Polkaprik skriver:
Så fik jeg tid til at smide et par kager ind. Havde 5 stk til denne weekend plus jeg skulle undervise på et kagekursus. Pyyyha.. Så nu har jeg smidt mig i sofaen med computeren
Max billedspam. Jeg har ikke energi til at ligge dem ind under kategorierne for de forskellige kager.
En lille drømmehave til Rosa der skal døbes i dag.
Indeholder:
Lyse bunde, nøddemarengsbund, jordbær/astimousse og hvid chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
15 pers.
Rosas fars 40 års fødselsdag blev slået sammen med Rosas dåb. Han skulle selvfølgelig også have en fin kage og her lød ønsket på noget med Iphone. Dette var hvad jeg lige evnede.
25 kuv.
Mine første kager overtrukket med marcipan... muligvis også de sidste. Hold da op det var hårdt at arbejde med og svært at få pænt!
Lukas forældre ville gerne have 2 kager med forskelligt fyld og forskelligt pynt. Den ene med en lille dreng i hånboldtøj samt en håndbold. Tigerdyr og Timmy. Den anden med baby og lyseblå skrift.
Og her er mit bud på det.
Indeholder: 1. kage. Lyse bunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op PSC, overtrukket med marcipan og pyntet med fondant.
Kage 2. Gulerodsbunde, brombærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og overtrukket med marcipan. Pyntet med fondant.
2 x 25 kuv
En fødselsdagskage til lille Willads. Kagen skulle være grøn og blå og med noget Volkswagen. Ja og så skulle fødselsdagsbarnet selvfølgelig have sin egen lille kage med et stående 1tal. Den endte sådan her.
Indeholder:
Chokoladebunde, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
20 + 1 kuv

Endnu en lille Hello Kitty kage.
Indeholder:
Chokoadekage og UCF. Pyntet med fondant.
20 kuv
Lavet efter helt specifikke ønsker.
Indeholder:
Chokoladebunde med ekstra chokolade, nøddemarengsbunde, champagnemousse og jordbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
60 kuv.

Slut fra mig i denne omgang
Alle mine kager kan ses på
http://minkageverden.dk/
Michelle
Hej Michelle....Vil lige høre dig, hvordan man laver de der blomster, som ligesom bukker lidt og ikke er helt flade?? Er det en særlig udstikker???Og de der smp blomster som du nærmest har rullet... Hvilket form har de inden du ruller dem??Mange knus fra lea :-)