ih ha :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.819 visninger
36 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anette&Sophia

hvorfor er det lige at man føler hele verden vælter, og at man egentlig bare har lyst til at give op, bare der er det mindste?
jeg synes fandme det er hårdt efterhånden. synes ikke han er fair overfor mig, eller respektere mig hvis jeg vil et eller andet en dag, eller lign.

- jeg vil ud af det her helved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

signe.

anetteb skriver:

hvorfor er det lige at man føler hele verden vælter, og at man egentlig bare har lyst til at give op, bare der er det mindste?
jeg synes fandme det er hårdt efterhånden. synes ikke han er fair overfor mig, eller respektere mig hvis jeg vil et eller andet en dag, eller lign.

du skal være velkommen til at skrive privat hvis det er....

Anmeld

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

.
Det er jeg ked af at høre søde... Du må jo gøre op med dig selv om sophia og dig skal være selv. snakke med ham om hvad der skal ske hvis i skal blive sammen. Finde et kompromis i begge kan leve med.

Anmeld

11. oktober 2011

Anette&Sophia

signe. skriver:

du skal være velkommen til at skrive privat hvis det er....

tusind mange tak!

Anmeld

11. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

.
Det er jeg ked af at høre søde... Du må jo gøre op med dig selv om sophia og dig skal være selv. snakke med ham om hvad der skal ske hvis i skal blive sammen. Finde et kompromis i begge kan leve med.

det har jeg tænkt så mange gange
- men så kommer den anden side, hvad delle skal jeg så stille op? jeg er intet uden ham, og jeg kan intet uden ham. Jeg vil kunne tilbyde Sophia så meget mere hvis jeg bor her, end hvis jeg flyttede selv. det lyder mærkeligt men ja

Anmeld

11. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

Det lyder ikke sjov.. Herhjemme kører tingene heller ikke. Graviditeten trækker tænder ud på os begge efterhånden. Måske det er det samme ved jer? 

Må jeg spørge, hvad respekterer han ikke?

Håber det hele ordner sig, så du kan nyde den sidste tid af graviditeten

Anmeld

11. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Det lyder ikke sjov.. Herhjemme kører tingene heller ikke. Graviditeten trækker tænder ud på os begge efterhånden. Måske det er det samme ved jer? 

Må jeg spørge, hvad respekterer han ikke?

Håber det hele ordner sig, så du kan nyde den sidste tid af graviditeten

Hvis jeg fx godt kunne tænke mig et eller andet, om det så er en fysisk genstand ( hvilket bare kan være dagdrømmeri om et par fede sko eller lign ) eller om det er et besøg hos fx min mor som vi ikke begge to, på en gang besøger særlig tit - det er for det meste kun mig, ( og fx lige nu har hun ekstra meget brug for os, i forbindelse med den der eksplossion der var i lørdags, hun boede nemlig lige overfor - og de skader hendes hus har fået, ville jo være lidt fint hvis han kunne komme med nogle kloge ord )
men ellers så er det generelt hvis jeg godt kunne tænke mig noget, og det er alt mellem himmel og jord. - aftensmad, tidspunktet vi skal hjem på, hvis vi er nogle steder. osv osv.

Anmeld

11. oktober 2011

lycly

Har du prøvet at fortælle ham at du går med de her tanker? Måske er han slet ikke klar over at han sårer dig? 

Anmeld

11. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

Hvis jeg fx godt kunne tænke mig et eller andet, om det så er en fysisk genstand ( hvilket bare kan være dagdrømmeri om et par fede sko eller lign ) eller om det er et besøg hos fx min mor som vi ikke begge to, på en gang besøger særlig tit - det er for det meste kun mig, ( og fx lige nu har hun ekstra meget brug for os, i forbindelse med den der eksplossion der var i lørdags, hun boede nemlig lige overfor - og de skader hendes hus har fået, ville jo være lidt fint hvis han kunne komme med nogle kloge ord )
men ellers så er det generelt hvis jeg godt kunne tænke mig noget, og det er alt mellem himmel og jord. - aftensmad, tidspunktet vi skal hjem på, hvis vi er nogle steder. osv osv.

Øv det lyder da vildt hårdt Især når man er meget gravid, og sikkert fyldt med hormoner..

Det hjælper ikke at tale med ham om det - at gøre det klart, at du altså føler at han ikke respekterer dig? Atsige, at du gerne vil have at han tager med hjem til din mor, fx. Jeg tænker, at han måske slet ikke er klar over at han opfører sig sådan..

Er ked af at høre om din mors hus! Men godt din mor er okay

Anmeld

11. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Øv det lyder da vildt hårdt Især når man er meget gravid, og sikkert fyldt med hormoner..

Det hjælper ikke at tale med ham om det - at gøre det klart, at du altså føler at han ikke respekterer dig? Atsige, at du gerne vil have at han tager med hjem til din mor, fx. Jeg tænker, at han måske slet ikke er klar over at han opfører sig sådan..

Er ked af at høre om din mors hus! Men godt din mor er okay

Tror han fik printet ind at jeg ikke ville hører på det, og at jeg ikke synes det var fair.

men tit får han mig til at lyde som en gimpe når der er noget.

men jeg er begyndt at sige; jeg føler blablabla... istedet for "det er blabla" - det hjælper da lidt.

- men min mutti klare den, hun er bare helt selv i hverdagen, så jeg synes det er lidt synd for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.