Ideer til hjemmelavede julegaver af dreng på 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Mussen2

Malli skriver:

Jeg lavede de sødeste fyrfadsstager sidste år, min datter fik lov at lave en tegning på et str A5 papir, i farvede papir, og på et andet farvet stykke A5 papir tegnede jeg hendes hænder og skrev dato på dem. Så laminerede jeg dem, og lavede 2 huller i hver side, med en hullemaskine, og puttet fint bånd igennem, i midten satte jeg et fyrfadslys i en lille glas (fra babymad) og når det blev tændt nede i så lyste tegningen og hænderne op, og så kan man jo vende den rundt, så den ene dag ser man tegningen, og den anden dag ser man hænderne.. De er SÅ fine, og faldt i MEGET god jord 

Lyder som en skide god ide. Har du et billede? Og måske en udførlig vejledning er total dårlig til det der kreative

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Majbriteriksen

Dittemor26 skriver:

Hej I kreative tøser

Tænker det kunne være sjovt at Viktor lavede en lille ting til diverse familiemedlemmer i julegave. En helt alm tegning er selvfølgelig fin meeeen det kunne være fedt med noget lidt andet

Nogle der har erfaringer eller gode ideer ??

Kh Ditte

Vores ældste søn har de sidste 2 år lavet julegaver til bedsteforældre og hans moster. Sidste år havde vi købt en pakke med gibsnisser (til at hænge på juletræet) som han selv skulle male. Året før malede han nisser til at stå fremme (mini-havenisser) Gaverne blev så fine og han var bare så stolt over dem. Vi skal have fundet på noget nyt i år, da det betyder meget for ham at han giver gaverne

Anmeld

13. oktober 2011

Mussen2

Majbriteriksen skriver:

Vores ældste søn har de sidste 2 år lavet julegaver til bedsteforældre og hans moster. Sidste år havde vi købt en pakke med gibsnisser (til at hænge på juletræet) som han selv skulle male. Året før malede han nisser til at stå fremme (mini-havenisser) Gaverne blev så fine og han var bare så stolt over dem. Vi skal have fundet på noget nyt i år, da det betyder meget for ham at han giver gaverne

Hvor gammel er din søn

Anmeld

13. oktober 2011

Malli

Mussen2 skriver:

Lyder som en skide god ide. Har du et billede? Og måske en udførlig vejledning er total dårlig til det der kreative

jeg skal prøve at få taget et billede

Anmeld

13. oktober 2011

Mussen2

Malli skriver:

jeg skal prøve at få taget et billede

Anmeld

13. oktober 2011

Majbriteriksen

Mussen2 skriver:

Hvor gammel er din søn

Han er 4 år, bliver 5 til marts. Jeg regner med at vi finder på noget i år hvor ham på 2 også kan være med ! De sidste 2 år har vi købt tingene i harald nyborg

Anmeld

13. oktober 2011

Malli

Mussen2 skriver:

Her er de lidt billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

Mussen2

Malli skriver:

Her er de lidt billeder 

Rigtig søde. En super ide

Anmeld

14. oktober 2011

Malli

Mussen2 skriver:

Rigtig søde. En super ide

De er virkelig søde i de kolde vintermåneder, når de står der og lyser op 

Anmeld

14. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvad med nøgleringe. Man kan i Panduro købe noget papir (krybeplast) som man kan tegne på og når man ligger den i ovnen kryber det. Du kan evt købe en saks der laver mønster når man klipper. Et papir kan man lave 4-6 nøgleringe ud af. Husk, at lave hul med en hulemaskine inden du putter det i ovnen.

Jeg lavede det med min søn da han var 2 år og det var et stort hit.

Jeg skal se om jeg kan finde et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.