Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Uha så er Silas unormal hvis det er "normalen" ha ha.. Han har bakket rundt nu i 1 ½ uge cirka
Uha så er Silas unormal hvis det er "normalen" ha ha.. Han har bakket rundt nu i 1 ½ uge cirka
Hehe, Anton bakkede også længere tid end en uge, men kravleriet kom da til sidst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smiler det er også sådan cirkus... Mine dagplejebørn har bakket en uges tid og så går det frem ad...
Anonym skriver: Uhh nu må vi se han har skubbet så bagud i en mdr HIHI Men mere og mere selvfølgelig.
Uhh nu må vi se han har skubbet så bagud i en mdr HIHI Men mere og mere selvfølgelig.
det skal nok komme...
twinboys skriver: Om en uge så kravler han... Nå først de begynder at bakke så går der ca. 1 uge så kravler de frem... Så vent du bare, det skal nok komme
Om en uge så kravler han... Nå først de begynder at bakke så går der ca. 1 uge så kravler de frem...
Så vent du bare, det skal nok komme
min tøsepige har bakket en måned
Moster Lagkage skriver: min tøsepige har bakket en måned
Smiler op med rumpen og frem lille pus...
hehe min piga har bakket rundt i hmmmmmmm.... 2-3 måneder....
der sker ikke det vilde
Toshiba skriver: hehe min piga har bakket rundt i hmmmmmmm.... 2-3 måneder.... der sker ikke det vilde
Smiler... jamen halli halløj mine dagplejebørn vil jo bare frem til deres dagplejer... smiler...
K&S skriver: Hehe, Anton bakkede også længere tid end en uge, men kravleriet kom da til sidst
Er heller ikke i tvivl om at Silas nok skal lære det med tiden, driller bare twin lidt
twinboys skriver: Smiler... jamen halli halløj mine dagplejebørn vil jo bare frem til deres dagplejer... smiler...
Nu er min pige heller ikke som børn er flest...... men elsker hende uagtet hvad
Toshiba skriver: Nu er min pige heller ikke som børn er flest...... men elsker hende uagtet hvad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128