Min kæreste er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg ved godt det er fuldstændig åndssvagt at jeg skriver her, for jeg kender jo godt jeres svar.

Men jeg har længe undret mig over, at min kæreste overhovedet ikke gider sex eller bare kys. men så med det samme vi er på ferie og er væk i over en uge så er det som om han ikke kan undvære noget af det, og han bliver så åhh så kærlig.

Nå, men jeg havde nogle fridage fra arbejde sidst i august hvor jeg tænkte at jeg ville kigge på hans computer, for jeg havde lagt mærke til, at han var hurtig til at lukke ned når jeg kom over mod ham. Ganske rigtigt. der ligger intet mindre en 4000 filer hvor hver enkelt er en pige - dvs msn beskedlog for hver enkelt han har skrevet med, hvor man kan se dato og tid for hvornår hvem har skrevet hvad. jeg bliver selvfølgelig meget oprevet mens jeg læser nogle af dem (valgte kun de nyeste - hvilket ikke var et problem når der i gennemsnit nok lå 20 for hver eneste dag!!!). Jeg lukker computeren igen og går i tænkeboks.

Jeg elsker min kæreste og vi har været sammen i 2½ år. Jeg tænker så at det er en syg afhængighed han har. Han kan simpelthen ikke lade være. og jeg fortæller ham det.

Han nægter pure i starten og begynder også at snakke om hvor dårligt han har det når jeg har fri - for så ved han ikke hvad jeg laver og sådan.. lige indtil jeg siger at jeg synes han skal tænde hans computer - gå ind i modtagne filer, og læse bare nogle af de 4000 filer der ligger der.  - der bryder han sammen. han tror det er slut og jeg siger så at jeg godt vil give ham en chance mere, for jeg elsker ham overalt på jorden og jeg tror ikke han tænker over hvad det er han har gjort - fordi omfanget er så enormt.

det blev bedre med sex og kys og sådan i nogle uger efter, men forsvandt så igen. Nu valgte jeg så at tjekke computeren igen. og ganske rigtigt. så sent som igår - mens jeg så lidt tv 3 meter fra ham, har han siddet og chattet igen. og det er beskeder som "hvad laver du fredag" "der synes jeg du skal se min p.." det er virkelig hårdt at læse.

Og nu er jeg på bar bund, vi har bil sammen, hus sammen min familie elsker ham, jeg elsker ham og jeg elsker hans familie. men hvad f...... skal jeg gøre..

Der er sikkert ikke engang nogen der har prøvet noget lignende fordi det er så ekstremt det han har gang i.

Har valgt at være anonym - håber det er ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

livhemdrup

Beklager men virker som om han ikke kan lade vær med at være dig utro. Så er spørgsmålet så kan du leve med det? Eller skal i leve i et åbent forhold men hvor længe kan man holde til det. Jeg personligt ville sætte en stopper nu. Du har en gang givet ham en chance og den har han misbrugt så må jeg indrømme så er chancerne opbrygt og jeg ville ikke længere bruge tid på ham. Ved du elsker ham men er det det værd når han ikke har respekt for dig?

Kram.

Anmeld

13. oktober 2011

karina1980

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg ved godt det er fuldstændig åndssvagt at jeg skriver her, for jeg kender jo godt jeres svar.

Men jeg har længe undret mig over, at min kæreste overhovedet ikke gider sex eller bare kys. men så med det samme vi er på ferie og er væk i over en uge så er det som om han ikke kan undvære noget af det, og han bliver så åhh så kærlig.

Nå, men jeg havde nogle fridage fra arbejde sidst i august hvor jeg tænkte at jeg ville kigge på hans computer, for jeg havde lagt mærke til, at han var hurtig til at lukke ned når jeg kom over mod ham. Ganske rigtigt. der ligger intet mindre en 4000 filer hvor hver enkelt er en pige - dvs msn beskedlog for hver enkelt han har skrevet med, hvor man kan se dato og tid for hvornår hvem har skrevet hvad. jeg bliver selvfølgelig meget oprevet mens jeg læser nogle af dem (valgte kun de nyeste - hvilket ikke var et problem når der i gennemsnit nok lå 20 for hver eneste dag!!!). Jeg lukker computeren igen og går i tænkeboks.

