Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babyklar skriver: kan en anden slag blender ikk os bruges`?
kan en anden slag blender ikk os bruges`?
Jo det vil jeg da tro. Vi har også en alm blender men har aldrig brugt den til formålet endnu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Jo det vil jeg da tro. Vi har også en alm blender men har aldrig brugt den til formålet endnu.
nåårh okey
Babyklar skriver: nåårh okey
Fordi når jeg laver grød, så laver jeg i den størrelse som han spiser og ikke mere end det. Så virker den store blender som vores er, lidt voldsom til formålet.
Babyklar skriver: storm har siden han startet skidt en gang om dagen og det er om morgenen, undtagen idag :s
storm har siden han startet skidt en gang om dagen og det er om morgenen, undtagen idag :s
Bare det var min datter... men mon ikke der kommer gang i hendes mave igen på et tidspunkt... nu har hun da skidt både igår og idag...
birthee skriver: Bare det var min datter... men mon ikke der kommer gang i hendes mave igen på et tidspunkt... nu har hun da skidt både igår og idag...
jow mon ikke det kommer det må vi håbe .. da storm var spæd døjet han med maven så vi var til zoneterpi.
Babyklar skriver: jow mon ikke det kommer det må vi håbe .. da storm var spæd døjet han med maven så vi var til zoneterpi.
vi skal til sådan noget baby-massage på fredag, så håber lidt der måske lige kommer nogle gode fif der...
birthee skriver: vi skal til sådan noget baby-massage på fredag, så håber lidt der måske lige kommer nogle gode fif der...
.. vi for det hælper ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128