Ihhh gjorde jeres også det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Den lykkelige

Min datterer lidt over 7 måneder og har de sidste små to uger været UMULIG at skifte..altså ny ble, tøj eller nattøj på osv..
Hun har den sidste tid lært en MASSE nye ting og måder at komme frem på?
Kan det måske være derfor?
Hun vender sig rundt på maven HELE tiden, vrider sig, gider ikke have armen igennem ærmerne osv.. Tit må jeg give op.. for hun vender sig om på maven og er faktisk ret stærk og må vende hende 100 gange men hun bliver skide sur.. Hmmm gjorde jeres også det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

4kløver

Min er næsten 2år og hun råber og skriger når hun skal ha ble på. Vi er til tider to om det for hun er så vild og jeg er bange for hun falder ned..

Anmeld

8. oktober 2011

Tona

Den lykkelige skriver:

Min datterer lidt over 7 måneder og har de sidste små to uger været UMULIG at skifte..altså ny ble, tøj eller nattøj på osv..
Hun vender sig rundt på maven HELE tiden, vrider sig, gider ikke have armen igennem ærmerne osv.. Tit må jeg give op.. for hun vender sig om på maven og er faktisk ret stærk og må vende hende 100 gange men hun bliver skide sur.. Hmmm gjorde jeres også det??

Ja ja det gjorde Amanda også. Jeg har noget legetøj hun er glad ved til at ligge ude ved puslebordet og så giver jeg hende det i hånden og lader hende lege med det imens. Eller jeg giver hende en tube med salve eller hendes tandbørste eller noget andet. Bare noget der fanger opmærksomheden

Anmeld

8. oktober 2011

MorDk

Oh yes! Her er han dog blevet liiidt mere rolig... men stadig må vi engang imellem være 2 til at holde ham! Det er vildt!  (Ligner overgreb noglegange)

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Den lykkelige skriver:

Åh ja, lyder som Silas i din beskrivelse. Jeg lader ham bøvle lidt så holder han op igen. Han synes det er sjovt at sidde op og få tøj på, så alt hvad der kan siddes op til, kommer på siddende 

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Den lykkelige skriver:

Jeps, sådan en periode havde vi også med Anton - det bedste råd er at finde noget nyt og spændende til hænderne hver gang og gerne noget, man ikke normalt "må" lege med

Anmeld

8. oktober 2011

Millesmammi

Den lykkelige skriver:

ja mille gjorde det også, og er først næsten lige stoppet med det(halvandet år gammel). nogen gange skulle en af os holde hende og den anden give tøj/ble på..

Anmeld

8. oktober 2011

Den lykkelige

MorDk skriver:

Oh yes! Her er han dog blevet liiidt mere rolig... men stadig må vi engang imellem være 2 til at holde ham! Det er vildt!  (Ligner overgreb noglegange)

Ja det snakkede vi også om idag.. kæresten måtte stå og underholde helt vildt mens jeg lynhurtig skyndte mig give hende tøj på.. Men hold da op det sin sag..

Anmeld

8. oktober 2011

Den lykkelige

Millesmammi skriver:

ja mille gjorde det også, og er først næsten lige stoppet med det(halvandet år gammel). nogen gange skulle en af os holde hende og den anden give tøj/ble på..

Nå ok.. ser ud til det meget normalt.. ja vi skalogså være to om hende.. vildt..

Anmeld

8. oktober 2011

Den lykkelige

K&S skriver:

Jeps, sådan en periode havde vi også med Anton - det bedste råd er at finde noget nyt og spændende til hænderne hver gang og gerne noget, man ikke normalt "må" lege med

Årh ja god ide.. må prøve give hende noget nyt og spændende hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.