Nu må det være tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Chr-Hei

Sally-Slingshot skriver:

Neej der ikke rigtig nogen der ved det.. Men kæreste Heidi - vi klarer os, for vi har jo vores vuffelivovhund 

Når så det er ikke bare mig der ikk følger helt med ;D Det jeg glad for at hører, håber da i hvertfald hun kan holde humøret lidt oppe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Savannah

Chr-Hei skriver:

Når så det er ikke bare mig der ikk følger helt med ;D Det jeg glad for at hører, håber da i hvertfald hun kan holde humøret lidt oppe..

Nej det er det ikke.. Men det er også det der er så godt ved baby.dk - man kan dele ting man ikke har lyst til at dele med omgangskredsen.

Det kan hun, og det gør hun  Hun har faktisk lige haft sin første menses! Og har klaret det med bravour

Anmeld

9. november 2011

Chr-Hei

Sally-Slingshot skriver:

Nej det er det ikke.. Men det er også det der er så godt ved baby.dk - man kan dele ting man ikke har lyst til at dele med omgangskredsen.

Det kan hun, og det gør hun  Hun har faktisk lige haft sin første menses! Og har klaret det med bravour

Det er nemlig rigtigt kan man komme ud med så mange ting..

Uden træde i det hvor langt ar du så henne og ved i grunden til du mistede?

OK det jeg glad for at hører, kan ellers nogle gange være en pistilensMEn kan regne ud du ikke havde det overalt så

Anmeld

9. november 2011

Savannah

Moderator skriver:

Hejsa og velkommen til..nu du har givet dig lidt tilkende.

Det er altid godt at mennesker er glade for at være her

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Tak skal du have Sussie. Jeg har især bidt mærke i dine indlæg, du er en utroligt begavet kvinde, jeg har haft megen glæde af dine indlæg

Mvh

Anmeld

9. november 2011

HeidiØ

Sally-Slingshot skriver:

-Til at tilkendegive mig selv herinde Jeg har nu været medlem af baby.dk i flere måneder.. Men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at præsentere mig selv! For dårligt - i know. Jeg ønsker ikke at afsløre min idenditet 100% så det er meget sparsom info.

Mit navn er Caroline, jeg bor sammen med min søde kæreste. Sammen har vi en engle pige, hun har fødselsdag d. 7/08/11
Vi planlægger ingen børn i den nærmeste fremtid, vi er begge i gang med uddannelse så vi har valgt af vente trods at jeg er SÅÅÅÅÅ skruk! Jeg nyder meget at læse med herinde på baby, følge gravidteter, små og store guldklumper Så kan jeg også få afløb for mit baby-trip.. hihi.. Baby er et super forum, keep up the good work girls
Hvis der er nogen der har lyst til at skrive er I meget velkomne.
Det var lidt fra mig.

Mange hilsner
Caroline

Ja som de andre: Velkommen til

Og tillykke med englepigen i august - jeg fik selv en dejlig bassemand 13/9 og har brugt siden meget til at læse indlæg inden jeg fødte ! Man blir jo afhængig!

Anmeld

9. november 2011

Savannah

Chr-Hei skriver:

Det er nemlig rigtigt kan man komme ud med så mange ting..

Uden træde i det hvor langt ar du så henne og ved i grunden til du mistede?

OK det jeg glad for at hører, kan ellers nogle gange være en pistilensMEn kan regne ud du ikke havde det overalt så

Jeg var ca 13 uger henne.. Ved ikke hvorfor, det kunne de ikke sige. Jeg styrtblødte også.. ja.
Altså officielt er det ikke en pige - Men det ved jeg bare, at hun er/var  

Neej hun er simpelthen så dygtig til at gøre sig ren, så hun har kun blødt lidt i sengen den første nat.
Jeg ved ikke om det kan ses på de billeder jeg har sendt, men hun er ræve-rød der hvor hun var brun før. Hun er såå fin!

Anmeld

9. november 2011

Savannah

HeidiØ skriver:

Ja som de andre: Velkommen til

Og tillykke med englepigen i august - jeg fik selv en dejlig bassemand 13/9 og har brugt siden meget til at læse indlæg inden jeg fødte ! Man blir jo afhængig!

Tak & tak

Stort tillykke med jeres søn!
Jep - Meget afhængig! Men på den gode måde, jeg har lært rigtig meget ved at læse, læse og læse lidt mere..

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

Sally-Slingshot skriver:

Tak skal du have Sussie. Jeg har især bidt mærke i dine indlæg, du er en utroligt begavet kvinde, jeg har haft megen glæde af dine indlæg

Mvh

Mange tak for rosen..det varmer altid

Anmeld

9. november 2011

Chr-Hei

Sally-Slingshot skriver:

Jeg var ca 13 uger henne.. Ved ikke hvorfor, det kunne de ikke sige. Jeg styrtblødte også.. ja.
Altså officielt er det ikke en pige - Men det ved jeg bare, at hun er/var  

Neej hun er simpelthen så dygtig til at gøre sig ren, så hun har kun blødt lidt i sengen den første nat.
Jeg ved ikke om det kan ses på de billeder jeg har sendt, men hun er ræve-rød der hvor hun var brun før. Hun er såå fin!

OK lyder ikk sjovt men dejligt i er nogenlunde ovenpå igen..

Har i planer om forsøge snart igen?

Nej det kan man ikke rigtigt se men hendes mor er jo også noget mere rød agtid end faren

Dejligt hører i er så glade for hende.. Glæder mig til se når hun er fuldvoksen hvor fin hun så bliver ..

Anmeld

10. november 2011

Savannah

SussieThyssen skriver:

Mange tak for rosen..det varmer altid

Det er ihvertfald velfortjent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.