Min kæreste er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Zafir

HVis han ikke går i behandling så blier du nødt til at gå fra ham.
Han har et seriøst problem

kramz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

HVis han ikke går i behandling så blier du nødt til at gå fra ham.
Han har et seriøst problem

kramz

Anmeld

13. oktober 2011

Ansemusen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Helt enig. Du elsker ham tydeligvis, og han har helt sikkert et problem. Jeg siger ikke du skal lade ham slippe afsted med det, men hvis du virkelig vil ham og han dig, så skal han - måske jer begge - have noget hjælp til at bryde det mønster han har gang i.

Helt enig! Hvis altså din kæreste er HUNDREDE procent indstillet på at kæmpe for det!!! Og hvis du orker at gennemgå en lang process, hvor han måske har gentagne tilbagefald.

Sender dig mange knus og tanker -d et må være helt igennem forfærdeligt at stå i

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvis han er mig utro fordi han ikke har nok i mig og fordi han ikke elsker mig, så kan jeg ikke acceptere det.

Han er verdens bedste til at undskylde og efter jeg sagde at jeg fik en følelse af at han gjorde det fordi han ikke kan lade være, sagde han efter noget tid at det må være fordi han keder sig. Men jeg ved ikke om det kan være min skyld at han keder sig. jeg synes virkelig vi laver meget. Men han vælger altid at sætte sig ved computeren når jeg fx vil se tv eller noget andet.

Han endte med at græde mere end mig da jeg sagde det hele til ham. og så går mit hjerte helt i opløsning, for sådan vil jeg slet ikke se ham.

Jeg tror ikke han har set nogen af pigerne, for det virker som om de ikke har lyst fordi han er for direkte. men jeg ved ikke om han ville gøre det hvis han pludselig skrev med en der var helt frisk.. så tror jeg faktisk han ville møde op.

det er virkelig ikke nemt. jeg ved slet ikke hvordan man kan sige det igen - for igen bliver han bare så ked af det.

Anmeld

13. oktober 2011

Lilje82

Ved du hvad, jeg har haft en kæreste engang - Hvor jeg opdagede at han sad og skrev fræk med andre piger, opdagede det ved et tilfælde, da min computer ikke virkede og havde en kammerat til at kigge på den, og han siger han vil slette alle de modtagne filer, da de fylder meget og gør computeren langsommere og bum, hvad ser jeg så.. Jeg var så GAL og valgte at give han en chance, da han virkelig blev ked af det og jeg bad ham slette sine dating profiler, da jeg ikke mente han havde brug for dem i vores forhold.

Nogle måneder senere, høre jeg fra en fælles ven, at han har fundet min kæreste inde på en dating side, og loggede på og så ALT, hvad han havde skrevet, fandt flere billeder af andre piger på hans telefon, samt ikke udskyldige sms'er og da gjorde jeg det forbi. Ingen skal lege med mig på den måde.

Og jeg synes tydeligt din kæreste har vist at han ikke har nok i dig - Der er ingen der er tjent med et forhold på den måde, heller ikke selvom din familie kan lide ham! Alt det praktiske skal nok ordne sig og ja følelses mæssigt, vil dte tage noget tid, men du kommer videre.

Bild ikke dig selv ind, at han er god for dig - Og så mærk efter i dig selv om det virkelig er fordi du elsker ham eller det er trygheden du elsker!

Anmeld

13. oktober 2011

Fru Nielsen

Jeg har oplevet lidt ala det du skriver, men har ikke lsy til at udlevere hele den historie her. Du må meget gerne kontakte mig via brev også vil jeg der fortælle dig hvad der skete her og hvad vi har gjort osv osv....

Og selvfølgelig kan du stole på du vil forblive ano, min mund er lukket....

Knus fra Louise.... Som om nogen ved hvad du/i går igennem!

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Ved du hvad, jeg har haft en kæreste engang - Hvor jeg opdagede at han sad og skrev fræk med andre piger, opdagede det ved et tilfælde, da min computer ikke virkede og havde en kammerat til at kigge på den, og han siger han vil slette alle de modtagne filer, da de fylder meget og gør computeren langsommere og bum, hvad ser jeg så.. Jeg var så GAL og valgte at give han en chance, da han virkelig blev ked af det og jeg bad ham slette sine dating profiler, da jeg ikke mente han havde brug for dem i vores forhold.

Nogle måneder senere, høre jeg fra en fælles ven, at han har fundet min kæreste inde på en dating side, og loggede på og så ALT, hvad han havde skrevet, fandt flere billeder af andre piger på hans telefon, samt ikke udskyldige sms'er og da gjorde jeg det forbi. Ingen skal lege med mig på den måde.

Og jeg synes tydeligt din kæreste har vist at han ikke har nok i dig - Der er ingen der er tjent med et forhold på den måde, heller ikke selvom din familie kan lide ham! Alt det praktiske skal nok ordne sig og ja følelses mæssigt, vil dte tage noget tid, men du kommer videre.

Bild ikke dig selv ind, at han er god for dig - Og så mærk efter i dig selv om det virkelig er fordi du elsker ham eller det er trygheden du elsker!

Det der barer kører sådan rundt i hovedet er vores fælles eje. Jeg stiller ham med lort til halsen hvis jeg efterlader ham med de ting (ingen tvivl om at det er mig der smutter da jeg flyttede ind til ham - og han vil ikke flytte herfra og sådan). Men kan slet ikke overskue det. Bilen er ny.

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Først får du et trøsteknus.

Og JO..der er desværre mange andre, der som du OG han har oplevet det samme.
Jeg ser det faktisk ret jævnligt og hører om det igen og igen.

