Opdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg tror,at det er crinonen,der giver dig brystspændinger - får du ikke det? Jeg krydser fingre for,at du allerede viser tegn på en graviditet:-)

Jeg tror det er ovitrellen, da jeg har haft brystspændinger siden jeg tog den. Så jeg er sikker på, at det ikke skyldes en graviditet  

Jeg tager lutinus, jeg går ud fra at det er det sammen som crinonen?

Jeg  for dig, at alt går godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Nessie

Super flot med 8 æg

Jeg kan godt forstå det er en svær beslutning, man har jo ikke lyst til en gentagelse af sidste gang.

Hvis I vælger at få lagt æg op på 2. dagen, kan I så også få lagt 2 op dér?

Held og lykke med det hele, og god weekend

Anmeld

7. oktober 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Hej skønne damer

Så blev det endnu engang tid til en lille opdate.

Vi har været til den sidste scanning inden ÆU i dag og alt så fint ud Jeg skal tage menopur i aften og i morgen, og så ovitrelle på søndag. ÆU bliver tirsdag kl.9.15, hvor vi regner med ca.8 æg

Lægen vil meget gerne have, at vi endnu engang skal forsøge at blastocystdyrke æggene. Vi havde egentlig besluttet, at vi gerne ville have ÆO på 2.dagen denne gang, da sidste gang endte i total fiasko 

Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal lytte til lægen (hun ved jo bedst) eller om jeg skal lytte til min mavefornemmelse På den ene side vil jeg jo gerne have så stor chance for graviditet som mulig - dvs. blastocystdyrkning. På den anden side vil jeg gerne være sikker på, at der bliver en ÆO, da jeg ikke psykisk kan klare endnu en nedtur. Det er virkelig svært Heldigvis var lægen meget forstående og hun gav os weekenden til at snakke om/tænke over, hvad vi føler er bedst.

Jeg håber, at i alle får en skøn weekend

fra Lisbeth

De laver jo med sikkerhed ikke den samme fejl igen, så det synes jeg ikke du skal være bange for... Når det så er sagt, så forstår jeg virkelig godt det er svært!! For man vil jo ikke risikere noget. 

Jeg fik lagt et blastocyst æg op, og de seks dage indtil de ringede var virkeligt lange. Omvendt er det bare rigtigt lækkert at vide, at det allerbedste blev valgt...

Så plusser og minusser ved begge dele! Jeg vil ikke råde jer til noget, bare give en kæmpe og sige, at jeg virkelig godt forstår jer uanset hvad I vælger!!  

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg tror det er ovitrellen, da jeg har haft brystspændinger siden jeg tog den. Så jeg er sikker på, at det ikke skyldes en graviditet  

Jeg tager lutinus, jeg går ud fra at det er det sammen som crinonen?

Jeg  for dig, at alt går godt

Jeg kender ikke lutinus. Men det er sikkert det samme

Jeg tror ikke, at jeg har haft bivirkninger af ovitrellen. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke kan huske det

Tak for de krydsede fingre - jeg føler lidt, at jeg har rigtig meget brug for dem..

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Super flot med 8 æg

Jeg kan godt forstå det er en svær beslutning, man har jo ikke lyst til en gentagelse af sidste gang.

Hvis I vælger at få lagt æg op på 2. dagen, kan I så også få lagt 2 op dér?

Held og lykke med det hele, og god weekend

Vi er også glade for, at de regner med 8 æg - erfaringen viser, at der (forhåbentlig) kommer 2-3 stk. mere end de antager

Vi er total i vildrede mht. den beslutning, da vi SÅ gerne vil tage den rigtige - og det er der jo ingen, der ved hvad er Så vi må se, hvad det ender med

Vi må gerne få to æg op på 2.dagen Det vidste vi godt, da vi også fik det i første forsøg. Men vi fandt først ud af igår, at vi også må få to blastocyster op, hvilket jo giver de vildeste graviditetschancer - og dem vil vi selvfølgelig gerne have Så ja.. Det er svært.. Uanset om der er ÆO eller ej denne gang tæller det nemlig som et forsøg, da vi har brugt vores to ekstra forsøg (en på bio og en på manglende ÆO), så det tæller også med i vores overvejelser..

Hvordan går det med jer? Har i fundet en klinik til IUI?

