Opdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Lisbeth1985

Hej skønne damer

Så blev det endnu engang tid til en lille opdate.

Vi har været til den sidste scanning inden ÆU i dag og alt så fint ud Jeg skal tage menopur i aften og i morgen, og så ovitrelle på søndag. ÆU bliver tirsdag kl.9.15, hvor vi regner med ca.8 æg

Lægen vil meget gerne have, at vi endnu engang skal forsøge at blastocystdyrke æggene. Vi havde egentlig besluttet, at vi gerne ville have ÆO på 2.dagen denne gang, da sidste gang endte i total fiasko 

Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal lytte til lægen (hun ved jo bedst) eller om jeg skal lytte til min mavefornemmelse På den ene side vil jeg jo gerne have så stor chance for graviditet som mulig - dvs. blastocystdyrkning. På den anden side vil jeg gerne være sikker på, at der bliver en ÆO, da jeg ikke psykisk kan klare endnu en nedtur. Det er virkelig svært Heldigvis var lægen meget forstående og hun gav os weekenden til at snakke om/tænke over, hvad vi føler er bedst.

Jeg håber, at i alle får en skøn weekend

fra Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Putomanen

Det er skønt at høre, at I er så langt, og at du snart skal ind og have taget æg ud. 8 er rigtig fint

Jeg kan godt forstå dine bekymringer, det er svært når man har haft dårlige erfaringer med det! Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig desværre. Men jeg håber, at I får snakket det ordentligt igennem over weekenden, så I kan få afklaret, hvad i ønsker mest.

Anmeld

7. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Det er skønt at høre, at I er så langt, og at du snart skal ind og have taget æg ud. 8 er rigtig fint

Jeg kan godt forstå dine bekymringer, det er svært når man har haft dårlige erfaringer med det! Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig desværre. Men jeg håber, at I får snakket det ordentligt igennem over weekenden, så I kan få afklaret, hvad i ønsker mest.

Det er rigtig dejligt Jeg synes faktisk, at dette forsøg er gået ret hurtigt ( det er sjældent man kan sige det som BIB'er).

Det er en svær beslutning, men jeg håber, at vi når frem til den rigtige i løbet af weekenden

Går det godt med rugningen?

Anmeld

7. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Det er rigtig dejligt Jeg synes faktisk, at dette forsøg er gået ret hurtigt ( det er sjældent man kan sige det som BIB'er).

Det er en svær beslutning, men jeg håber, at vi når frem til den rigtige i løbet af weekenden

Går det godt med rugningen?

Nej, det er godt nok sjældent at tingene går stærkt. Men sådan følte jeg det faktisk også, da jeg skulle have taget æg ud. Men det er da fantastisk at det går så godt, især når det ikke gik godt sidste gang. Det må være et godt tegn

Det går fint med rugnningen  Jeg kan ikke mærke noget, så det er stadig meget uvirkeligt. Jeg har ikke ondt i maven mere efter ÆU, men jeg har brystspændinger, sikkert pga. ægløsningssprøjten

Havde du også symptomer fra den?

Anmeld

7. oktober 2011

nielsen80

For det første..HVOR FEDT I havde en god scanning søde, hold op hvor jeg håber, det er jeres tur nu. Det skal det bare være....for det andet, sikke et dilema. Jeg tror, som har vi snakket om, at hvis I går efter blasto, så skal I have en klar aftale med lægen om, at de ringer hver eller hver anden dag med en status. Og er der kun to gode æg på 2. dage, jamen så afbryd blasto og få dem lagt op. Kan godt forstå det er en svær beslutning! Men jeg er overbevist om, at uanset hvad I vælger, så ender det her forsøg ud i en lille bebs - det skal det bare..........og forhåbentlig skal vi en tur i babysam i januar

Anmeld

7. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Nej, det er godt nok sjældent at tingene går stærkt. Men sådan følte jeg det faktisk også, da jeg skulle have taget æg ud. Men det er da fantastisk at det går så godt, især når det ikke gik godt sidste gang. Det må være et godt tegn

Det går fint med rugnningen  Jeg kan ikke mærke noget, så det er stadig meget uvirkeligt. Jeg har ikke ondt i maven mere efter ÆU, men jeg har brystspændinger, sikkert pga. ægløsningssprøjten

Havde du også symptomer fra den?

Jeg tror,at det er crinonen,der giver dig brystspændinger - får du ikke det? Jeg krydser fingre for,at du allerede viser tegn på en graviditet:-)

Anmeld

7. oktober 2011

Kruse90

Kan godt forstå din bekymring.
Men jeg tror at det nok skal gå godt denne gang og at der er æg til oplægning
Krydser alt hvad jeg kan for dig smukke

Anmeld

7. oktober 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

For det første..HVOR FEDT I havde en god scanning søde, hold op hvor jeg håber, det er jeres tur nu. Det skal det bare være....for det andet, sikke et dilema. Jeg tror, som har vi snakket om, at hvis I går efter blasto, så skal I have en klar aftale med lægen om, at de ringer hver eller hver anden dag med en status. Og er der kun to gode æg på 2. dage, jamen så afbryd blasto og få dem lagt op. Kan godt forstå det er en svær beslutning! Men jeg er overbevist om, at uanset hvad I vælger, så ender det her forsøg ud i en lille bebs - det skal det bare..........og forhåbentlig skal vi en tur i babysam i januar

Tak søde:-) De vil ringe til os på torsdag (2.dagen) og fortælle hvor mange æg,der er blevet befrugtet og har delt sig. Hvis vi der bliver enige om,at blastocystdyrkning er vejen frem vil vi ikke høre mere før om mandagen - og det synes jeg virkelig er lang tid:-( Til gengæld må vi få to blastocyst lagt op:-) Jeg kan bare slet ikke finde ud af det lige nu:-( Jeg ønsker mig så inderligt,at vi skal på januarudsalg i babysam! Hvordan har du det? Krammer

Anmeld

7. oktober 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Kan godt forstå din bekymring.
Men jeg tror at det nok skal gå godt denne gang og at der er æg til oplægning
Krydser alt hvad jeg kan for dig smukke

Tak søde! Jeg håber,at du har det godt:-)

Anmeld

7. oktober 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde! Jeg håber,at du har det godt:-)

Tak søde
Jeg har det super godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.