine handlinger og sit liv... og ikke stå som en idiot med fingeren i munden og sige "øhhhh jamen jeg keder mig måske"

ja undskyld men det lyder sku på mig som du er 30 år og han er 15

Anmeld

13. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg ved godt det er fuldstændig åndssvagt at jeg skriver her, for jeg kender jo godt jeres svar.

Men jeg har længe undret mig over, at min kæreste overhovedet ikke gider sex eller bare kys. men så med det samme vi er på ferie og er væk i over en uge så er det som om han ikke kan undvære noget af det, og han bliver så åhh så kærlig.

Nå, men jeg havde nogle fridage fra arbejde sidst i august hvor jeg tænkte at jeg ville kigge på hans computer, for jeg havde lagt mærke til, at han var hurtig til at lukke ned når jeg kom over mod ham. Ganske rigtigt. der ligger intet mindre en 4000 filer hvor hver enkelt er en pige - dvs msn beskedlog for hver enkelt han har skrevet med, hvor man kan se dato og tid for hvornår hvem har skrevet hvad. jeg bliver selvfølgelig meget oprevet mens jeg læser nogle af dem (valgte kun de nyeste - hvilket ikke var et problem når der i gennemsnit nok lå 20 for hver eneste dag!!!). Jeg lukker computeren igen og går i tænkeboks.

Jeg elsker min kæreste og vi har været sammen i 2½ år. Jeg tænker så at det er en syg afhængighed han har. Han kan simpelthen ikke lade være. og jeg fortæller ham det.

Han nægter pure i starten og begynder også at snakke om hvor dårligt han har det når jeg har fri - for så ved han ikke hvad jeg laver og sådan.. lige indtil jeg siger at jeg synes han skal tænde hans computer - gå ind i modtagne filer, og læse bare nogle af de 4000 filer der ligger der.  - der bryder han sammen. han tror det er slut og jeg siger så at jeg godt vil give ham en chance mere, for jeg elsker ham overalt på jorden og jeg tror ikke han tænker over hvad det er han har gjort - fordi omfanget er så enormt.

det blev bedre med sex og kys og sådan i nogle uger efter, men forsvandt så igen. Nu valgte jeg så at tjekke computeren igen. og ganske rigtigt. så sent som igår - mens jeg så lidt tv 3 meter fra ham, har han siddet og chattet igen. og det er beskeder som "hvad laver du fredag" "der synes jeg du skal se min p.." det er virkelig hårdt at læse.

Og nu er jeg på bar bund, vi har bil sammen, hus sammen min familie elsker ham, jeg elsker ham og jeg elsker hans familie. men hvad f...... skal jeg gøre..

Der er sikkert ikke engang nogen der har prøvet noget lignende fordi det er så ekstremt det han har gang i.

Har valgt at være anonym - håber det er ok.

hvis du vil kæmpe for det og han ved du ved hvad der foregår er der måske mulighed for at han kan komme i noget behandling, for han har tydeligt et meget stort behov for bekræftelse og det er en afhængighed som han ikke bare kan stoppe med at have fra den ene dag til den anden, der skal noget hjæl fra en proffessionel indover, og så kunne i evt komme i noget parterapi så du kan lære hvordan du skal tackle hans problem og derved også finde ud af at det nødvendigvis ikke er pga at det har noget med dig at gøre... 

jeg syntes helt ærligt du skal sige til ham hvad du ønsker og evt sætte en grænse op for ham at du ikke finder dig i den behandling og hvis han ønsker at fortsætte med dig at så skal han deltage i noget terapi og evt også komme til noget psykolog hvor han får bearbejdet nogle gamle følelser, det kan jo være der ligger noget større bag..  det kan også vre at han bare ikke kan nosse sig sammen og skride fra dig (hvis det er at han bare er en vatpik) og så kan du jo bare tage valget for jer, for du bliver ikke lykkelig på længere sigt hvis du bliver sammen med ham og han bedrager dig og det ikke er i orden med dig..

at blive med ham og ikke give ham en konsekvens som behandling f.eks kan være. jamen så  "godkender" du nærmest hans utroskab... 

så du må gå i tænkeboks i nogle dage, evt tage et andet sted hen og lade ham være alene så har han også mulighed for at tænke over hvad han vil bruge sit liv på.. for hvis han vælger at date rundt så er han måske ikke klar til et seriøst fast forhold. og så må i sælge bilen og huset og gå hver til sit. og så bliver i måske begge lykkelige.. det er tit trygheden i den anden som gør at man har svært ved at forlade hinanden selvom kærligheden ikke er der gensidigt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.