En masse kager fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Ayasmor

Fantastisk flotte kager du laver.. Hvor får du ideerne fra til f.eks. den første kage med haven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Laura.

Polkaprik skriver:

Hehe... ja det tager noget tid. Jeg startede med bilkagen torsdag og den blev hentet fredag eftermiddag. Fredag sen eftermiddag gik jeg så igang med at bage, lave fyld og pynt til de sidste 4 kager som skulle være kar til lørdag kl 18-19. Der kom jeg så først i seng kl 01.30. Så var det ellers igang igen da jeg kom hjem fra arbejde kl 14 om lørdagen hvor jeg stadig manglede at bage et par marengsbunde og 2 sags fyld. Jeg var sgu lidt usikker på om jeg kunne nå det hele men det gjorde jeg lige akurat

Hold da op.. det er mange kager at lave lige efter hinanden, men fedt du har tålmodigheden til det. Håber de smagte lige så godt som de så ud.

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

misslea skriver:

ja - jeg lurede godt lidt på den en ekstra gang.... og nøøøj den er fin, og måske slet ikke så svær at lave!!!

Men de der blomster er da også fra en form ikk??? Er græsset lavet i en hvidløgspresser???

Nogle af blomsterne har jeg brugt min uunværlige veiner til. Roserne er bare rullet ud af et stykke fondant. Sommerfuglene er lavet meden udstikker. Paddehattene er lavet i fri hånd. Græsset er lavet med fravet smørcreme og en græstylle

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

eirene skriver:

Hold nu op hvor er de fantastiske. Men hvordan i alverden kan du nå at lave 5 kager klar til en weekend???

Tusind tak. Timing og ikke så meget søvn..hehe

Anmeld

9. oktober 2011

misslea

Polkaprik skriver:

Nogle af blomsterne har jeg brugt min uunværlige veiner til. Roserne er bare rullet ud af et stykke fondant. Sommerfuglene er lavet meden udstikker. Paddehattene er lavet i fri hånd. Græsset er lavet med fravet smørcreme og en græstylle

iiihhh den er såååå fin.... måske jeg sku forsøge mig at lave noget der mindre en lille smule om den til Wilmas fødselsdag nr. 2 på lørdag....!!! Tror jeg holder mig til den oprindelige kageplan til på onsdag.... hehehe!!!

Tror jeg vil prøve at lave en bamse eller en elefant på den kage... hmm... vi får se, hvad det kan blive til

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

Ayasmor skriver:

Fantastisk flotte kager du laver.. Hvor får du ideerne fra til f.eks. den første kage med haven?

Tusind tak for de søde ord!

Tja jeg henter meget inspiration fra nettet og andre kager er bare fra min frie fantasi Den med paddehattene er en jeg selv fandt på for noget tid siden. Har lavet 2 tidligere der ligner

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

Dk Lady skriver:

Hold da op.. det er mange kager at lave lige efter hinanden, men fedt du har tålmodigheden til det. Håber de smagte lige så godt som de så ud.

Ja det håber jeg bestemt også at de gør!  Det ville bare være så skuffende at få en fin kage der smagte dårligt!

Anmeld

9. oktober 2011

Polkaprik

misslea skriver:

iiihhh den er såååå fin.... måske jeg sku forsøge mig at lave noget der mindre en lille smule om den til Wilmas fødselsdag nr. 2 på lørdag....!!! Tror jeg holder mig til den oprindelige kageplan til på onsdag.... hehehe!!!

Tror jeg vil prøve at lave en bamse eller en elefant på den kage... hmm... vi får se, hvad det kan blive til

Spændende spændende

Anmeld

9. oktober 2011

Laura.

Polkaprik skriver:

Ja det håber jeg bestemt også at de gør!  Det ville bare være så skuffende at få en fin kage der smagte dårligt!

Hehe.. helt enig, men tror nu at de smagte godt.

Anmeld

9. oktober 2011

Ayasmor

Polkaprik skriver:

Tusind tak for de søde ord!

Tja jeg henter meget inspiration fra nettet og andre kager er bare fra min frie fantasi Den med paddehattene er en jeg selv fandt på for noget tid siden. Har lavet 2 tidligere der ligner

Selv tak.. De er ihvertfald rigtig flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.