Ihhh gjorde jeres også det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Jeia

Den lykkelige skriver:

Lyder også vildt! Men ja sådan er det også her.. jeg er begyndt bare at give hende bleen på ude på puslebordet også bare tage hende med ind pålege tæppe og give resten på.. er så bange for hun falder ned..

Sådan forgår det også her, hvis jeg overhoved kan nå at  give hende ble på inden hun bliver alt for urolig. Hun får lov til at lege med alt muligt "spændende" på puslebordet: flasker og tuber med cremer og olie, sin tandbørste, bleer, papir osv. Det er bare ikke spændende længe nok. Storebror var slet ikke så vild Vi joker med, at de nok sender hende retur, når hun skal starte i vuggestue, hun er fuldstænig ustyrelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Angelspot

Den lykkelige skriver:

Min datterer lidt over 7 måneder og har de sidste små to uger været UMULIG at skifte..altså ny ble, tøj eller nattøj på osv..
Hun har den sidste tid lært en MASSE nye ting og måder at komme frem på?
Kan det måske være derfor?
Hun vender sig rundt på maven HELE tiden, vrider sig, gider ikke have armen igennem ærmerne osv.. Tit må jeg give op.. for hun vender sig om på maven og er faktisk ret stærk og må vende hende 100 gange men hun bliver skide sur.. Hmmm gjorde jeres også det??

Jep også her, knap 8 mdr gammel. En umulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.