Jeres förste symptomer, da i var ved at miste ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

louisekanayo

Sof skriver:

Samme her, der var ingen blødning eller smerter, jeg vidste bare at der ikke var liv mere.

Men med hensyn til de manglende graviditetssymptomer, så har jeg dårligt haft nogle symptomer i denne graviditet. Ikke før ligamentsmerter og liv begyndte, så nogen har bare ikke så mange symptomer og det kan være forskelligt fra hver graviditet.

I begge mine graviditeter hvor det har holdt ved, der har jeg haft blødninger tidligt i graviditeterne og i den der gik galt, der havde  jeg alle symptomer, men ingen blødninger

Det er da egentligt pudsigt at du i den hvor du mistede havde alle symptomer og ingen blödninger  og saa omvendt i dem hvor de har holdt

men skönt at det da lykkedes for dig igen

jeg har ikke haft nogen blödninger i denne graviditet og haaber heller ikke det sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Nitz - <3 David

louisekanayo skriver:

Tak

Ja det er forfärdeligt jeg har mistet 2 gange för

Ingen fortjener at komme igennem sådan en omgang..

Anmeld

9. oktober 2011

Sof

louisekanayo skriver:

Det er da egentligt pudsigt at du i den hvor du mistede havde alle symptomer og ingen blödninger  og saa omvendt i dem hvor de har holdt

men skönt at det da lykkedes for dig igen

jeg har ikke haft nogen blödninger i denne graviditet og haaber heller ikke det sker

Ja, det er meget mærkeligt. Med min datter fik jeg først symptomer da jeg testede og der var jeg 8 uger henne og så havde jeg ellers 5 blødninger igennem hele graviditeten.

Denne gang havde jeg ingen symptomer, tog en test fordi jeg lige havde den. Troede efter 2 minutter at den ville forblive negativ og gik i seng igen, men da jeg stod op var den meget svagt positiv. Ventede så 2 dage og igen meget svagt positiv, men digitalen sagde gravid 

Fra uge 5 til uge 12 nåede jeg at have 5 blødninger, nogle større end andre og fra uge 12 har jeg haft yderligere 2 eller 3 små blødninger, så det er bare sådan noget jeg skal igennem  

Anmeld

10. oktober 2011

Camillos

Jeg har aborteret 4 gange. 

Alle gangene har det været meget forskelligt. 

1 Gang blødte jeg en smule efter 1 time aborterede jeg følte mig stadigvæk gravid 1 uge efter. 

2 gang: ingen erindring ? 

3: Kunne ikke Udstøde foster kun lille blødning. Foster var dødt og skulle have udskrabning. 

4: Graviditet uden for livmoderen, sort/ meget klumpende blødning, hvorfra jeg gik ud fra jeg havde aborteret men fosteret sad fast bare det forkerte sted. 

Problemet med aborter er at lægerne gang på gang siger  det er en naturlig ting og lader en i stikken også selvom man fornemmer der snart må være noget galt.. er stadigvæk uden børn. 

Anmeld

10. oktober 2011

mortil4dejligepiger

1. gang aborterede jeg i 6. uge. Begyndte at bløde og fik mens.smerter.2. gang var jeg til tryghedsscanning. Havde været til én i 7. uge hvor alt så flot ud med fint hjerteblink. I den graviditet havde jeg meget kvalme! 2 dage før anden tryghedsscanning fik jeg det bedre. Til scanningen ( uge 9) var fostret dødt. Den var så stor som den skulle være men hjertet var holdt op med at slå :'-(Har nu en lækker, fantastisk datter liggende ved siden af mig Håber alt er okay hos dig. Men synes du skal ringe til lægen. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.