vågner tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Benjamins'mor

Følger lige med her, da Benjamin også vågner ekstremt tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

K&S

benjamins'mor skriver:

Følger lige med her, da Benjamin også vågner ekstremt tidligt.

Hehe, Anton er 14 måneder og vågner stadig klokken 5

Anmeld

9. oktober 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Hehe, Anton er 14 måneder og vågner stadig klokken 5

Benjamin vågner også der mellem 5 & 6, og det er lidt træls.

Anmeld

9. oktober 2011

K&S

benjamins'mor skriver:

Benjamin vågner også der mellem 5 & 6, og det er lidt træls.

Meget træls, især fordi Anton er langt fra udhvilet

Anmeld

9. oktober 2011

mortilflere

syntes det er forkert at gøre oget for en time

Anmeld

10. oktober 2011

maj2011

camillakrath skriver:

Han starter først den 18. i den her måned.

Han vågner ca. hver 3. - 4. time om natten.

Tror måske jeg vil prøve det der med en sen lur. Vækker i ham så efter en halv time? Så han ikke sover videre?

ja vi vækker ham, for ellers sover han igennem til natten :-)

min erfaring er at hvis børn får for lidt søvn i løbet af dagen, sover de meget urolig om natten :-)

held og lykke med søve rutinerne :-)

vh majbrit

Anmeld

10. oktober 2011

Toshiba

camillakrath skriver:

Hej alle,

Her den 18. blir Benjamin 6 måneder og skal begynde i dagpleje. Vi regner med at skulle stå op kl. 6.

Benjamin har før haft en god rytme, og plejer at sove næsten præcist kl. 19 - 20 HVER aften. Nu er han så begyndt at være træt allerede før 18, og sover nogen gange når klokken er 18 - men den resulterer så i at han vågner kl. 5.

Kan jeg gøre noget for at rykke hans rytme lidt? Eller skal jeg bare acceptere det? Jeg tænker også at det er ret tidligt hvis han allerede skal i seng kl. 18, når han starter i dagpleje. Og det er ingen hemmelighed at jeg godt kunne bruge den ekstra time om morgenen.

jeg vil 100 gange hellere stå op 1 time før - og få kvalitetstid med mit barn - end holde det vågen om aftenen til skrig og skrål - meeeen jeg elsker også at stå tidligt op

Anmeld

10. oktober 2011

Brams

camillakrath skriver:

Hej alle,

Her den 18. blir Benjamin 6 måneder og skal begynde i dagpleje. Vi regner med at skulle stå op kl. 6.

Benjamin har før haft en god rytme, og plejer at sove næsten præcist kl. 19 - 20 HVER aften. Nu er han så begyndt at være træt allerede før 18, og sover nogen gange når klokken er 18 - men den resulterer så i at han vågner kl. 5.

Kan jeg gøre noget for at rykke hans rytme lidt? Eller skal jeg bare acceptere det? Jeg tænker også at det er ret tidligt hvis han allerede skal i seng kl. 18, når han starter i dagpleje. Og det er ingen hemmelighed at jeg godt kunne bruge den ekstra time om morgenen.

Jeg ville så vidt det er muligt lade ham have den rytme har selv har besluttet sig for lige nu, når det "kun" er kl 5 han vågner. Lærke havde en periode hvor hun vågnede helt vildt tidligt, men det er tilbage til "normalen" igen

Tag ham evt. med ind i Jeres seng og så lig der og vågn langsomt.

Anmeld

10. oktober 2011

camillakrath

Tusind tak for alle jeres svar

Idag har han helt selv holdt ud, og er først blevet træt nu.

Jeg regner med at han "selv får lov" til at styre det indtil han starter i dagpleje om lidt over en uge. Der kommer der til at ske så meget, så vil ikke lave en masse om nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.