Opdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

vi havde også hver gang 2-3 æg mere, end de lige havde kunnet se ved skanningen, det var så skønt

Det er en meget svær beslutning, er en lille smule glad for at det ikke er mig der skal tage den, men er sikker på at I vælger det der er bedst for jer lige her og nu.
Er spændt på at høre hvad I vælger

Jeg skal til skanning hos gynækologen i næste uge, så for vi at se om jeg hoverhovedet for ÆL, som jeg skal. Men for en gangs skyld har min mens været "normal" (den er altid kommet mere eller mindre til tiden, men har været nærmest ikke eksisterende).

Jeg tror vi vil tage til IVF-Syd i Fredericia, når vi når så langt, der er jo ikke så langt fra Kolding, og det er da værd at tage med.

for at alle æggene opfører sig eksemplarisk

Nu bliver jeg lige nødt til at spørge (håber det er okay):

I fik hjælp til at lave Daniel, fordi din kæreste har nedsat sædkvalitet ikke? Du fejler ikke noget vel?

Jeg  for, at scanningen kommer til at gå godt - du kan jo lige komme med en opdate, når i har været afsted

Her har vi endnu ikke taget en beslutning - det er SÅ svært! Men kommer helt sikkert med en opdate, når vi ved noget mere

Ha en dejlig søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

Ja det forstår jeg virkeligt godt!

Jeg har det fint, jeg har jo testdag i overmorgen, så er virkeligt begyndt at blive spændt... 

Du får lige en ekstra bunke 

Jeg håber, at der er gevinst

Anmeld

9. oktober 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Du får lige en ekstra bunke 

Jeg håber, at der er gevinst

Tusind tak, det håber jeg virkeligt også 

Jeg glæder mig til opdate!! Jeg  for jer 

Anmeld

9. oktober 2011

os2

Ih...det lyder vel nok dejligt at I er nået så langt Jeg håber I har fundet ud af den bedste løsning for jer glæder mig til at følge dig de næste uger - krydser fingre for jer.

Anmeld

9. oktober 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Nu bliver jeg lige nødt til at spørge (håber det er okay):

I fik hjælp til at lave Daniel, fordi din kæreste har nedsat sædkvalitet ikke? Du fejler ikke noget vel?

Jeg  for, at scanningen kommer til at gå godt - du kan jo lige komme med en opdate, når i har været afsted

Her har vi endnu ikke taget en beslutning - det er SÅ svært! Men kommer helt sikkert med en opdate, når vi ved noget mere

Ha en dejlig søndag

Jo, det er kun sædkvaliteten det er galt med. Og så har vi jo efterhånden heller ikke den bedste alder til at få børn i, men jeg havde hver gang 8-9 brugbare æg, så jeg tror på, at de stadig er ok.

Jeg skal nok lige sige til hvad gyn. siger til skanningen

Det er ret spændende hvad I beslutter jer for, håber ikke det er for hårdt ved jer.

VI har haft en god søndag. Vi holdt fødselsdag for Daniel, hele 2 år nu

Og han fik selvfølgelig en masse gaver, og havde slet ikke tid til at gå i seng, her til aften. Lege Morfar, sagde han Min far havde travlt med at samle en lille værktøjsbænk, de havde købt VI havde købt en løbecykel, som havde ridser, da jeg pakke den ud, så det er ud til Babysam igen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.