Lisbeth1985 skriver:
Vi er også glade for, at de regner med 8 æg - erfaringen viser, at der (forhåbentlig) kommer 2-3 stk. mere end de antager
Vi er total i vildrede mht. den beslutning, da vi SÅ gerne vil tage den rigtige - og det er der jo ingen, der ved hvad er
Så vi må se, hvad det ender med
Vi må gerne få to æg op på 2.dagen
Det vidste vi godt, da vi også fik det i første forsøg. Men vi fandt først ud af igår, at vi også må få to blastocyster op, hvilket jo giver de vildeste graviditetschancer - og dem vil vi selvfølgelig gerne have
Så ja.. Det er svært.. Uanset om der er ÆO eller ej denne gang tæller det nemlig som et forsøg, da vi har brugt vores to ekstra forsøg (en på bio og en på manglende ÆO), så det tæller også med i vores overvejelser..
Hvordan går det med jer? Har i fundet en klinik til IUI?

vi havde også hver gang 2-3 æg mere, end de lige havde kunnet se ved skanningen, det var så skønt 
Det er en meget svær beslutning, er en lille smule glad for at det ikke er mig der skal tage den, men er sikker på at I vælger det der er bedst for jer lige her og nu.
Er spændt på at høre hvad I vælger 
Jeg skal til skanning hos gynækologen i næste uge, så for vi at se om jeg hoverhovedet for ÆL, som jeg skal. Men for en gangs skyld har min mens været "normal" (den er altid kommet mere eller mindre til tiden, men har været nærmest ikke eksisterende).
Jeg tror vi vil tage til IVF-Syd i Fredericia, når vi når så langt, der er jo ikke så langt fra Kolding, og det er da værd at tage med.

for at alle æggene opfører sig eksemplarisk