Jeres förste symptomer, da i var ved at miste ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.815 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

louisekanayo

Hvad var de förste symptomer da i var ved at miste för i var klar over det ?? jeg kender selvf godt til smerter og blödninger men var der andre symptomer först ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

louisekanayo skriver:

Hvad var de förste symptomer da i var ved at miste för i var klar over det ?? jeg kender selvf godt til smerter og blödninger men var der andre symptomer först ??

Jeg har hørt at ved nogen forsvinder grvidtetssymtopmerne helt, ved det som sagt ikke med 100 % sikkerhed, da det kun er noget jeg har hørt.

Anmeld

7. oktober 2011

louisekanayo

Lucas og Mathilde <3 skriver:

Jeg har hørt at ved nogen forsvinder grvidtetssymtopmerne helt, ved det som sagt ikke med 100 % sikkerhed, da det kun er noget jeg har hørt.

Uha det lyder ikke godt da det netop er den situation jeg er i lige nu  ........

fosteret var ogsaa vokset for lidt sidst jeg blev scannet det skulle ha vokset 2 - 3 mm men var kun vokset 0,5 mm  men lägen sagde at graviditeten var normal men ved ikke hvad jeg skal tro ....

Anmeld

7. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

louisekanayo skriver:

Uha det lyder ikke godt da det netop er den situation jeg er i lige nu  ........

fosteret var ogsaa vokset for lidt sidst jeg blev scannet det skulle ha vokset 2 - 3 mm men var kun vokset 0,5 mm  men lägen sagde at graviditeten var normal men ved ikke hvad jeg skal tro ....

- jeg synes bestemt vis du er utryk at du skal ringe til din læge. for bebs stadig ligger og har det godt

Anmeld

7. oktober 2011

louisekanayo

Lucas og Mathilde <3 skriver:

- jeg synes bestemt vis du er utryk at du skal ringe til din læge. for bebs stadig ligger og har det godt

Tak, det vil jeg overveje !

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Jeg synes bestemt at du skal ringe til lægen, hvis du er utryg.

Første gang havde jeg ingen symptomer, bare en fornemmelse af at der var noget galt.

Anden gang var kvalmen aftaget lidt, og et par dage efter var der en smule blod, og et par dage efter igen aborterede jeg.

Håber at det ikke er tilfældet hos dig, men at det bare er almindeligt aftagende graviditetssymptomer.

Anmeld

7. oktober 2011

Risen

Intuitiv fornemmelse af at der var noget galt  

Anmeld

7. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

louisekanayo skriver:

Her var det blødning... 

Anmeld

7. oktober 2011

Dansker i England

Her var det blødning, der var de første symptomer - havde blødt fra første dag, så jeg frygtede, at jeg ville miste, og det gjorde jeg efter ca 11 uger . Håber dog for jer, at den lille har det godt og bliver derinde

Anmeld

7. oktober 2011

louisekanayo

Dansker i England skriver:

Her var det blødning, der var de første symptomer - havde blødt fra første dag, så jeg frygtede, at jeg ville miste, og det gjorde jeg efter ca 11 uger . Håber dog for jer, at den lille har det godt og bliver derinde

aahhh föler med dig der er ikke noget väre end at miste har selv prövet det för

Men tak for dine söde ord vi krydser ogsaa alt hvad der kan krydses for at bebs bliver denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.