Ihhh gjorde jeres også det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Den lykkelige

Janni. skriver:

Åh ja, lyder som Silas i din beskrivelse. Jeg lader ham bøvle lidt så holder han op igen. Han synes det er sjovt at sidde op og få tøj på, så alt hvad der kan siddes op til, kommer på siddende 

Ja det er det samme her.. sætter hende også op til alt der er muligt!  Men svært at give hende bleen omvendt på og bluse osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Den lykkelige

4kløver skriver:

Min er næsten 2år og hun råber og skriger når hun skal ha ble på. Vi er til tider to om det for hun er så vild og jeg er bange for hun falder ned..

Lyder også vildt! Men ja sådan er det også her.. jeg er begyndt bare at give hende bleen på ude på puslebordet også bare tage hende med ind pålege tæppe og give resten på.. er så bange for hun falder ned..

Anmeld

8. oktober 2011

Den lykkelige

Amandas-mor skriver:

Ja ja det gjorde Amanda også. Jeg har noget legetøj hun er glad ved til at ligge ude ved puslebordet og så giver jeg hende det i hånden og lader hende lege med det imens. Eller jeg giver hende en tube med salve eller hendes tandbørste eller noget andet. Bare noget der fanger opmærksomheden

Ja må prøve giver hende noget nyt og sjovt at lege med

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Den lykkelige skriver:

Årh ja god ide.. må prøve give hende noget nyt og spændende hver gang

Cremetuber og babyvatpine har været et hit herhjemme

Anmeld

8. oktober 2011

Den lykkelige

K&S skriver:

Cremetuber og babyvatpine har været et hit herhjemme

Hi hi tak.. må jeg prøve

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Den lykkelige skriver:

Ja det er det samme her.. sætter hende også op til alt der er muligt!  Men svært at give hende bleen omvendt på og bluse osv..

Ble og bukser kan jeg til nød få lov til hvis han har fået lov til at lege lidt først, han elsker sin tandbørste. Så den får han som regel imens jeg ordner ble, og hvis jeg så er hurtig så når jeg også lige bukserne før han vil videre med andet sjov. 

Tænk der var engang hvor de lå så stille at man næsten tjekkede om de trak vejret 

Anmeld

8. oktober 2011

4kløver

Janni. skriver:

Ble og bukser kan jeg til nød få lov til hvis han har fået lov til at lege lidt først, han elsker sin tandbørste. Så den får han som regel imens jeg ordner ble, og hvis jeg så er hurtig så når jeg også lige bukserne før han vil videre med andet sjov. 

Tænk der var engang hvor de lå så stille at man næsten tjekkede om de trak vejret 

Ja en dejlig tid..

Anmeld

8. oktober 2011

AA10

Ja min datter begyndte omkring de 7mdr og som sp sagde det bliver ikke nemmere så det er med og finde på noget

Anmeld

8. oktober 2011

Clisolka

Den periode har vi også været igennem herhjemme, men jeg syntes ikke det var så slemt igen her (kan jo være det kommer igen). Isabella er generelt rolig når hun bliver skiftet - ellers får hun noget i hænderne hver gang 

Anmeld

9. oktober 2011

Maja_4000

Janni. skriver:

Åh ja, lyder som Silas i din beskrivelse. Jeg lader ham bøvle lidt så holder han op igen. Han synes det er sjovt at sidde op og få tøj på, så alt hvad der kan siddes op til, kommer på siddende 

Det samme her Caroline får næsten alt tøj på , mens hun sidder op :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.