Der er kun en ting at gøre..tage fat i ham og sige at NU SKAL han søge hjælp, for det der er alt for meget.
Han skal med andre ord søge hjælp hos en psykolog.
Man kan nemlig være afhængi af den slags, som man kan være det af så meget andet.
Og så må du/I afgøre om det er værd at kæmpe for.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Føler mig SÅ uheldig, for han har bare altid være "the one". Jeg mødte endda ham via msn chat - og nu tænker jeg bare - jamen er jeg bare en af de 4.000 piger. Jeg var bare frisk på at mødes.

Den tanke er til at brække sig over.

Psykolog er hammer dyrt, og jeg ved ikke hvor meget jeg vil ofre på det, for jeg accepterer jo ikke bare lige sådan (nu har jeg gået den sidste måned og tænkt at det nok skal gå, men hver gang han sidder ved computeren for jeg det helt skidt, for jeg føler han skjuler noget hele tiden).

Jeg tror ikke vi får kontaktet en psykolog, så jeg tror der er 2 muligheder:

- konfrontere ham igen og håbe på det bedste

- gå fra ham og flytte væk (jeg står i den uheldige situation at jeg er uden arbejde pt. jeg søger alt hvad jeg kan, men der er ikke meget her i vestjylland).

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Føler mig SÅ uheldig, for han har bare altid være "the one". Jeg mødte endda ham via msn chat - og nu tænker jeg bare - jamen er jeg bare en af de 4.000 piger. Jeg var bare frisk på at mødes.

Den tanke er til at brække sig over.

Psykolog er hammer dyrt, og jeg ved ikke hvor meget jeg vil ofre på det, for jeg accepterer jo ikke bare lige sådan (nu har jeg gået den sidste måned og tænkt at det nok skal gå, men hver gang han sidder ved computeren for jeg det helt skidt, for jeg føler han skjuler noget hele tiden).

Jeg tror ikke vi får kontaktet en psykolog, så jeg tror der er 2 muligheder:

- konfrontere ham igen og håbe på det bedste

- gå fra ham og flytte væk (jeg står i den uheldige situation at jeg er uden arbejde pt. jeg søger alt hvad jeg kan, men der er ikke meget her i vestjylland).

Hvis man virkeligt elsker en, så vil man også ofre næsten hvad det skal være, men har du det sådan, at du betænker dig på at ofre hvad det koster for jer, at han går til psykolog, så er han måske ikke så vigtig for dig mere, og så har du vel egentligt valgt, har du ikke??

Personligt kan jeg godt forstå dig. Jeg ville ikke blive, men det ved du jo godt.

Anmeld

13. oktober 2011

N&J

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg ved godt det er fuldstændig åndssvagt at jeg skriver her, for jeg kender jo godt jeres svar.

Men jeg har længe undret mig over, at min kæreste overhovedet ikke gider sex eller bare kys. men så med det samme vi er på ferie og er væk i over en uge så er det som om han ikke kan undvære noget af det, og han bliver så åhh så kærlig.

Nå, men jeg havde nogle fridage fra arbejde sidst i august hvor jeg tænkte at jeg ville kigge på hans computer, for jeg havde lagt mærke til, at han var hurtig til at lukke ned når jeg kom over mod ham. Ganske rigtigt. der ligger intet mindre en 4000 filer hvor hver enkelt er en pige - dvs msn beskedlog for hver enkelt han har skrevet med, hvor man kan se dato og tid for hvornår hvem har skrevet hvad. jeg bliver selvfølgelig meget oprevet mens jeg læser nogle af dem (valgte kun de nyeste - hvilket ikke var et problem når der i gennemsnit nok lå 20 for hver eneste dag!!!). Jeg lukker computeren igen og går i tænkeboks.

Jeg elsker min kæreste og vi har været sammen i 2½ år. Jeg tænker så at det er en syg afhængighed han har. Han kan simpelthen ikke lade være. og jeg fortæller ham det.

Han nægter pure i starten og begynder også at snakke om hvor dårligt han har det når jeg har fri - for så ved han ikke hvad jeg laver og sådan.. lige indtil jeg siger at jeg synes han skal tænde hans computer - gå ind i modtagne filer, og læse bare nogle af de 4000 filer der ligger der.  - der bryder han sammen. han tror det er slut og jeg siger så at jeg godt vil give ham en chance mere, for jeg elsker ham overalt på jorden og jeg tror ikke han tænker over hvad det er han har gjort - fordi omfanget er så enormt.

det blev bedre med sex og kys og sådan i nogle uger efter, men forsvandt så igen. Nu valgte jeg så at tjekke computeren igen. og ganske rigtigt. så sent som igår - mens jeg så lidt tv 3 meter fra ham, har han siddet og chattet igen. og det er beskeder som "hvad laver du fredag" "der synes jeg du skal se min p.." det er virkelig hårdt at læse.

Og nu er jeg på bar bund, vi har bil sammen, hus sammen min familie elsker ham, jeg elsker ham og jeg elsker hans familie. men hvad f...... skal jeg gøre..

Der er sikkert ikke engang nogen der har prøvet noget lignende fordi det er så ekstremt det han har gang i.

Har valgt at være anonym - håber det er ok.

Ja.. sådan en kender jeg også.. 

Men jeg forstår ikke helt hvad du er i tvivl om, han er dig utro så snart kan komme til det, og det har ikke noget at gøre med at han lider af et eller andet.. hvorfor undskylde hans opførsel med sådan noget, i bund og grund må du gøre op med dig selv om du mener du fortjerner hvad han byder dig, for vil der ingen konsekvenser være - jamen hvorfor skal han så stoppe? du fortæller han jo via dine handlinger at det er okey..

Jeg ved godt dette lyder hårdt, men kærligheden til en anden er ikke vigtigere end kærligheden og respekten for dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.