Jeg elsker min kæreste og vi har været sammen i 2½ år. Jeg tænker så at det er en syg afhængighed han har. Han kan simpelthen ikke lade være. og jeg fortæller ham det.

Han nægter pure i starten og begynder også at snakke om hvor dårligt han har det når jeg har fri - for så ved han ikke hvad jeg laver og sådan.. lige indtil jeg siger at jeg synes han skal tænde hans computer - gå ind i modtagne filer, og læse bare nogle af de 4000 filer der ligger der.  - der bryder han sammen. han tror det er slut og jeg siger så at jeg godt vil give ham en chance mere, for jeg elsker ham overalt på jorden og jeg tror ikke han tænker over hvad det er han har gjort - fordi omfanget er så enormt.

det blev bedre med sex og kys og sådan i nogle uger efter, men forsvandt så igen. Nu valgte jeg så at tjekke computeren igen. og ganske rigtigt. så sent som igår - mens jeg så lidt tv 3 meter fra ham, har han siddet og chattet igen. og det er beskeder som "hvad laver du fredag" "der synes jeg du skal se min p.." det er virkelig hårdt at læse.

Og nu er jeg på bar bund, vi har bil sammen, hus sammen min familie elsker ham, jeg elsker ham og jeg elsker hans familie. men hvad f...... skal jeg gøre..

Der er sikkert ikke engang nogen der har prøvet noget lignende fordi det er så ekstremt det han har gang i.

stolen for døren, enten så dropper han det fuldstændig og er 100% ærlig og åben om det.

han finder ud af hvorfor han har denne lyst og trang og får arbejdet med det og i finder en fælles løsning.

ellers så er det muligt at sælge/dele det hele og starte sit liv op på en frisk.

enten vil han dig og kun dig, hvis det er jeres aftale, og kan han ikke nøjes ja så er han helt ærligt ikke det værd.

synes du har vist ham en gang at du gerne ville arbejde på dette

Anmeld

13. oktober 2011

Lou87

Hvis han virkelig er "syg".. Så synes jeg det er stort af dig at hjælpe ham - men jeg synes også du ska passe på han ikk løber afsted med dine følelser.

Men ja for at tage det fra den "positive" side, hvis han er syg:
Så snak med ham om at hvis det her skal fungere så må han søge hjælp. Simpelthen... Der er ikk andet for.

Det muligt det måske tager tid, det jo en afhængighed som alt andet... Så der ska du jo nok også beslutte om det er noget du kan ??

Anmeld

13. oktober 2011

Maemi

Jeg ville ikke gå forbi uden at give dig et 

Selv har jeg ikke prøvet noget lignende og kan derfor ikke rigtigt give dig nogle gode råd, men som det lyder i mine ører - er din kæreste virkelig ude og sk***. Hvis du vælger at tage kampen op, tror jeg det bliver en sindsyg hård omgang. 

Det jeg ville overveje (hvis jeg var i din situation) er nok: 
- kan jeg overhovedet leve med det han har gjort?
- vil jeg kunne opbygge et tillidsbånd til ham igen? 

Du bliver nødtil at tænke på dig selv i denne her situation,
men det han har gjort er LANGT FRA acceptabelt.

Håber du klare den og at du er ok  

Anmeld

13. oktober 2011

NNL

Jeg havde en kæreste i 8 år, som var mig utro i flere år i slutningen. Han havde et kæmpe behov for at blive bekræftet, og det blev han ved de piger han var sammen med. Han skrev med flere bag min ryg, havde endda den samme pige i mange måneder inden han til sidst valgte at fortælle mig sandheden, og samtidig sige at det jo var mig han elskede og mig han ville have. Jeg tilgav ham, men der gik ikke længe inden han (juleaften) blev ked af det fordi han tænkte på hende den anden. Tak for lort. Det var nok for mig, og jeg flyttede d. 29/12. Efterfølgende kan jeg meget tydeligt se at jeg gjorde det rigtige ved at flytte, selvom det var en meget hård beslutning. Han havde svært ved at acceptere det, og ville gerne igen, og i et par svare øjeblikke var vi også sammen indtil jeg til sidst sagde helt fra. Fra den dag fik jeg det markant bedre med mig selv, og ved at jeg tog den rigtige beslutning, selvom det var hårdt for både ham og mig.

