ih ha :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Mauser.

anetteb skriver:

tror også bare at han tror det er fordi jeg er gravidhysterisk, men i virkeligheden vil jeg bare have han åbner øjnene, og priotere lidt anderledes og måske indstillede sig på snart at skulle være far

Jeg forstår dig godt !!! det kan desværre tage VILDT lang tid for dem, tror først at de rigtig forstår det når baby er i deres arme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Tjah søde. Det er jo et ret banalt problem.. Som han jo bare burde fikse med det samme, så det er overstået. Det må du altså forklare ham. Og forklare ham hvad det gør ved dig at han ikke høre på dine ønsker. DU bærer på hans barn alt imens han byder dig at du skal have pisse ondt når du/i skal ud og kører bil.Ydermere er det pisse farligt at du ikke ordentlig kan nå pedalerne.... Jeg ville tage hårdt fat i ørerne af ham. Selvfølgelig skal han pleje venenrne og deres biler. Meeeeeeeeeeeeeen... Dig og den bette skal altså i første række. og de ting der skal gøres inden hun kommer til verden. Tiden er altså ved at løbe ud mester.

Gravid hormoner er velkomne her.

Det er nemlig lige præcis det den er.
- men går også hver dag; "så skatter, 30 dage tilbage" osv osv.
hans ansigtsudtryk bliver dog mere og mere spændt, det skal han have, men han kunne også godt tage det som en hentydning til at hylderne altså snart godt må blive hængt op.

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Det er nemlig lige præcis det den er.
- men går også hver dag; "så skatter, 30 dage tilbage" osv osv.
hans ansigtsudtryk bliver dog mere og mere spændt, det skal han have, men han kunne også godt tage det som en hentydning til at hylderne altså snart godt må blive hængt op.

Ja det kan jeg godt forstå. Det kunne jo være fedt hvis du en dag kom hjem og så var tingene lavet. Det er sku det bedste med sådan nogen uventede overraskelser.

Anmeld

12. oktober 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

Jeg forstår dig godt !!! det kan desværre tage VILDT lang tid for dem, tror først at de rigtig forstår det når baby er i deres arme.

Ja lige præcis. - men så håber jeg tilgengæld også at det virkelig går op for dem. At de tænker; "wow. this is big" og så vil tilsidesætte alt bare for at ligge med deres prinsesser.
Sådan håber jeg ihvert fald ulrik bliver.

På hans arbejde skiftes ham og en anden til at sørge for en stor del af julefrokosten, selvfølgelig mens de dækker chefernes behov for live musik og piberygning, men der lyder det da til at han har tænkt på at det skal være et sted hvor lillepigen kan være ved os, og ikke skal stå et sted længere væk.

Anmeld

12. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Det kunne jo være fedt hvis du en dag kom hjem og så var tingene lavet. Det er sku det bedste med sådan nogen uventede overraskelser.

Lige præcis ( det siger jeg meget, mærkelig fetish jeg har fået. hehe )
- har også kigget seriøst på ham, mens jeg sagde at på vores månedsdag skulle vi altså lave noget specielt, nu hvor det ville blive den sidste mærkedag uden barn. og der sagde jeg også at det da ville være dejligt hvis han ville overraske mig. Han har endda fået ekstra "time-løn" af min mor, for at lave hendes bil, fordi hun synes den sidste slat penge skulle bruges på at invitere mig ud inden jeg fødte. - så er det bare at håbe at han har taget det til sig hæhæ

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Lige præcis ( det siger jeg meget, mærkelig fetish jeg har fået. hehe )
- har også kigget seriøst på ham, mens jeg sagde at på vores månedsdag skulle vi altså lave noget specielt, nu hvor det ville blive den sidste mærkedag uden barn. og der sagde jeg også at det da ville være dejligt hvis han ville overraske mig. Han har endda fået ekstra "time-løn" af min mor, for at lave hendes bil, fordi hun synes den sidste slat penge skulle bruges på at invitere mig ud inden jeg fødte. - så er det bare at håbe at han har taget det til sig hæhæ

Puuha ja så håber jeg da han spænder ballerne og så give dig en oplevelse for livet den sidste mærkedag uden bebs.

Anmeld

12. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha ja så håber jeg da han spænder ballerne og så give dig en oplevelse for livet den sidste mærkedag uden bebs.

nemlig hehe.
glæder mig nu også lidt, selvom jeg ikke tør forvente det helt store
har fået mine erfaringer med ham :b

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

nemlig hehe.
glæder mig nu også lidt, selvom jeg ikke tør forvente det helt store
har fået mine erfaringer med ham :b

hehe, det kender jeg godt. Men man har vel lov at håbe.

Anmeld

12. oktober 2011

Drømme

anetteb skriver:

det har jeg tænkt så mange gange
- men så kommer den anden side, hvad delle skal jeg så stille op? jeg er intet uden ham, og jeg kan intet uden ham. Jeg vil kunne tilbyde Sophia så meget mere hvis jeg bor her, end hvis jeg flyttede selv. det lyder mærkeligt men ja

Det kan godt ske du ikke vil kunne tilbyde hende præcis det samme, men en mor der er glad frem for en der føler sig "fanget" er altså meget bedre. Og ofte er det langt mere det end materielle goder et barn har brug for..

Ved ikke præcis hvordan din situation er, men min x var voldsomt dominerende, og på trods af jeg egentlig ville have haft en bedre økonomi hvis jeg var blevet hos ham end flyttet på det tidspunkt, hvor jeg gjorde det, så har jeg ikke fortrudt det et eneste sekund. Nej, jeg havde/har ikke forfærdeligt mange penge at gøre med, min lejlighed var lille, og jeg skulle virkelig kæmpe for at få det hele til at løbe rundt.

Men jeg har aldrig været lykkeligere end da jeg forlod det forhold, jeg havde været i i over tre år. Jeg følte virkelig jeg kunne trække vejret for første gang

Nu står jeg og er gravid med en fyr der giver mig plads til at være mig selv, og på trods af vi endnu ikke har været sammen i et år, så er denne situation - hvor jeg nu bor ved svigerfamilien for at få det til at løbe rundt, og hvor jeg ved det bare bliver vildt hårdt at skulle flytte i egen lejlighed når vi begge kommer til at være studerende inden barnet er fyldt 1½ år - meget meget bedre end hvis jeg var blevet ved min x, og fået et barn med ham (fik en abort i 2008 på hans ønske). For jeg har virkelig haft mulighed for at finde mig selv. Jeg kunne ikke være mig selv hos ham.

Held og lykke med det, hvad end du gør. Bare husk på, det vigtigste er at DU er lykkelig. Lykke kan du give videre

og kærlige tanker herfra 

Anmeld

12. oktober 2011

Mauser.

anetteb skriver:

Ja lige præcis. - men så håber jeg tilgengæld også at det virkelig går op for dem. At de tænker; "wow. this is big" og så vil tilsidesætte alt bare for at ligge med deres prinsesser.
Sådan håber jeg ihvert fald ulrik bliver.

På hans arbejde skiftes ham og en anden til at sørge for en stor del af julefrokosten, selvfølgelig mens de dækker chefernes behov for live musik og piberygning, men der lyder det da til at han har tænkt på at det skal være et sted hvor lillepigen kan være ved os, og ikke skal stå et sted længere væk.

Det sjal nok gå op for dem ! de vokser vel med opgaven (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.