Nu må det være tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Savannah

Chr-Hei skriver:

OK lyder ikk sjovt men dejligt i er nogenlunde ovenpå igen..

Har i planer om forsøge snart igen?

Nej det kan man ikke rigtigt se men hendes mor er jo også noget mere rød agtid end faren

Dejligt hører i er så glade for hende.. Glæder mig til se når hun er fuldvoksen hvor fin hun så bliver ..

Jaa, vi klarer os!
Nej ikke foreløbig - Er under uddannelse og vi leder efter et nyt sted at bo
Men det er sgu svært, jeg er sååå skruk at det halve kunne være løgn. Men, jeg bider det i mig - Jeg ved jo godt, med min sunde fornuft - at det er bedst at vente lidt endnu.

Når vores kamera har fået nyt batteri så tager jeg nogle billeder af hende til dig. Hun ligner faktisk hendes mor ret meget, men har stadigvæk hendes fars ansigt.. Dog har hun fået lidt mere snude Hun er såå kær. Vi elsker hende SÅ højt  Hun har det som blommen i et æg, den bette mus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Chr-Hei

Sally-Slingshot skriver:

Jaa, vi klarer os!
Nej ikke foreløbig - Er under uddannelse og vi leder efter et nyt sted at bo
Men det er sgu svært, jeg er sååå skruk at det halve kunne være løgn. Men, jeg bider det i mig - Jeg ved jo godt, med min sunde fornuft - at det er bedst at vente lidt endnu.

Når vores kamera har fået nyt batteri så tager jeg nogle billeder af hende til dig. Hun ligner faktisk hendes mor ret meget, men har stadigvæk hendes fars ansigt.. Dog har hun fået lidt mere snude Hun er såå kær. Vi elsker hende SÅ højt  Hun har det som blommen i et æg, den bette mus.

Ok det forstår jeg godt.. MEn må lige holde lidt øje når jeg kan se i venter jer igen så¨

Årh lyder bare dejligt... OK troede hun blev et tro kopi af hendes far .. Glæder mig til se mere af hende... Følger jo lidt med i hendes søskende også og det er SÅ vildt så forskellige de 3 er

Dejligt hører hun har det dejligt

Anmeld

11. november 2011

Savannah

Chr-Hei skriver:

Ok det forstår jeg godt.. MEn må lige holde lidt øje når jeg kan se i venter jer igen så¨

Årh lyder bare dejligt... OK troede hun blev et tro kopi af hendes far .. Glæder mig til se mere af hende... Følger jo lidt med i hendes søskende også og det er SÅ vildt så forskellige de 3 er

Dejligt hører hun har det dejligt

Jeg skal nok råbe højt når vi engang venter os

Jeg troede også hun ville ligne sin far mere - men hun har ændret sig helt vildt. IIh jeg kunne godt tænke mig at se hendes søskende

Anmeld

14. november 2011

Chr-Hei

Sally-Slingshot skriver:

Jeg skal nok råbe højt når vi engang venter os

Jeg troede også hun ville ligne sin far mere - men hun har ændret sig helt vildt. IIh jeg kunne godt tænke mig at se hendes søskende

Ja gøre det

Altså kan sende dig et billede af hendes søster? Brormanden regner vi med skal ned besøge her engang da de ikke har mobil eller net så ham har vi ikke set siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.