Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Til at tilkendegive mig selv herinde Jeg har nu været medlem af baby.dk i flere måneder.. Men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at præsentere mig selv! For dårligt - i know. Jeg ønsker ikke at afsløre min idenditet 100% så det er meget sparsom info.
Mit navn er Caroline, jeg bor sammen med min søde kæreste. Sammen har vi en engle pige, hun har fødselsdag d. 7/08/11 Vi planlægger ingen børn i den nærmeste fremtid, vi er begge i gang med uddannelse så vi har valgt af vente trods at jeg er SÅÅÅÅÅ skruk! Jeg nyder meget at læse med herinde på baby, følge gravidteter, små og store guldklumper Så kan jeg også få afløb for mit baby-trip.. hihi.. Baby er et super forum, keep up the good work girls Hvis der er nogen der har lyst til at skrive er I meget velkomne.Det var lidt fra mig.Mange hilsnerCaroline
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen velkommen til
jamen velkommen til Caroline..
hilsen Christina - også englemor..
Velkommen til siden Caroline - håber du bliver glad for at være herinde
Tusind tak skal I have
Sally-Slingshot skriver: -Til at tilkendegive mig selv herinde Jeg har nu været medlem af baby.dk i flere måneder.. Men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at præsentere mig selv! For dårligt - i know. Jeg ønsker ikke at afsløre min idenditet 100% så det er meget sparsom info. Mit navn er Caroline, jeg bor sammen med min søde kæreste. Sammen har vi en engle pige, hun har fødselsdag d. 7/08/11 Vi planlægger ingen børn i den nærmeste fremtid, vi er begge i gang med uddannelse så vi har valgt af vente trods at jeg er SÅÅÅÅÅ skruk! Jeg nyder meget at læse med herinde på baby, følge gravidteter, små og store guldklumper Så kan jeg også få afløb for mit baby-trip.. hihi.. Baby er et super forum, keep up the good work girls Hvis der er nogen der har lyst til at skrive er I meget velkomne.Det var lidt fra mig.Mange hilsnerCaroline
Aiii sødeste Caroline, var slet ikke klar over du har ventet dig..
Er virkelig ked af det på jeres vegne,..
Velkommen til
Er selv englemor, så hvis du har lyst til at skrive med en der selv har stået midt i det hele er du mere end velkommen til at skrive
Chr-Hei skriver: Aiii sødeste Caroline, var slet ikke klar over du har ventet dig.. Er virkelig ked af det på jeres vegne,..
Neej der ikke rigtig nogen der ved det.. Men kæreste Heidi - vi klarer os, for vi har jo vores vuffelivovhund
Stéphanie skriver: Velkommen til Er selv englemor, så hvis du har lyst til at skrive med en der selv har stået midt i det hele er du mere end velkommen til at skrive
Mange tak, det er virkelig sødt af dig
Hejsa og velkommen til..nu du har givet dig lidt tilkende.
Det er altid godt at mennesker er glade for at være her
KærligstSussie
>> Moderator på baby.dk <<
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128