En masse kager fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Polkaprik

Phoenix skriver:

Meget fine kager. Du er virkelig dygtig må man sige 

Tusind tak for de søde ord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Polkaprik

Lilje82 skriver:

Øjs hvor er de bare FLOTTE Hvem der dog bare havde de evner!

Det er ikke så svært som det ser ud til En super fed hobby. Du skulle tage og prøve det

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

misslea skriver:

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIT de er flotte!!!!

Jeg ELSKER den første kage med den lille fine have.... nøøøøøøøj den er skøn!!!!!!!!

Tusind tak Lea! Det kan være det er noget i den stil du skal lave til skønne Wilma?

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

Malonde1985 skriver:

Flot!!! De er jo for vilde de kager :-))) kæft du er dygtig!! :-)

Anmeld

9. oktober 2011

misslea

Polkaprik skriver:

Tusind tak Lea! Det kan være det er noget i den stil du skal lave til skønne Wilma?

Uuhhh jeg ville ønske at mine evner rækte så langt, meeeeen tror altså ikke helt, at jeg kan være med dér endnu!!! Så jeg må vidst hellere finde en anden løsning... hihi!!!

ER det egentlig sværrere at overtrække en firkantet kage med fondant i forhold til en rund...??? Har nemlig kun prøvet med runde kager so fare....

Anmeld

9. oktober 2011

Laura.

Polkaprik skriver:

Så fik jeg tid til at smide et par kager ind. Havde 5 stk til denne weekend plus jeg skulle undervise på et kagekursus. Pyyyha.. Så nu har jeg smidt mig i sofaen med computeren

Max billedspam. Jeg har ikke energi til at ligge dem ind under kategorierne for de forskellige kager.

En lille drømmehave til Rosa der skal døbes i dag.
Indeholder:
Lyse bunde, nøddemarengsbund, jordbær/astimousse og hvid chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
15 pers.

Rosas fars 40 års fødselsdag blev slået sammen med Rosas dåb. Han skulle selvfølgelig også have en fin kage og her lød ønsket på noget med Iphone. Dette var hvad jeg lige evnede.
25 kuv.

Mine første kager overtrukket med marcipan... muligvis også de sidste. Hold da op det var hårdt at arbejde med og svært at få pænt!
Lukas forældre ville gerne have 2 kager med forskelligt fyld og forskelligt pynt. Den ene med en lille dreng i hånboldtøj samt en håndbold. Tigerdyr og Timmy. Den anden med baby og lyseblå skrift.
Og her er mit bud på det.
Indeholder: 1. kage. Lyse bunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op PSC, overtrukket med marcipan og pyntet med fondant.
Kage 2. Gulerodsbunde, brombærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og overtrukket med marcipan. Pyntet med fondant.
2 x 25 kuv

En fødselsdagskage til lille Willads. Kagen skulle være grøn og blå og med noget Volkswagen. Ja og så skulle fødselsdagsbarnet selvfølgelig have sin egen lille kage med et stående 1tal. Den endte sådan her.
Indeholder:
Chokoladebunde, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
20 + 1 kuv

Endnu en lille Hello Kitty kage.
Indeholder:
Chokoadekage og UCF. Pyntet med fondant.
20 kuv
Lavet efter helt specifikke ønsker.
Indeholder:
Chokoladebunde med ekstra chokolade, nøddemarengsbunde, champagnemousse og jordbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
60 kuv.

Slut fra mig i denne omgang

Alle mine kager kan ses på 

http://minkageverden.dk/

Michelle

Super flotte kager. De må have taget lang tid at lave ?

Anmeld

9. oktober 2011

eirene

Hold nu op hvor er de fantastiske. Men hvordan i alverden kan du nå at lave 5 kager klar til en weekend???

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

misslea skriver:

Uuhhh jeg ville ønske at mine evner rækte så langt, meeeeen tror altså ikke helt, at jeg kan være med dér endnu!!! Så jeg må vidst hellere finde en anden løsning... hihi!!!

ER det egentlig sværrere at overtrække en firkantet kage med fondant i forhold til en rund...??? Har nemlig kun prøvet med runde kager so fare....

Nej nej der er ikke nogle af de ting på den kage der svære at lave! Altså babyen er jo godt nok lavet i en form, MEN resten er ret nemt at lave

Anmeld

9. oktober 2011

misslea

Polkaprik skriver:

Nej nej der er ikke nogle af de ting på den kage der svære at lave! Altså babyen er jo godt nok lavet i en form, MEN resten er ret nemt at lave

ja - jeg lurede godt lidt på den en ekstra gang.... og nøøøj den er fin, og måske slet ikke så svær at lave!!!

Men de der blomster er da også fra en form ikk??? Er græsset lavet i en hvidløgspresser???

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

Dk Lady skriver:

Super flotte kager. De må have taget lang tid at lave ?

Hehe... ja det tager noget tid. Jeg startede med bilkagen torsdag og den blev hentet fredag eftermiddag. Fredag sen eftermiddag gik jeg så igang med at bage, lave fyld og pynt til de sidste 4 kager som skulle være kar til lørdag kl 18-19. Der kom jeg så først i seng kl 01.30. Så var det ellers igang igen da jeg kom hjem fra arbejde kl 14 om lørdagen hvor jeg stadig manglede at bage et par marengsbunde og 2 sags fyld. Jeg var sgu lidt usikker på om jeg kunne nå det hele men det gjorde jeg lige akurat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.