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

De laver jo med sikkerhed ikke den samme fejl igen, så det synes jeg ikke du skal være bange for... Når det så er sagt, så forstår jeg virkelig godt det er svært!! For man vil jo ikke risikere noget. 

Jeg fik lagt et blastocyst æg op, og de seks dage indtil de ringede var virkeligt lange. Omvendt er det bare rigtigt lækkert at vide, at det allerbedste blev valgt...

Så plusser og minusser ved begge dele! Jeg vil ikke råde jer til noget, bare give en kæmpe og sige, at jeg virkelig godt forstår jer uanset hvad I vælger!!  

Hvis de laver den samme fejl igen, skifter vi klinik! Jeg kan allerede mærke nu, at jeg har mistet MEGET af min tillid til dem - det er også det, der gør denne beslutning så svær

Hvordan har du det?

Anmeld

8. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kender ikke lutinus. Men det er sikkert det samme

Jeg tror ikke, at jeg har haft bivirkninger af ovitrellen. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke kan huske det

Tak for de krydsede fingre - jeg føler lidt, at jeg har rigtig meget brug for dem..

Ja, det er sikkert bare forskellige mærker. Det indeholder ihvertfald progesteron.

Jeg kan godt forestille mig, at det hele flyder lidt sammen efterhånden  Måske har dine bivikrninger heller ikke været stærke

Jeg kan godt forstå, at du føler du har brug for en masse. Af en eller anden årsag føler jeg også, at det hjælper, når folk skriver det til mig. Så jeg sender lige en ordenlig bunke afsted til dig

Anmeld

8. oktober 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Vi er også glade for, at de regner med 8 æg - erfaringen viser, at der (forhåbentlig) kommer 2-3 stk. mere end de antager

Vi er total i vildrede mht. den beslutning, da vi SÅ gerne vil tage den rigtige - og det er der jo ingen, der ved hvad er Så vi må se, hvad det ender med

Vi må gerne få to æg op på 2.dagen Det vidste vi godt, da vi også fik det i første forsøg. Men vi fandt først ud af igår, at vi også må få to blastocyster op, hvilket jo giver de vildeste graviditetschancer - og dem vil vi selvfølgelig gerne have Så ja.. Det er svært.. Uanset om der er ÆO eller ej denne gang tæller det nemlig som et forsøg, da vi har brugt vores to ekstra forsøg (en på bio og en på manglende ÆO), så det tæller også med i vores overvejelser..

Hvordan går det med jer? Har i fundet en klinik til IUI?

vi havde også hver gang 2-3 æg mere, end de lige havde kunnet se ved skanningen, det var så skønt

Det er en meget svær beslutning, er en lille smule glad for at det ikke er mig der skal tage den, men er sikker på at I vælger det der er bedst for jer lige her og nu.
Er spændt på at høre hvad I vælger

Jeg skal til skanning hos gynækologen i næste uge, så for vi at se om jeg hoverhovedet for ÆL, som jeg skal. Men for en gangs skyld har min mens været "normal" (den er altid kommet mere eller mindre til tiden, men har været nærmest ikke eksisterende).

Jeg tror vi vil tage til IVF-Syd i Fredericia, når vi når så langt, der er jo ikke så langt fra Kolding, og det er da værd at tage med.

for at alle æggene opfører sig eksemplarisk

Anmeld

8. oktober 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Hvis de laver den samme fejl igen, skifter vi klinik! Jeg kan allerede mærke nu, at jeg har mistet MEGET af min tillid til dem - det er også det, der gør denne beslutning så svær

Hvordan har du det?

Ja det forstår jeg virkeligt godt!

Jeg har det fint, jeg har jo testdag i overmorgen, så er virkeligt begyndt at blive spændt... 

Anmeld

9. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Ja, det er sikkert bare forskellige mærker. Det indeholder ihvertfald progesteron.

Jeg kan godt forestille mig, at det hele flyder lidt sammen efterhånden  Måske har dine bivikrninger heller ikke været stærke

Jeg kan godt forstå, at du føler du har brug for en masse. Af en eller anden årsag føler jeg også, at det hjælper, når folk skriver det til mig. Så jeg sender lige en ordenlig bunke afsted til dig

Tak søde - jeg håber, at det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.