Brug for hjælp til MME til spædbarn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Frejsmor

Har haft præcis samme problem som dig søde og vi var indlagt i 4 dage fordi det bare ikke fungerede med amningen.. Det vi gjorde på hospitalet var at lillemanden fik MME efter jeg havde ammet, så han blev ordentligt mæt - så tror det er det du skal prøve..

Jeg håber snart mælken løber ordentligt til..

Forresten en anden god ting, hvis lillepigen har et meget stort suttebehov, så prøv at sørg for at hun er så effektiv som muligt når I ammer(hud mod hud og stimuler suttereflekser), for ja min bettemand har også et kææææmpe suttebehøv og han har fuldstændig ødelagt mine stakkels brystvorter til det punkt hvor jeg må klemme min kærestes hånd når han skal lægges til og ja tårerne triller ad kinderne og de skide sår vil bare ikke hele ordentligt..

Jeg tror desværre min lillemand bliver flaskebarn, for det ser bare ikke ud til at det vil fungere for os..

for at I snart har styr på amningen så I kan få en glad og mæt lille pige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Isabella_mor

jeg gav villads mme efter amningen hver gang i starten til mælken var løbet til... jeg gav det så bare med sådan en engangssprøjte og så en lillefinger ind i munden og sprøjten ved siden af og så bare meget lidt ad gangen.. så der kunne suttes samtidig.. så behovet blev stillet.. bare ca 20 ml.. ikke voldsomt meget..  og så fik han sut når han havde spist resten hvis ikke han gik kold... han havde nemlig også opbrugt sin naturlige madpakke og havde ikke noget at tage af.. og det fik vi hjælp til på patienthotellet med sprøjterne der..  

og hvis du vil prøve den metode så skal lillefingeren vende så neglen er ned mod tungen... 

(og så vil jeg anbefale dig at købe brystvortecreme fra danatekt, det fungere SÅ GODT...

Anmeld

12. oktober 2011

Krussedulle

Frøken J. skriver:

Tak piger! Men hvordan bliver det så med hendes mave? Hun har i forvejen meget mavekneb, og MME er vel rimelig hård kost ift. råmælk?

Vil anbefale allomin syrnet, ellers har jeg hørt om andre som havde erfaring med NanHA

Anmeld

12. oktober 2011

Clisolka

Endnu en gang stort tillykke med hende 

Jeg gjorde det, at jeg ammede først - og derefter supplerede op med MME (så havde hun tømt brysterne) 

Anmeld

12. oktober 2011

Laulund87

dorthemus skriver:

Jamen du har nok ret...har vel glemt det Runa blev bare så skrup hamrende tosset i de fire lange dage der gik før mælkem løb til Hun ku ikke finde ud af at drikke af det glas.

Det er nok det med temperamentet måske hihi

Anmeld

12. oktober 2011

Sofia

Tillykke med den lille skat.

Jeg gav også Alfred mme af et shotglas i starten. Jeg gav det ikke på noget bestemt tidspunkt, og kun et par gange i døgnet.. tror bare du skal prøve dig frem

Anmeld

12. oktober 2011

dorthemus

Laulund87 skriver:

Det er nok det med temperamentet måske hihi

Uha hendes temperament mærker jeg alt til i øjeblikket

Anmeld

12. oktober 2011

Laulund87

dorthemus skriver:

Uha hendes temperament mærker jeg alt til i øjeblikket

Kender det godt

Anmeld

12. oktober 2011

dorthemus

Laulund87 skriver:

Kender det godt

Piger tsk tsk

Anmeld

12. oktober 2011

Laulund87

dorthemus skriver:

Piger tsk tsk

Ja tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.