Ideer til hjemmelavede julegaver af dreng på 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

M&M's Mor

http://www.cchobby.dk/porcelaensartikler/

hvad med sådan noget hvor han selv kan tegne osv på...fandt selv denne side sidste år og der bliver igen bestilt noget derfra i år som pigerne kan få lov at lave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Kvist

M&M's Mor skriver:

http://www.cchobby.dk/porcelaensartikler/

hvad med sådan noget hvor han selv kan tegne osv på...fandt selv denne side sidste år og der bliver igen bestilt noget derfra i år som pigerne kan få lov at lave...

Super god side, den er blevet gemt under foretrukne, så jeg kan finde den igen til næste jul hvor sønnemanden bliver 2.. Og så skal han da være kreativ og give gaver  

Anmeld

13. oktober 2011

marts2012

Køb kaffekrus i Ikea, og mal dem eller som tidligere skrevet, glas, vaser osv.

Anmeld

13. oktober 2011

Dittemor26

Ihh tak allesammen, nu bliver det helt svært at vælge

Anmeld

13. oktober 2011

Malli

merichs skriver:

Dengang jeg gik i SFO (og det er jo ikke længe siden, host host ) lavede vi noget som jeg faktisk ikke kan huske hvad hedder, men kan prøve at forklare:

Det er en form for plastik man kan tegne på og klippe ud i figurer, så kommer man det i ovnen og det krymper og bliver hårdt. Det kunne man så lave til bl.a nøgleringe

Var det til at forstå

det hedder krympeplader 

Anmeld

13. oktober 2011

Malli

Jeg lavede de sødeste fyrfadsstager sidste år, min datter fik lov at lave en tegning på et str A5 papir, i farvede papir, og på et andet farvet stykke A5 papir tegnede jeg hendes hænder og skrev dato på dem. Så laminerede jeg dem, og lavede 2 huller i hver side, med en hullemaskine, og puttet fint bånd igennem, i midten satte jeg et fyrfadslys i en lille glas (fra babymad) og når det blev tændt nede i så lyste tegningen og hænderne op, og så kan man jo vende den rundt, så den ene dag ser man tegningen, og den anden dag ser man hænderne.. De er SÅ fine, og faldt i MEGET god jord 

Anmeld

13. oktober 2011

merichs

SpunkenJo skriver:

Fundet!!!

http://www.slojd-detaljer.dk/product.aspx?producti d=4381&deptid=205

Det er jo lige det  Kan huske at jeg syntes det var sååååå sjovt

Anmeld

13. oktober 2011

merichs

Malli skriver:

det hedder krympeplader 

Det var altså noget af det bedste at få lov til at lave

Anmeld

13. oktober 2011

Malli

merichs skriver:

Det var altså noget af det bedste at få lov til at lave

Helt enig, og endnu sjovere var det at stå og kigge ind i ovnen, og se det trække sig helt sammen til en mikro plade 

Anmeld

13. oktober 2011

merichs

Malli skriver:

Helt enig, og endnu sjovere var det at stå og kigge ind i ovnen, og se det trække sig helt sammen til en mikro plade 

Ja det  var jo ganske fascinerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.