Janni. skriver:
Uha så er Silas unormal hvis det er "normalen" ha ha.. Han har bakket rundt nu i 1 ½ uge cirka 
De kan bruge lang tid på kun at kunne bakke..og der er intet unormalt ved det.
Det kommer helt automatisk.
Nogle børn lærer også først at kravle EFTER de begynder at gå, så det skal man nu ikke gå så meget op i.
Jeg ved godt man snakker om at børn, der ikke kravler før de går, skulle få indlæringsvanskeligheder, men jeg har kendt et hav af børn der IKKE har kravlet før de gik, og ingen af dem havde indlæringsvanskeligheder, så jeg giver ikke så meget for den ide.
Det svarer lidt til vittigheden om forskeren, der pillede ben og vinger af en flue og påstod den blev døv, fordi den ikke lystrede hans ordre om at udføre et trick han havde lært den. 
Nogle børn er motorisk længere om visse ting, men til gengæld er de så hurtigere til andre.
Her tænker jeg på, at min den mellemste var 10 mdr før hun kunne sidde op, 15 mdr før hun kunne kravle rigtigt og 22 mdr før hun gik.
Til gengæld så høvlede hun rundt på cykel UDEN støttehjul, en uge efter hun havde fået sin cykel som 3-årig, og løb på rulleskøjter som en vind, som 5 årig. 

Kærligst
Sussie
Anmeld