Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej Ladys - storm på snart 6mdr er begyndt for 14dage siden at få risgrød og mos men købt .. har det lidt dårligt med det og ville egentlig gerne lave det selv .. men jeg er IKKE en haj i et køkken - så ville høre jer om i ville hjælpe mig med opskrifter på grød og mos og fremgangs måde .. på forhånd tak (storm er født i uge 33+3 og er først nu bleven klar til andet end flaske, bare hvis i undre jer over så sen en start)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha, kan selv huske det, man mangler inspiration. Jeg har en hjemmeside som hedder www.babykogebogen.dk, håber den kan hjælpe dig lidt
Go weekend
Babyklar skriver: Heej Ladys - storm på snart 6mdr er begyndt for 14dage siden at få risgrød og mos men købt .. har det lidt dårligt med det og ville egentlig gerne lave det selv .. men jeg er IKKE en haj i et køkken - så ville høre jer om i ville hjælpe mig med opskrifter på grød og mos og fremgangs måde .. på forhånd tak (storm er født i uge 33+3 og er først nu bleven klar til andet end flaske, bare hvis i undre jer over så sen en start)
Har du ikke fået et hæfte med opskrifter fra mejeriforeningen?? Min datter er også lige begyndt at få grød i tirsdags, der var hun 6 mdr. og 2 dage... hun ville ikke have det før... Jeg bruger pulvergrød, når vi er ude, eller hvis det skal gå stærkt herhjemme... ellers laver jeg selv af fx rismel, og kan kun anbefale babykogebogen.dk som der henvises til
Hej med dig.
Hjemmelavet mad er også bare det bedste
Jeg har brugt denne "bog" meget indtil opskrifterne satte sig i hovedet Kan være den også kan hjælpe dig
http://www.sst.dk/publ/Publ2010/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2010.pdf
Janni. skriver: Hej med dig. Hjemmelavet mad er også bare det bedste Jeg har brugt denne "bog" meget indtil opskrifterne satte sig i hovedet Kan være den også kan hjælpe dig http://www.sst.dk/publ/Publ2010/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2010.pdf
hvor meget risgrød - mos og flaske får din søn ? et mad skema for ham ? .
Babyklar skriver: hvor meget risgrød - mos og flaske får din søn ? et mad skema for ham ? .
Jeg har lige fået gæster, så jeg svarer dig lige senere, håber det er okay
birthee skriver: Har du ikke fået et hæfte med opskrifter fra mejeriforeningen?? Min datter er også lige begyndt at få grød i tirsdags, der var hun 6 mdr. og 2 dage... hun ville ikke have det før... Jeg bruger pulvergrød, når vi er ude, eller hvis det skal gå stærkt herhjemme... ellers laver jeg selv af fx rismel, og kan kun anbefale babykogebogen.dk som der henvises til
1000tak hvordan ser jeres mad skema ud om dagen - tænker grød mos og falsker. ? storms ser sådan her ud . han sover mellem 18.30 og 19.30 - vågner igen ved en 5 -6 tiden om morgen for det meste, der får han en flaske på 165ML MME. så sover han igen til ca 8.00 - ca 8.30 -9 .00 får han risgrød , inden han skal sove formiddags lur får han en flaske på 165 ML - til middag (mellem 12.00 og 13.oo igen risgrød efterfuld af en flaske når han ska sove. mos ved 15-16 tiden ca. og risgrød igen til aftensmad og en flaske igen inden han ska sove - er det for meget grød eller nogen forslag til hvad han ellers kan få ?
Janni. skriver: Jeg har lige fået gæster, så jeg svarer dig lige senere, håber det er okay
selvfølgelig storms ser sådan her ud . han sover mellem 18.30 og 19.30 - vågner igen ved en 5 -6 tiden om morgen for det meste, der får han en flaske på 165ML MME. så sover han igen til ca 8.00 - ca 8.30 -9 .00 får han risgrød , inden han skal sove formiddags lur får han en flaske på 165 ML - til middag (mellem 12.00 og 13.oo igen risgrød efterfuld af en flaske når han ska sove. mos ved 15-16 tiden ca. og risgrød igen til aftensmad og en flaske igen inden han ska sove - er det for meget grød eller nogen forslag til hvad han ellers kan få ?
jeg har opskrifter på risgrød, majsgrød boghvedegrød og hirsegrød jeg kan sende til dig
hvis du vil have det altså via PB herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128