Jeres förste symptomer, da i var ved at miste ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

foto på lærred

Du skal ikke være bekymret fordi graviditets symptomer går væk. Det gør de for rigtig mange i løbet af de første 3 måneder.

Jeg har mistet flere gange og også født to sunde piger. Der har ikke været forskel på mig vedr. symptomer på nogle af dem.

DVS ved de alle sammen har jeg haft symptomer som er gået væk (kvalme, ømme bryster osv) men det er heldigvis ikke alle som har kvalme osv i lang tid, så her var der ingen tegn på noget var galt.

Håber alt er vel.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Kris89

begyndte at bløde søndag aften og mistede mandag.

men fredagen inden havde jeg sådan nogle jag i underlivet... altså virkelig krampeagtigt, hvor jeg hverken kunne sidde eller stå... kun lige fredag aften (mens vi var i byen selvf.) mærkede ikke noget lørdag og heller ikke søndag...

udover at lørdag og søndag lagde jeg mærke til at mine bryster var mindre ømme end de plejede...

mistede 9+3

Anmeld

8. oktober 2011

Tona

Mit første symptom var at jeg fik ligesom milde menstruationssmerter og så blødning indenfor en halv time. Mistede i uge 8. Dog havde jeg hele vejen igennem undret mig over at mine graviditetssymptomer var så meget mildere end da jeg var gravid sidste gang hvor jeg var meget syg, men det kan også have været fordi det var en ny graviditet jo, for ikke to graviditeter er jo ens. Barnet var i alt fald i live lige indtil få dage før jeg mistede sagde lægen.

Anmeld

8. oktober 2011

Nitz - <3 David

Ja jeg mistede, forsvandt kvalmen, ømme bryster osv fra en dag til den næste nærmest.. en 2-3 dage før blødningen startede.. Det var så ca. i uge 10-11 stykker. Og fostersækken havde ikke udviklet sig til et foster..

Hvor langt er du nu?

Anmeld

8. oktober 2011

Noneother

Her skete der det at jeg var oppe sammen med min roomie og forårsrengøre hele natten i vores lille studiebolig. Da klokken var hen af 3 fik jeg bare en underlig følelse i kroppen ala. noget er helt galt. Det er svært at forklare, for jeg havde ikke ondt. Jeg fik det bare skidt.

Så jeg lagde mig til at sove, og allerede næste aften lå den første dråbe blod der.  Det blev værre i løbet af et par dage, så jeg kom til scanning. Der var stadig hjerteblink, men de kunne ikke få størrelsen til at passe. 2 dage efter aborterede jeg desværre.

Så det var 8 lange dage fra 1. dråbe blod, til at jeg mistede. Var jo lige blevet så glad over at der stadig var liv trods blodet.

Det er rigtig hårdt når sådan noget sker, men jeg var da heldig at blive (meget uventet) gravid 3 måneder efter, og idag har jeg den dejligste sunde og raske dreng.

Anmeld

9. oktober 2011

louisekanayo

Nitz - 25+ skriver:

Ja jeg mistede, forsvandt kvalmen, ømme bryster osv fra en dag til den næste nærmest.. en 2-3 dage før blødningen startede.. Det var så ca. i uge 10-11 stykker. Og fostersækken havde ikke udviklet sig til et foster..

Hvor langt er du nu?

jeg er 8+2 nu men har hört hjerte lyd osv i sidste uge saa jeg skal nok bare slappe af ... er ked af dit tab  det er slet ikke rart.

Anmeld

9. oktober 2011

louisekanayo

Noneother skriver:

Her skete der det at jeg var oppe sammen med min roomie og forårsrengøre hele natten i vores lille studiebolig. Da klokken var hen af 3 fik jeg bare en underlig følelse i kroppen ala. noget er helt galt. Det er svært at forklare, for jeg havde ikke ondt. Jeg fik det bare skidt.

Så jeg lagde mig til at sove, og allerede næste aften lå den første dråbe blod der.  Det blev værre i løbet af et par dage, så jeg kom til scanning. Der var stadig hjerteblink, men de kunne ikke få størrelsen til at passe. 2 dage efter aborterede jeg desværre.

Så det var 8 lange dage fra 1. dråbe blod, til at jeg mistede. Var jo lige blevet så glad over at der stadig var liv trods blodet.

Det er rigtig hårdt når sådan noget sker, men jeg var da heldig at blive (meget uventet) gravid 3 måneder efter, og idag har jeg den dejligste sunde og raske dreng.

hvor er det sörgeligt jeg kender alt til ulykkeligheden naar det sker, men sikke en velsignelse at du 3 maaneder sener blev gravid igen  

Anmeld

9. oktober 2011

Nitz - <3 David

louisekanayo skriver:

jeg er 8+2 nu men har hört hjerte lyd osv i sidste uge saa jeg skal nok bare slappe af ... er ked af dit tab  det er slet ikke rart.

Jeg krydser ihvertfald fingre for det ikke sker for dig.. Det er en hård ongang at komme igennem..

Anmeld

9. oktober 2011

Sof

Risen skriver:

Intuitiv fornemmelse af at der var noget galt  

Samme her, der var ingen blødning eller smerter, jeg vidste bare at der ikke var liv mere.

Men med hensyn til de manglende graviditetssymptomer, så har jeg dårligt haft nogle symptomer i denne graviditet. Ikke før ligamentsmerter og liv begyndte, så nogen har bare ikke så mange symptomer og det kan være forskelligt fra hver graviditet.

I begge mine graviditeter hvor det har holdt ved, der har jeg haft blødninger tidligt i graviditeterne og i den der gik galt, der havde  jeg alle symptomer, men ingen blødninger

Anmeld

9. oktober 2011

louisekanayo

Nitz - 25+ skriver:

Jeg krydser ihvertfald fingre for det ikke sker for dig.. Det er en hård ongang at komme igennem..

Tak

Ja det er forfärdeligt jeg har mistet 2 gange för

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.