Opskrifter på mos og grød ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Moar2011

Heej Ladys - storm på snart 6mdr er begyndt for 14dage siden at få risgrød og mos men købt .. har det lidt dårligt med det og ville egentlig gerne lave det selv .. men jeg er IKKE en haj i et køkken - så ville høre jer om i ville hjælpe mig med opskrifter på grød og mos og fremgangs måde .. på forhånd tak (storm er født i uge 33+3 og er først nu bleven klar til andet end flaske, bare hvis i undre jer over så sen en start)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Baby2010/2013

Uha, kan selv huske det, man mangler inspiration. Jeg har en hjemmeside som hedder www.babykogebogen.dk, håber den kan hjælpe dig lidt

Go weekend

Anmeld

7. oktober 2011

birthee

Babyklar skriver:

Heej Ladys - storm på snart 6mdr er begyndt for 14dage siden at få risgrød og mos men købt .. har det lidt dårligt med det og ville egentlig gerne lave det selv .. men jeg er IKKE en haj i et køkken - så ville høre jer om i ville hjælpe mig med opskrifter på grød og mos og fremgangs måde .. på forhånd tak (storm er født i uge 33+3 og er først nu bleven klar til andet end flaske, bare hvis i undre jer over så sen en start)

Har du ikke fået et hæfte med opskrifter fra mejeriforeningen?? Min datter er også lige begyndt at få grød i tirsdags, der var hun 6 mdr. og 2 dage... hun ville ikke have det før... Jeg bruger pulvergrød, når vi er ude, eller hvis det skal gå stærkt herhjemme... ellers laver jeg selv af fx rismel, og kan kun anbefale babykogebogen.dk som der henvises til

Anmeld

7. oktober 2011

Janni.

Hej med dig. 

Hjemmelavet mad er også bare det bedste 

Jeg har brugt denne "bog" meget indtil opskrifterne satte sig i hovedet  Kan være den også kan hjælpe dig 

http://www.sst.dk/publ/Publ2010/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2010.pdf

Anmeld

7. oktober 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Hej med dig. 

Hjemmelavet mad er også bare det bedste 

Jeg har brugt denne "bog" meget indtil opskrifterne satte sig i hovedet  Kan være den også kan hjælpe dig 

http://www.sst.dk/publ/Publ2010/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2010.pdf

hvor meget risgrød - mos og flaske får din søn ? et mad skema for ham ? .

Anmeld

7. oktober 2011

Janni.

Babyklar skriver:

hvor meget risgrød - mos og flaske får din søn ? et mad skema for ham ? .

Jeg har lige fået gæster, så jeg svarer dig lige senere, håber det er okay 

Anmeld

7. oktober 2011

Moar2011

birthee skriver:

Har du ikke fået et hæfte med opskrifter fra mejeriforeningen?? Min datter er også lige begyndt at få grød i tirsdags, der var hun 6 mdr. og 2 dage... hun ville ikke have det før... Jeg bruger pulvergrød, når vi er ude, eller hvis det skal gå stærkt herhjemme... ellers laver jeg selv af fx rismel, og kan kun anbefale babykogebogen.dk som der henvises til

1000tak hvordan ser jeres mad skema ud om dagen - tænker grød mos og falsker. ? storms ser sådan her ud . han sover mellem 18.30 og 19.30 - vågner igen ved en 5 -6 tiden om morgen for det meste, der får han en flaske på 165ML MME. så sover han igen til ca 8.00 - ca 8.30 -9 .00 får han risgrød , inden han skal sove formiddags lur får han en flaske på 165 ML - til middag (mellem 12.00 og 13.oo igen risgrød efterfuld af en flaske når han ska sove. mos ved 15-16 tiden ca. og risgrød igen til aftensmad og en flaske igen inden han ska sove - er det for meget grød eller nogen forslag til hvad han ellers kan få ?

Anmeld

7. oktober 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Jeg har lige fået gæster, så jeg svarer dig lige senere, håber det er okay 

selvfølgelig storms ser sådan her ud . han sover mellem 18.30 og 19.30 - vågner igen ved en 5 -6 tiden om morgen for det meste, der får han en flaske på 165ML MME. så sover han igen til ca 8.00 - ca 8.30 -9 .00 får han risgrød , inden han skal sove formiddags lur får han en flaske på 165 ML - til middag (mellem 12.00 og 13.oo igen risgrød efterfuld af en flaske når han ska sove. mos ved 15-16 tiden ca. og risgrød igen til aftensmad og en flaske igen inden han ska sove - er det for meget grød eller nogen forslag til hvad han ellers kan få ?

Anmeld

7. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg har en salgs annoce, du kan kigge inde under mine oplæg. Jeg har en bog til salg der hedder ''Mad til småfolk'', der er mange gode opskrifter, har bare ikke været noget jeg har gidet at prøve. Der er mange spændende opskrifter helt til de er 2 år gamle.

Anmeld

7. oktober 2011

Isabella_mor

jeg har opskrifter på risgrød, majsgrød boghvedegrød og hirsegrød jeg kan sende til dig

hvis du vil have det  altså via PB herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.