anetteb skriver:
det har jeg tænkt så mange gange 
- men så kommer den anden side, hvad delle skal jeg så stille op? jeg er intet uden ham, og jeg kan intet uden ham. Jeg vil kunne tilbyde Sophia så meget mere hvis jeg bor her, end hvis jeg flyttede selv. det lyder mærkeligt men ja 
Jeg kender dig ikke og véd intet om jeres forhold men noget der sprang mig i øjnene var denne sætning: - men så kommer den anden side, hvad delle skal jeg så stille op? jeg er intet uden ham, og jeg kan intet uden ham. Jeg vil kunne tilbyde Sophia så meget mere hvis jeg bor her, end hvis jeg flyttede selv, det lyder mærkeligt men ja
Undskyld, men hvem fanden har bildt dig ind at du ikke er noget værd uden ham, at du ikke kan noget og intet har at tilbyde jeres datter hvis I ikke er sammen og bor sammen?
Aj det gør mig så ked af at dit selværd er så lavt at du hellere vil blive i et forhold hvor du ikke trives og er glad fordi du tror du ikke kan selv - du kan selv, og i mine øjne er et barn så bedre tjent med at have forældre der bor hver for sig hvis det betyder at de hver i sær er glade - fremfor at de bor sammen og fx. mor føler hun intet betyder...
Faktisk er jeg af den overbevisning at hvisdu arbejder på at få et bedre selværd vil du kunne se tilbage på indlæg som disse og tænke, hvor kom det fra?
- og så ellers smile til verden og vise dem alt det du kan!
Anmeld