Babyklar skriver:
selvfølgelig
storms ser sådan her ud . han sover mellem 18.30 og 19.30 - vågner igen ved en 5 -6 tiden om morgen for det meste, der får han en flaske på 165ML MME. så sover han igen til ca 8.00 - ca 8.30 -9 .00 får han risgrød , inden han skal sove formiddags lur får han en flaske på 165 ML - til middag (mellem 12.00 og 13.oo igen risgrød efterfuld af en flaske når han ska sove. mos ved 15-16 tiden ca. og risgrød igen til aftensmad og en flaske igen inden han ska sove - er det for meget grød eller nogen forslag til hvad han ellers kan få ? 
Faktisk lidt sjovt men den tidsplan du skriver, kunne lige så godt være taget ud af vores hverdag.
Det eneste der er forskelligt er at Silas æder 240 ml af gangen, han æder sig igennem livet indtil videre
Du kunne evt prøve med lidt andet end risgrød, såsom majsgrød, eller lidt grovere som grød lavet på hirseflager. Du kan lade hirseflager står i blød lidt tid før du laver grød på dem, så behøver du ikke blende det, det har ihvert fald ikke været nødvendigt her.
Jeg laver en del hjemmelavet æble- og pæremos som Silas også får hver dag, enten i grøden eller som desert afhængig af hans humør. Og hjemmelavet sveskemos får han cirka hver 2. dag for at holde gang i maven.
Æble-og pæremos fryser jeg ned i isterninge bakker, og pakker over i en anden beholder når de er frosen, så er det nemt at tage potions anrettet op til den unge herre 
Håber mit svar kunne bruges ellers er du velkommen til at spørge indtil det 
Anmeld