Jeg var også meget knyttet til hans familie, men de fik sandheden at vide, og tog faktisk mit parti og hjalp mig på ret køl igen. De tog mig et par måneder at komme ovenpå, men jeg var ikke i tvivl om min beslutning - jeg kunne IKKE leve med en jeg ikke stolede på!

I dag har jeg fundet verdens sødeste kæreste, som er åben og ærlig omkring alt, og som ved hvad jeg har været igennem. Jeg gør meget for at min egen usikkerhed ikke skal gå ud over ham, og her efter godt to år stoler jeg fuldt og fast på ham og har gjort det længe. Den følelse er SÅ fantastisk, og jeg ved at jeg har fundet den rette. Jeg var igennem en hård tid da jg flyttede fra eks'en men set i bakspejlet var det ALT værd!

Min nuværende kæreste er det dejligtste der nogensinde er sket for mig, han gør mig glad hver eneste dag, og jeg skal aldrig bekymre mig om hvad han foretager sig. I dag venter vi vores første barn til maj, og jeg er ovenud lykkelig

Håber du kan bruge min erfaring - er ked af det blev så langt. Du kan skrive personligt, hvis du har spørgsmål du gerne vil have svar på fra en der har været igennem noget lignende.

Knus, kram og held & lykke. Håber du vælger den rigtige beslutning for dig!!

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Først får du et trøsteknus.

Og JO..der er desværre mange andre, der som du OG han har oplevet det samme.
Jeg ser det faktisk ret jævnligt og hører om det igen og igen.

Der er kun en ting at gøre..tage fat i ham og sige at NU SKAL han søge hjælp, for det der er alt for meget.
Han skal med andre ord søge hjælp hos en psykolog.
Man kan nemlig være afhængi af den slags, som man kan være det af så meget andet.
Og så må du/I afgøre om det er værd at kæmpe for.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

livhemdrup skriver:

Beklager men virker som om han ikke kan lade vær med at være dig utro. Så er spørgsmålet så kan du leve med det? Eller skal i leve i et åbent forhold men hvor længe kan man holde til det. Jeg personligt ville sætte en stopper nu. Du har en gang givet ham en chance og den har han misbrugt så må jeg indrømme så er chancerne opbrygt og jeg ville ikke længere bruge tid på ham. Ved du elsker ham men er det det værd når han ikke har respekt for dig?

Kram.

Den hopper jeg med på.

Anmeld

13. oktober 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hej Piger

Jeg synes du skal til at passe godt og grundig på dig selv..

men samtidig så skal du gøre op med dig selv ,om han skal blive ved med at trampe på dig, fordi du tilgiver og han mener at han  slipper nemt.. og når det hele har lagt sig, så kan han starte op igen...

Ved du om han har mødtes med dem? eller det bare er chat?

Puha Jeg har helt ondt af dig og håber du kommer videre... din familie vil nok ikke elske ham, hvis de får sandheden.. man elsker jo ikke en person, som såre ens kød og blod på det groveste.. det er den ultimative tillidsbrud...

Masser af herfra

Knus mette

Anmeld

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SussieThyssen skriver:

Først får du et trøsteknus.

Og JO..der er desværre mange andre, der som du OG han har oplevet det samme.
Jeg ser det faktisk ret jævnligt og hører om det igen og igen.

Der er kun en ting at gøre..tage fat i ham og sige at NU SKAL han søge hjælp, for det der er alt for meget.
Han skal med andre ord søge hjælp hos en psykolog.
Man kan nemlig være afhængi af den slags, som man kan være det af så meget andet.
Og så må du/I afgøre om det er værd at kæmpe for.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Helt enig. Du elsker ham tydeligvis, og han har helt sikkert et problem. Jeg siger ikke du skal lade ham slippe afsted med det, men hvis du virkelig vil ham og han dig, så skal han - måske jer begge - have noget hjælp til at bryde det mønster han har gang i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.