ih ha :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, det kender jeg godt. Men man har vel lov at håbe.

ja nemlig :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Anette&Sophia

Drømme skriver:

Det kan godt ske du ikke vil kunne tilbyde hende præcis det samme, men en mor der er glad frem for en der føler sig "fanget" er altså meget bedre. Og ofte er det langt mere det end materielle goder et barn har brug for..

Ved ikke præcis hvordan din situation er, men min x var voldsomt dominerende, og på trods af jeg egentlig ville have haft en bedre økonomi hvis jeg var blevet hos ham end flyttet på det tidspunkt, hvor jeg gjorde det, så har jeg ikke fortrudt det et eneste sekund. Nej, jeg havde/har ikke forfærdeligt mange penge at gøre med, min lejlighed var lille, og jeg skulle virkelig kæmpe for at få det hele til at løbe rundt.

Men jeg har aldrig været lykkeligere end da jeg forlod det forhold, jeg havde været i i over tre år. Jeg følte virkelig jeg kunne trække vejret for første gang

Nu står jeg og er gravid med en fyr der giver mig plads til at være mig selv, og på trods af vi endnu ikke har været sammen i et år, så er denne situation - hvor jeg nu bor ved svigerfamilien for at få det til at løbe rundt, og hvor jeg ved det bare bliver vildt hårdt at skulle flytte i egen lejlighed når vi begge kommer til at være studerende inden barnet er fyldt 1½ år - meget meget bedre end hvis jeg var blevet ved min x, og fået et barn med ham (fik en abort i 2008 på hans ønske). For jeg har virkelig haft mulighed for at finde mig selv. Jeg kunne ikke være mig selv hos ham.

Held og lykke med det, hvad end du gør. Bare husk på, det vigtigste er at DU er lykkelig. Lykke kan du give videre

og kærlige tanker herfra 

Tusind tak.
jeg tænker stadig meget over det. jeg er lidt blank.
men mon ikke det nok skal gå..

Anmeld

13. oktober 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

Det sjal nok gå op for dem ! de vokser vel med opgaven (;

ja forhåbentlig :b

Anmeld

14. oktober 2011

UnderCover37

anetteb skriver:

det har jeg tænkt så mange gange
- men så kommer den anden side, hvad delle skal jeg så stille op? jeg er intet uden ham, og jeg kan intet uden ham. Jeg vil kunne tilbyde Sophia så meget mere hvis jeg bor her, end hvis jeg flyttede selv. det lyder mærkeligt men ja

Jeg kender dig ikke og véd intet om jeres forhold men noget der sprang mig i øjnene var denne sætning: - men så kommer den anden side, hvad delle skal jeg så stille op? jeg er intet uden ham, og jeg kan intet uden ham. Jeg vil kunne tilbyde Sophia så meget mere hvis jeg bor her, end hvis jeg flyttede selv, det lyder mærkeligt men ja 

Undskyld, men hvem fanden har bildt dig ind at du ikke er noget værd uden ham, at du ikke kan noget og intet har at tilbyde jeres datter hvis I ikke er sammen og bor sammen?

Aj det gør mig så ked af at dit selværd er så lavt at du hellere vil blive i et forhold hvor du ikke trives og er glad fordi du tror du ikke kan selv - du kan selv, og i mine øjne er et barn så bedre tjent med at have forældre der bor hver for sig hvis det betyder at de hver i sær er glade - fremfor at de bor sammen og fx. mor føler hun intet betyder...

Faktisk er jeg af den overbevisning at hvisdu arbejder på at få et bedre selværd vil du kunne se tilbage på indlæg som disse og tænke, hvor kom det fra?
- og så ellers smile til verden og vise dem alt det du kan! 

Anmeld

14. oktober 2011

Anette&Sophia

UnderCover34 skriver:

Jeg kender dig ikke og véd intet om jeres forhold men noget der sprang mig i øjnene var denne sætning: - men så kommer den anden side, hvad delle skal jeg så stille op? jeg er intet uden ham, og jeg kan intet uden ham. Jeg vil kunne tilbyde Sophia så meget mere hvis jeg bor her, end hvis jeg flyttede selv, det lyder mærkeligt men ja 

Undskyld, men hvem fanden har bildt dig ind at du ikke er noget værd uden ham, at du ikke kan noget og intet har at tilbyde jeres datter hvis I ikke er sammen og bor sammen?

Aj det gør mig så ked af at dit selværd er så lavt at du hellere vil blive i et forhold hvor du ikke trives og er glad fordi du tror du ikke kan selv - du kan selv, og i mine øjne er et barn så bedre tjent med at have forældre der bor hver for sig hvis det betyder at de hver i sær er glade - fremfor at de bor sammen og fx. mor føler hun intet betyder...

Faktisk er jeg af den overbevisning at hvisdu arbejder på at få et bedre selværd vil du kunne se tilbage på indlæg som disse og tænke, hvor kom det fra?
- og så ellers smile til verden og vise dem alt det du kan! 

Ja det ved jeg
mit selvværd er langt nede, specielt efter jeg er blevet gravid, fordi jeg ikke føler mig særlig charmerende og køn, men føler heller ikke jeg gør nok herhjemme og hopper og springer når jeg egentlig burde. med andre ord, jeg føler mig for doven/træt til noget som helst lige nu.
Ved også godt at et barn fortjener glade forældre, om de så bor sammen eller ej, men det jeg er mest bange for er om jeg kan få det hele til at løbe rundt osv.
Problemet er også bare at det kun er nogle gange det vælter, andre gange er alt så lyserødt.
det er så forvirrende.

Anmeld

15. oktober 2011

UnderCover37

Det er jeg ked af at høre - har dualtid været så ked af dig selv?Har du fået noget hjælp til dit selværd?

Selvfølgelig kan du få det til at fungere, der er heldigvis mange muligheder for støtte og vejledning i de ting man synes kan være svære når man er alene - og det er ingen skam at bede om hjælp.

Du er ikke grim og doven - du er gravid og naturligvis træt og mangler måske noget overskud lige nu - hvorfor skulle du egentligt også springe for nogen?
Det er selvfølgelig fint man gerne vil hjælpe hinanden og gøre noget godt for sin partner men man er altså to om at få det til at fungere - fejlen ligger sjældent kun hos den ene part...

Pas på dig selv 

Anmeld

15. oktober 2011

mortilflere

anetteb skriver:

han ved det godt
ellers så kan han ihvert fald se det i ansigtet på mig bagefter.

Stop op

Mænd er ikke tankelæsere og de er sg heller ikke ggode til at aflæse andet end tåre

Jegg tror det er det bedste du kan gøre er at sige som du jo er startet på  , for starter man med blabla så siger bonden at han ikke kan høre resten for så er det jo bare en ny klage over hans person , men starter jeg med hvad jeg endelig føler så lytter han med det samme , jeg forstår ikke forskellen men den dag jeg forstår en mande hjerne 110 % så ved jeg sg heller ikke om jeg stadig bor her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.