Hej Piger
Jeg ved godt det er fuldstændig åndssvagt at jeg skriver her, for jeg kender jo godt jeres svar.
Men jeg har længe undret mig over, at min kæreste overhovedet ikke gider sex eller bare kys. men så med det samme vi er på ferie og er væk i over en uge så er det som om han ikke kan undvære noget af det, og han bliver så åhh så kærlig.
Nå, men jeg havde nogle fridage fra arbejde sidst i august hvor jeg tænkte at jeg ville kigge på hans computer, for jeg havde lagt mærke til, at han var hurtig til at lukke ned når jeg kom over mod ham. Ganske rigtigt. der ligger intet mindre en 4000 filer hvor hver enkelt er en pige - dvs msn beskedlog for hver enkelt han har skrevet med, hvor man kan se dato og tid for hvornår hvem har skrevet hvad. jeg bliver selvfølgelig meget oprevet mens jeg læser nogle af dem (valgte kun de nyeste - hvilket ikke var et problem når der i gennemsnit nok lå 20 for hver eneste dag!!!). Jeg lukker computeren igen og går i tænkeboks.
Jeg elsker min kæreste og vi har været sammen i 2½ år. Jeg tænker så at det er en syg afhængighed han har. Han kan simpelthen ikke lade være. og jeg fortæller ham det.
Han nægter pure i starten og begynder også at snakke om hvor dårligt han har det når jeg har fri - for så ved han ikke hvad jeg laver og sådan.. lige indtil jeg siger at jeg synes han skal tænde hans computer - gå ind i modtagne filer, og læse bare nogle af de 4000 filer der ligger der. - der bryder han sammen. han tror det er slut og jeg siger så at jeg godt vil give ham en chance mere, for jeg elsker ham overalt på jorden og jeg tror ikke han tænker over hvad det er han har gjort - fordi omfanget er så enormt.
det blev bedre med sex og kys og sådan i nogle uger efter, men forsvandt så igen. Nu valgte jeg så at tjekke computeren igen. og ganske rigtigt. så sent som igår - mens jeg så lidt tv 3 meter fra ham, har han siddet og chattet igen. og det er beskeder som "hvad laver du fredag" "der synes jeg du skal se min p.." det er virkelig hårdt at læse.
Og nu er jeg på bar bund, vi har bil sammen, hus sammen min familie elsker ham, jeg elsker ham og jeg elsker hans familie. men hvad f...... skal jeg gøre..
Der er sikkert ikke engang nogen der har prøvet noget lignende fordi det er så ekstremt det han har gang i.
Har valgt at være anonym - håber det er ok.
Anmeld